Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer ElGamer:
ACII og AC:B


Also is good shit.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Aldri skjønt greia med Assassin's Creed. Utvilsomt visse kvaliteter, spesielt i Black Flag, men jeg, som har gamet II, III og IV (ikke 100% dog), synes spillene er shit som ikke har mye underholdningsverdi, og med helt merkelige kreative valg (vakter som angriper on sight på hustak, den moderne vinklingen de på død og liv må ha med er helt på trynet dårlig osv osv).

Folk sier AC er Ubisoft sin flaggskip-serie. Jeg sier det er Far Cry.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Far Cry 4 er digg. Elsker det så langt.

Har ikke spilt Unity, men utifra det jeg har hørt om det, slår Far Cry 4 det spillet på mange måter.

Er veldig glad i AC serien så det er skuffende å høre om problemene Unity har.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Predator:
Folk sier AC er Ubisoft sin flaggskip-serie. Jeg sier det er Far Cry.


#Rayman.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
AC2 > Resten av serien.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Predator:
Folk sier AC er Ubisoft sin flaggskip-serie. Jeg sier det er Far Cry.


AC er vel blitt hovedserien til Ubisoft, men Far Cry er per nå den beste serien. Sett bort i fra det jeg omtaler som en katastrofe i Far Cry 2. Et spill jeg virkelig ikke klarer å like uansett hvor mye jeg prøver.

Siterer albaga:
Far Cry 4 er digg. Elsker det så langt.


Hysj, ikke gni inn hvor bra det er. Må fortsatt vente i snaut 2 uker før jeg får det, og når jeg får det så får jeg heller ikke spilt det noe særlig før uka etter. Så bare ti still.

Siterer The Cookiemonster:
AC2 > Resten av serien.


AC2 er numbero uno i AC-serien, med AC: Brotherhood på en veldig sterk andreplass. Og det kommer i alle fall ikke til å endre seg med det aller første, med mindre Ubisoft faktisk gidder å gi de neste spillene tid til å utvikles skikkelig.
  • 0
Siterer Predator:
Aldri skjønt greia med Assassin's Creed. Synes spillene er shit som ikke har mye underholdningsverdi


Hadde mest lyst å si hold kjeft og brenn i helvete, men jeg skal holde stormen stille.
  • 0
Hallooooooooooooooooooooo!
  • 0
Siterer ElGamer:
Hallooooooooooooooooooooo!


Hallo der.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hallo der.


Hva bedriver de kvelden med?
  • 0
Siterer ElGamer:
Hva bedriver de kvelden med?


Surrer rundt i GTA. Klarte med et uhell å sladde inn i et gjengmedlem med Franklin, så drøssevis med Ballas-folk drepte meg. Jeg skal nå hevne meg på dem.

Lagt til 2014-11-21 23:48:
Hevnen gikk som planlagt, og det samme med flukten etterpå. Jeg møtte derimot tre folk og en hund, og ville ta bilde av hunden. Den ene fyren ble derimot hissig, så jeg ble nødt til å drepe alle tre. Dermed ble bikkja aggressiv, så jeg måtte drepe den også.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hevnen gikk som planlagt, og det samme med flukten etterpå. Jeg møtte derimot tre folk og en hund, og ville ta bilde av hunden. Den ene fyren ble derimot hissig, så jeg ble nødt til å drepe alle tre. Dermed ble bikkja aggressiv, så jeg måtte drepe den også.


Hevnen gikk perfekt, men du klarte ikke å ta et bilde av en hund. Hmm, tar det som et tegn på at folk ikke liker at folk tar bilde av hundene sine.
  • 0
Siterer ElGamer:
Hevnen gikk perfekt, men du klarte ikke å ta et bilde av en hund. Hmm, tar det som et tegn på at folk ikke liker at folk tar bilde av hundene sine.


Ja altså, snakk om å overreagere. De fikk som fortjent, og litt mer.

Lagt til 2014-11-22 00:03:
Men sup?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ja altså, snakk om å overreagere. De fikk som fortjent, og litt mer.


Overreagere kan en trygt si. Burde nå ta det som et kompliment at du liker hunden. Bra du ga de det de fortjente, og var så hyggelig at du ga litt ekstra.

Siterer The Cookiemonster:
Men sup?


Surrer litt på nettet, hører på musikk og vurderer å prøve å ta en tidlig kveld, siden jeg må opp tidlig for å jobbe. Om ikke det fungerer så tror jeg at jeg ender med å game et eller annet.
  • 0
Siterer ElGamer:
Overreagere kan en trygt si. Burde nå ta det som et kompliment at du liker hunden. Bra du ga de det de fortjente, og var så hyggelig at du ga litt ekstra.


Jeg blir sjelden spesielt blid når jeg blir dyttet mens jeg skal ta bilde. Da skyter jeg tilbake.

Siterer ElGamer:
Surrer litt på nettet, hører på musikk og vurderer å prøve å ta en tidlig kveld, siden jeg må opp tidlig for å jobbe. Om ikke det fungerer så tror jeg at jeg ender med å game et eller annet.


Forslag: svar på PM-en du fikk for hvem vet hvor lenge siden det er blitt nå.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg blir sjelden spesielt blid når jeg blir dyttet mens jeg skal ta bilde. Da skyter jeg tilbake.


Merkelig med det. Godt du lærte de respekt i alle fall. Selv om de tvilsomt får bruk for det senere.

Siterer The Cookiemonster:
Forslag: svar på PM-en du fikk for hvem vet hvor lenge siden det er blitt nå.


Svare på PM-en jeg fikk den 16. oktober? Kanskje jeg like greit skal ta meg sammen og svare nå, isteden for å la det ligge så mye lenger.
  • 0
Siterer ElGamer:
Svare på PM-en jeg fikk den 16. oktober? Kanskje jeg like greit skal ta meg sammen og svare nå, isteden for å la det ligge så mye lenger.


Haha, blitt over en måned ja.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Haha, blitt over en måned ja.


Ja, men så skal det sies at jeg mista PCen min i drøyt 2 uker, og de ukene etter at jeg fikk tilbake PCen, så har jeg vært opptatt med mye, og de gangene jeg ikke har vært opptatt med andre ting, så har jeg glemt det. Så ikke 100% skyld i at jeg har glemt det denne gangen.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ja, men så skal det sies at jeg mista PCen min i drøyt 2 uker, og de ukene etter at jeg fikk tilbake PCen, så har jeg vært opptatt med mye, og de gangene jeg ikke har vært opptatt med andre ting, så har jeg glemt det. Så ikke 100% skyld i at jeg har glemt det denne gangen.


Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger...

                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger...


  • 0
Siterer ElGamer:


Nå skal vi kjøre en lek jeg liker å kalle "hva hører jeg på nå?".

For å være grei skal jeg si så mye som at bandet i sang 1 er Metallica.

Tilfeldig utdrag fra sangen: "Out there in the spotlight, you're a million miles away
Every ounce of energy, you try and give away
As the sweat pours out your body, like the music that you play
Later in the evenin', as you lie awake in bed
With the echoes of the amplifiers, ringin' in your head
You smoke the day's last cigarette, rememberin' what she said
What she said"
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nå skal vi kjøre en lek jeg liker å kalle "hva hører jeg på nå?".

For å være grei skal jeg si så mye som at bandet i sang 1 er Metallica.


Så hyggelig av deg. Noe som gjorde det en del lettere. Og da er det vel snakk om "Turn The Page"? Hørte en del på den for lenge siden, så husker navnet. Derimot, så hører jeg ikke noe særlig på den lenger.

Også var jeg ferdig med PM-en.
  • 0
Siterer ElGamer:
Så hyggelig av deg. Noe som gjorde det en del lettere. Og da er det vel snakk om "Turn The Page"? Hørte en del på den for lenge siden, så husker navnet. Derimot, så hører jeg ikke noe særlig på den lenger.


Good, du tok den. Som forventet, for jeg gjorde det lett for deg.

Okei, vi tar en ny, denne gangen uten mer hjelp enn et tilfeldig utdrag fra låta: "Run, rabbit, run
Dig that hole, forget the sun,
And when at last the work is done
Don't sit down, it's time to dig another one"

Siterer ElGamer:
Også var jeg ferdig med PM-en.


Nice. Skal ta en titt.

Lagt til 2014-11-22 02:14:
G'night
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
"Run, rabbit, run
Dig that hole, forget the sun,
And when at last the work is done
Don't sit down, it's time to dig another one"


Long you'll live and high you'll fly

Breath in the Air - Pink Floyd. Fristet å ta å høre Dark Side of The Moon.

Siterer The Cookiemonster:
G'night


Tar kvelden sjæl, så g'night.
  • 0
Noen her i natt eller?
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00