Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer Predator:
Kan vi ikke bare gjøre Nattråden en Habbo-fri sone a, pliiis


Kan du ikke bare holde kjeft a, pliiis
  • 0
Siterer SirThomas:
Kan du ikke bare holde kjeft a, pliiis


Uh oh!!!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer SirThomas:
Veni, Vidi, Cessi.


I came, I saw, I slept.

What about?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Predator:
Uh oh!!!


lite fremtredende svar ok

Siterer The Cookiemonster:
What about?


Kom plutselig bare til å tenke på de tre ordene når du kom med tre ironiske variasjoner av kjempemorsomt, hehe.
  • 0
Siterer SirThomas:
Kom plutselig bare til å tenke på de tre ordene når du kom med tre ironiske variasjoner av kjempemorsomt, hehe.


Jeg forsøkte aldri å være morsom heller, jeg ville bare forklare meg selv.

Jeg aner forøvrig litt #tension
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg forsøkte aldri å være morsom heller, jeg ville bare forklare meg selv.


Antok det.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg aner forøvrig litt #tension


Å?
  • 0
Siterer SirThomas:
Å?


Mellom deg og Pred, dummen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Mellom deg og Pred, dummen.


Tror ikke det er så mye. Ellers da, sup?
  • 0
Ferdig med film, så.... HALLOOOOOOO!
  • 0
Siterer ElGamer:
Ferdig med film, så....


Oh, hvilken?

Siterer ElGamer:
HALLOOOOOOO!


ElGamer<3
  • 0
Siterer SirThomas:
Oh, hvilken?


Tyler Durden, aka your profile picture.

Siterer SirThomas:
ElGamer<3


Eeeh, that's more love than I want.
  • 0
Siterer ElGamer:
Tyler Durden, aka your profile picture.


Helt sykt hvor mye du digget den faktisk!

Siterer ElGamer:
Eeeh, that's more love than I want.


Når du nevner det, så minnet det meg litt om Khriipy.
  • 0
Siterer SirThomas:
Helt sykt hvor mye du digget den faktisk!


Jeg er usikker på om jeg faktisk fant den bedre enn Pulp Fiction. Nesten så jeg vil si at Fight Club er bedre enn Pulp Fiction, uansett om folk vil drepe meg nå.

Siterer SirThomas:
Når du nevner det, så minnet det meg litt om Khriipy.


Nå måtte jeg tenke over hvem du faktisk snakket om...
  • 0
Siterer ElGamer:
Jeg er usikker på om jeg faktisk fant den bedre enn Pulp Fiction.


Wow.

Siterer ElGamer:
Nesten så jeg vil si at Fight Club er bedre enn Pulp Fiction, uansett om folk vil drepe meg nå.


Haha, drøyt ja. Men jeg har en viss forståelse for det. Det var jo en av de filmene som VIRKELIG boostet opp filminteressen min og gjorde at jeg måtte se så mye film som du vet at jeg har gjort. Det føltes alltid litt rart at jeg "bare" har gitt den 9/10, men jeg klarer bare ikke å gi den top score. Likevel, tror jeg burde gi den 9.5/10 etterhvert, setter den jo høyere enn alle mine andre 9'ere.

Siterer ElGamer:
Nå måtte jeg tenke over hvem du faktisk snakket om...


Auch?
  • 0
i dag ble jeg kalt "passe gay".
  • 0
Siterer Linebeck:
"passe gay".


Hva syntes du om å bli kalt passe?
  • 0
Siterer SirThomas:
Haha, drøyt ja. Men jeg har en viss forståelse for det. Det var jo en av de filmene som VIRKELIG boostet opp filminteressen min og gjorde at jeg måtte se så mye film som du vet at jeg har gjort. Det føltes alltid litt rart at jeg "bare" har gitt den 9/10, men jeg klarer bare ikke å gi den top score. Likevel, tror jeg burde gi den 9.5/10 etterhvert, setter den jo høyere enn alle mine andre 9'ere.


Pulp Fiction er genial, men samtidig så prøver jeg fortsatt å sammenligne den med Fight Club for å se hvem jeg faktisk liker best. Noe som er jævlig vanskelig. Er tross alt bare de to filmene som har fått 10/10 fra meg, utenom LoTR og Hobbiten, men de får ut ifra prinsipp sak.

Siterer SirThomas:
Auch?


Måtte bare tenke meg litt over hvem Khriipy var igjen. It's a name I haven't heard in a long time!
  • 0
Siterer SirThomas:
Hva syntes du om å bli kalt passe?

Jeg synes det var å underdrive.
  • 0
Siterer ElGamer:
Noe som er jævlig vanskelig.


Ser den, det er vel to filmer som er ganske forskjellige og kanskje ikke helt kan sammenlignes på den måten.

Siterer ElGamer:
men de får ut ifra prinsipp sak.


Noe som er litt interessant også, er jo at du har gitt de 10'erne med et så kort mellomrom (Pulp og FC nå). En annen ting kan være at du er såpass påvirket av Fight Club som den "ferskeste" filmen du har sett, og du bare elsket den helt sykt mye akkurat nå.

Hvis jeg ikke tar feil, var det vel Spoiler:slutten som fikk deg til å innse hvor bra den var?

Berit (som fikk meg til å se filmen) sa også en gang i tiden at Fight Club var bedre enn alt, men jeg vet igjen at jeg elsker filmen av helt andre grunner enn henne. Jeg digger Tyler fordi han er så Spoiler:fantastisk sadistisk, hele fyren er tvers gjennom ond selv om det tar tid før man ser det, og han ØNSKER virkelig å gjøre verden til et verre sted å være.

...noe som for meg forklarer hvorfor den også traff deg så mye.

After the copyright warning, there is another warning on the DVD.

This warning is from Tyler Durden, and is only there for a second. "If you are reading this then this warning is for you. Every word you read of this is useless fine print is another second off your life. Don't you have other things to do? Is your life so empty that you honestly can't think of a better way to spend these moments? Or are you so impressed with authority that you give respect and credence to all who claim it? Do you read everything you're supposed to read? Do you think everything you're supposed to think? Buy what you're told you should want? Get out of your apartment. Meet a member of the opposite sex. Stop the excessive shopping and masturbation. Quit your job. Start a fight. Prove you're alive. If you don't claim your humanity you will become a statistic. You have been warned... Tyler"


Er så bra.
  • 0
Bayonetta er pen.
  • 0
Siterer Linebeck:
Bayonetta er pen.


Hvor vil du med dette?
  • 0
Siterer Linebeck:
Bayonetta er pen.


Bayonetta ser ut som en gutt med langt hår.

Lagt til 2014-10-27 02:24:
Siterer ElGamer:
HALLOOOOOOO!


halloen
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Bayonetta ser ut som en gutt med langt hår.


Du er inne på noe.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Bayonetta ser ut som en gutt med langt hår.

Ser ut som at du skjønte vitsen.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00