Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer ElGamer:
Når siste del av Hobbiten har kommet på Blu-ray og Extendet Edition, da skal maratonet komme. Herregud så mye film det blir!!!


Bare nærmere 24 timer på 6 filmer. Hehe-høøøø.

Siterer The Cookiemonster:
Det skal ikke jeg.


- 1.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Det skal ikke jeg.


Siterer Glorfindel:
- 1.


Jeg nøytraliserer minusen med +1
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg nøytraliserer minusen med +1


Nei. For du får en - og. Eller to. Eller tre.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei. For du får en - og. Eller to. Eller tre.


Jeg løser problemet ved å gange hva nå enn du gir meg av minustall med -1, slik at det blir positivt. Yay me.

Og snakker om yay, jeg fortsetter å hevde meg på toppen av time trails-listene i Driveclub.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer Glorfindel:- 1.

Jeg nøytraliserer minusen med +1


I'll terminate ya
  • 0
Klassisk GR. Nedetid på serveren når det først dukker opp mer enn to personer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Klassisk GR.


Aner ikke hvorfor jeg fant det så morsomt, men jeg lo av det innvendig.
  • 0
Siterer ElGamer:
Har ingenting i nærheten


Du bor jo i gokk, så det er ikke så rart.

Siterer ElGamer:
så tar det jeg finner om jeg eventuelt husker/gidder å gjøre det.


Du får gjøre det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg løser problemet ved å gange hva nå enn du gir meg av minustall med -1, slik at det blir positivt. Yay me


Du er så opphøyd i annen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Du bor jo i gokk, så det er ikke så rart.


Yeah, jeg bor virkelig i gokk.

Anyway, sup?
  • 0
Siterer Glorfindel:
Du er så opphøyd i annen.


Jeg er så positiv.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Anyway, sup?


Spiller fortsatt Driveclub. Dd?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Anyway, sup?


Klokken er visst stilt en time tilbake - Tid for en ny film?

Frister å legge meg også. Har du forresten fortsatt HBO, ElGamer?
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Spiller fortsatt Driveclub. Dd?


Nice, går bra eller? Hører på musikk, gamer Pokemon, laster inn ny episode av HxH og vurderer å ta kvelden snart. Selv om klokka er stilt en time tilbake.

Siterer SirThomas:
Frister å legge meg også. Har du forresten fortsatt HBO, ElGamer?


Har den ikke aktivert atm. Skal derimot mest sannsynlig starte den opp igjen neste uke for å se sesong 4 igjen, samt andre ting som frister.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Bare nærmere 24 timer på 6 filmer. Hehe-høøøø.


Hmm, null søvn, do-besøk mellom filmene, og så klart enkel mat som er ferdig på en to tre og kan spises mens en ser filmene. Og ikke minst, forfriskninger til de 24 timene. Gonna be spectacular!

Siterer The Cookiemonster:
Jeg har simpelthen ikke Gamestop i nærheten, så da blir det Game.


Har ingenting i nærheten, så tar det jeg finner om jeg eventuelt husker/gidder å gjøre det.
  • 0
Siterer ElGamer:
Nice, går bra eller?


Ja, relativt. Holder på med å levle opp slik at jeg kan låse opp bedre biler.

Siterer ElGamer:
Hører på musikk, gamer Pokemon, laster inn ny episode av HxH og vurderer å ta kvelden snart. Selv om klokka er stilt en time tilbake.


Nice, nice. Jeg vurderer å legge meg selv. Skal bare surre litt rundt med Alfa 4C-en, og så legger jeg meg nok.

Lagt til 2014-10-26 03:08:
Haha, faen, jeg satte tydeligvis verdensrekord i snittfart rundt en spesifikk sving (da spesifikt i Alfa Romeo 4C, ikke for andre biler). Hvordan? Ved å peise på alt bilen kunne rett gjennom svingen. Jeg kom meg fint gjennom, men endte opp i en vegg fordi jeg rett og slett hadde for høy fart. Anyhow, rekorden telles uansett. Screenshot ble naturligvis tatt.

Lagt til 2014-10-26 03:16:
Nå satte jeg like så godt den 7. beste tiden rundt hele banen også.

Øverste tiden er 20 sekunder bedre enn nestemann, så det var nok ganske klart juks. Dermed anser jeg tiden min som den 6. beste rundt banen. I Alfa Romeo 4C.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ja, relativt. Holder på med å levle opp slik at jeg kan låse opp bedre biler.


Skjønner. Noen spesifikke biler du venter på å låse opp?

Siterer The Cookiemonster:
Nice, nice. Jeg vurderer å legge meg selv. Skal bare surre litt rundt med Alfa 4C-en, og så legger jeg meg nok.


Høres ut som en god plan. Tror jeg tar kvelden selv snart, begynner å bli trøtt.

Siterer The Cookiemonster:
Haha, faen, jeg satte tydeligvis verdensrekord i snittfart rundt en spesifikk sving (da spesifikt i Alfa Romeo 4C, ikke for andre biler). Hvordan? Ved å peise på alt bilen kunne rett gjennom svingen. Jeg kom meg fint gjennom, men endte opp i en vegg fordi jeg rett og slett hadde for høy fart. Anyhow, rekorden telles uansett. Screenshot ble naturligvis tatt.


Haha! Vel, gratulere så mye med den rekorden da. Selv om bilen gikk i veggen rett etter.
  • 0
Siterer ElGamer:
Skjønner. Noen spesifikke biler du venter på å låse opp?


Aston Martin One-77 hadde vært grei å ha. Skal kjøre British Super Car Series, og motstanderne vil da være BAC Mono, Aston Martin V12 Vantage S, Ariel Atom 500 V8, Aston Martin One-77 og McLaren 12C. Sistnevnte er naturligvis best, men da må jeg opp i lvl. 38, og jeg er i lvl. 29. One-77 låser jeg opp i lvl. 33.

Problemet er det at de tre jeg har låst opp, Aston Vantage, BAC Mono og Ariel Atom, de er betydelig dårligere enn de to andre. Atom og BAC er kjappe i svingene, og kommer seg kjapt opp i fart, men de har begge lav toppfart. V12 Vantage er bare en fattig manns One-77.

Lagt til 2014-10-26 03:31:
Siterer ElGamer:
Haha! Vel, gratulere så mye med den rekorden da. Selv om bilen gikk i veggen rett etter.


Samma det vel? Rekord er rekord.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Aston Martin One-77 hadde vært grei å ha. Skal kjøre British Super Car Series, og motstanderne vil da være BAC Mono, Aston Martin V12 Vantage S, Ariel Atom 500 V8, Aston Martin One-77 og McLaren 12C. Sistnevnte er naturligvis best, men da må jeg opp i lvl. 38, og jeg er i lvl. 29. One-77 låser jeg opp i lvl. 33.

Problemet er det at de tre jeg har låst opp, Aston Vantage, BAC Mono og Ariel Atom, de er betydelig dårligere enn de to andre. Atom og BAC er kjappe i svingene, og kommer seg kjapt opp i fart, men de har begge lav toppfart. V12 Vantage er bare en fattig manns One-77.


Ser at du gjerne vil ha den Aston Martin One-77, selv om McLaren 12C er å ønske. Men du burde komme langt med den Aston Martin du låser opp. Så du har i alle fall måla klare for videre kjøring i Driveclub.

Siterer The Cookiemonster:
Samma det vel? Rekord er rekord.


True indeed.
  • 0
Siterer ElGamer:
Så du har i alle fall måla klare for videre kjøring i Driveclub.


Absolutt, absolutt.

Men nå legger jeg meg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Gøyeste på hele habbo er når amir deler ut gratis ting

ok alle sammen kom skal holde quiz
  • 0
Siterer SirThomas:
Gøyeste på hele habbo er når amir deler ut gratis ting

ok alle sammen kom skal holde quiz


Heheheheheheh, så gøyalt. Eeheeheheehehe.

lol. bur. kek.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Utrolig morsomt. Hysterisk morsomt. Ufattelig morsomt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
La til hun ene 97'eren på skype nå:

- Har ikke deg på skype ass
- Heter det samme som på face bare med punktum så bare å adde assa

...og jeg som prøver så hardt å ikke virke stalker.

Siterer Glorfindel:
Heheheheheheh, så gøyalt. Eeheeheheehehe.


Jeg taper alltid i starten av leken, og når han sparker meg ut av rommet:

thomas

Lagt til 2014-10-27 00:11:
Siterer The Cookiemonster:
Utrolig morsomt. Hysterisk morsomt. Ufattelig morsomt.


Veni, Vidi, Cessi.
  • 0
Kan vi ikke bare gjøre Nattråden en Habbo-fri sone a, pliiis
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Chat 4.0 er tilbake. Bruk den. /Strategist