Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer ElGamer:
Billig er bra, ellers har jeg en stor "kåpe" i Jedi-stil, som fort kan bli starten på noe. Må eventuelt finne noe å enten slenge i trynet for å få det til å se jævlig ut eller finne en maske. Kanskje jeg burde vurdere å planlegge halloween kostyme litt tidligere når jeg vet jeg skal feste...


Jeg har faktisk lovt at jeg når jeg eventuelt melder meg inn på et treningsstudio skal dukke opp der en gang i Jedi-antrekk for å få med en kompis av meg. Han er av typen som ikke trener, så jeg kom med et tilbud han ikke kunne takke nei til for å få han med.

I dag kom jeg hele ett steg nærmere å melde meg inn også - jeg kjøpte en gymbag som er litt mer praktisk enn den forrige.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Halvbrødrene mine sin stebror døde i går kveld.
  • 0
Siterer Linebeck:
Halvbrødrene mine sin stebror døde i går kveld.


RIP in peace
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Predator:
Din sarkasme? Altså "Fest? Kle seg ut? HVAAA" eller hva du sa.


Sa noe i den dur ja.

Siterer Predator:
Jeg orker ikke å legge for mye i det. Hvis jeg ikke hadde hatt pilot-kostymet hadde jeg nok bare brukt skikkelig baggy bukser, hettegenser og lue, og vært Jesse Pinkman.


Hehe, er ikke vits i å legge for mye i et kostyme. Ingen på festen vil bry seg om ditt kostyme, så lenge en er mann.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg har faktisk lovt at jeg når jeg eventuelt melder meg inn på et treningsstudio skal dukke opp der en gang i Jedi-antrekk for å få med en kompis av meg. Han er av typen som ikke trener, så jeg kom med et tilbud han ikke kunne takke nei til for å få han med.


HAHAHAHAHA, så fackings genialt! Det må det sendes et bilde av!

Siterer The Cookiemonster:
I dag kom jeg hele ett steg nærmere å melde meg inn også - jeg kjøpte en gymbag som er litt mer praktisk enn den forrige.


Er en start, bare å skaffe medlemskap nå.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hvordan gikk gårsdagens forslag?


Sender deg straks svaret på PM
  • 0
Skal se Madoka Magica Rebellion i morgen, jeg
  • 0
Siterer Linebeck:
Skal se Madoka Magica Rebellion i morgen, jeg



JEG SKAL SOVE LENGE OSSÅ SKAL JEG VÆRE OPPE LENGE. HELG AZZ xP xP
mah boi
  • 0
Hallo!!!!
  • 0
Siterer ElGamer:
Hallo!!!!


hallo i stugo
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
hallo i stugo


Ikke ute å fester altså?
  • 0
Siterer ElGamer:
Ikke ute å fester altså?


Har vært opptatt i hele dag, så nå har jeg ingen planer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Har vært opptatt i hele dag, så nå har jeg ingen planer.


Du drivi på med a?
  • 0
Siterer ElGamer:
Du drivi på med a?


Surret med noen kompiser, rett og slett. Ikke noe spesielt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Surret med noen kompiser, rett og slett. Ikke noe spesielt.


Høres jo nice ut det da.
  • 0
Siterer ElGamer:
Høres jo nice ut det da.


Joa. Sup?

Forøvrig typisk at du postet minuttet etter at jeg sjekket her og antok at du hadde forsvunnet igjen (som vanlig).
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Joa. Sup?


Ikke mye, hører på musikk og vurderer å ta kvelden. Er litt trøtt etter gårsdagen eller natta da...

Siterer The Cookiemonster:
Forøvrig typisk at du postet minuttet etter at jeg sjekket her og antok at du hadde forsvunnet igjen (som vanlig).


Hehe, jeg forsvant sånn delvis. Tok meg noe drikke og så om det gikk noe på TV som var verdt å se på, noe det naturligvis ikke er...
  • 0
Siterer ElGamer:
Ikke mye, hører på musikk og vurderer å ta kvelden. Er litt trøtt etter gårsdagen eller natta da...


Høres kjedelig ut. Jeg får vurdere hva jeg skal gjøre.

Siterer ElGamer:
Hehe, jeg forsvant sånn delvis.


Intet nytt under solen, du har en (u)vane til å forsvinne helt ut av det blå. Blitt såpass vanlig at jeg har sluttet å bli overrasket over det.

Siterer ElGamer:
Tok meg noe drikke og så om det gikk noe på TV som var verdt å se på, noe det naturligvis ikke er...


Bad luck ElGamer
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Høres kjedelig ut. Jeg får vurdere hva jeg skal gjøre.


Aldri undervurder gleden av å ikke ha noe å gjøre.

Siterer The Cookiemonster:
Intet nytt under solen, du har en (u)vane til å forsvinne helt ut av det blå. Blitt såpass vanlig at jeg har sluttet å bli overrasket over det.


Hehe, jeg liker å forsvinne sånn plutselig. Selv om jeg egentlig er her, jeg bare ser på serier og sånt.

Siterer The Cookiemonster:
Bad luck ElGamer


I cry every time
  • 0
Siterer ElGamer:
Aldri undervurder gleden av å ikke ha noe å gjøre.


Jeg liker ikke å kjede meg.

Siterer ElGamer:
Hehe, jeg liker å forsvinne sånn plutselig. Selv om jeg egentlig er her, jeg bare ser på serier og sånt.


Jeg merker det, så jeg forsvinner gjerne i forventning om at neste svar fra deg kommer om rundt en time.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg liker ikke å kjede meg.


Liker ikke å kjede meg selv, men så klarer jeg alltid å finne på noe for å unngå kjedsomhet.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg merker det, så jeg forsvinner gjerne i forventning om at neste svar fra deg kommer om rundt en time.


En time er i drøyeste laget, selv om jeg vet det hender det og. Er egentlig flink til å forsvinne, enda mer nå når jeg er stuck med dritt-PCen min. Bare et par dager mest sannsynlig så kan jeg få satt opp og installere alt som trengs på min gode-PC.
  • 0
Siterer ElGamer:
Liker ikke å kjede meg selv, men så klarer jeg alltid å finne på noe for å unngå kjedsomhet.


Hehe.

Siterer ElGamer:
En time er i drøyeste laget, selv om jeg vet det hender det og.


Må gjerne overdrive litt for å få frem poenget.

Siterer ElGamer:
Er egentlig flink til å forsvinne, enda mer nå når jeg er stuck med dritt-PCen min. Bare et par dager mest sannsynlig så kan jeg få satt opp og installere alt som trengs på min gode-PC.


Det kan hende, ja.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Må gjerne overdrive litt for å få frem poenget.


Bare litt? Du burde nå legge til et par timer til i så fall.

Siterer The Cookiemonster:
Det kan hende, ja.


Lov til å håpe. Ellers ender jeg vel opp med å game om natta isteden for å være her. Selv om jeg begynner å jobbe igjen om ikke altfor lenge.

Anyway, funnet på noe du kan bedrive natten med?
  • 0
Og idag har jeg offisielt funnet fyren som minner meg om deg på Habbo, ElGamer.

Han heter Sivert, og han har absolutt ingen problemer med å ta med seg noen kompiser og kjøre tre timer til Trondheim for å finne og oppsøke 97'eren som svindlet han for 30k i verdi, eller 60k hvis du beregner i ekte cash.
  • 0
Siterer ElGamer:
Lov til å håpe. Ellers ender jeg vel opp med å game om natta isteden for å være her. Selv om jeg begynner å jobbe igjen om ikke altfor lenge.

Anyway, funnet på noe du kan bedrive natten med?


Jeg ender gjerne opp med å game selv, men nå føler jeg ikke for det.

Jeg spiller på mobilen, haha.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg ender gjerne opp med å game selv, men nå føler jeg ikke for det.


Samme følelsen jeg har i kveld da. Hadde egentlig tenkt å game litt før jeg tok kvelden, men spilllysta i kveld har vært fraværende. Noe som egentlig er greit i fra tid til annen.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg spiller på mobilen, haha.


Haha, begynner virkelig å nå bunnen av kjedsomhet nå eller?

Lagt til 2014-11-02 01:56:
Siterer SirThomas:
Og idag har jeg offisielt funnet fyren som minner meg om deg på Habbo, ElGamer.

Han heter Sivert, og han har absolutt ingen problemer med å ta med seg noen kompiser og kjøre tre timer til Trondheim for å finne og oppsøke 97'eren som svindlet han for 30k i verdi, eller 60k hvis du beregner i ekte cash.
<quote author="SirThomas">

Hahaha, du tar bare helt feil. Når du finner han på Habbo kan ingen personer være lik meg, enkelt og greit.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00