Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer ElGamer:
Noen her i natt eller?


Yes. I is here.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ElGamer:
Noen her i natt eller?


Yes, straks ferdig med å svare deg på PM btw.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
#Latsabblørdag.

Bare gamet Far Cry 3, ikke noe annet. For et mesterverk av et spill.

Vurderer faktisk å kjøpe FC 4 til PS3, så jeg slipper å vente til jeg får kjøpt meg PS4.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Yes. I is here.


Good good.

Siterer The Cookiemonster:
Yes, straks ferdig med å svare deg på PM btw.


Da har jeg noe å bruke enten natten på, selv om jeg faktisk er trøtt nå og har planer om å legge meg snart. Eller så har jeg noe å gjøre i morra, når jeg er ferdig med jobb og vært på kino.

Siterer Predator:
Bare gamet Far Cry 3, ikke noe annet. For et mesterverk av et spill.


FC3 er et mesterverk av et spill. Og faen som jeg gleder meg til å få FC4 i posten snart.
  • 0
Hva hadde du gjort, ElGamer?

Siterer Predator:
Vurderer faktisk å kjøpe FC 4 til PS3, så jeg slipper å vente til jeg får kjøpt meg PS4.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hva hadde du gjort, ElGamer?


Kjøpt det til PS3 først, nyte det der til du får deg en PS4. Også bytte inn FC4 til PS3, skaffet det til PS4 for så å nyte det bare enda bedre.
  • 0
Siterer ElGamer:
Kjøpt det til PS3 først, nyte det der til du får deg en PS4. Også bytte inn FC4 til PS3, skaffet det til PS4 for så å nyte det bare enda bedre.


Høres jo ut som en jævla ålreit løsning.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Høres jo ut som en jævla ålreit løsning.


Beste løsningen jeg kan komme på i farta.
  • 0
Siterer Predator:
#Latsabblørdag.

Bare gamet Far Cry 3, ikke noe annet. For et mesterverk av et spill.

Vurderer faktisk å kjøpe FC 4 til PS3, så jeg slipper å vente til jeg får kjøpt meg PS4.


Mesterverk er en overdrivelse. Det er et bra spill, men langt fra et mesterverk. Mangler ganske mye for å gjøre det til et mesterverk.

Siterer ElGamer:
Da har jeg noe å bruke enten natten på, selv om jeg faktisk er trøtt nå og har planer om å legge meg snart. Eller så har jeg noe å gjøre i morra, når jeg er ferdig med jobb og vært på kino.


Vel, jeg er ferdig nå. Brukte litt tid på den siste delen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Vel, jeg er ferdig nå. Brukte litt tid på den siste delen.


Får se hva jeg gjør. Men tror ikke jeg regner med å svare før tidligst i morra, eller da senere i dag. Alt på om jeg får sove eller ikke snart.
  • 0
Siterer ElGamer:
Beste løsningen jeg kan komme på i farta.


Men usikker på om jeg gjennomfører det. Et spill som Far Cry 4 vil jeg ha i best mulig kvalitet.

Siterer The Cookiemonster:
Mesterverk er en overdrivelse. Det er et bra spill, men langt fra et mesterverk. Mangler ganske mye for å gjøre det til et mesterverk.


Jeg synes det ikke mangler noe som helst. Trumfer alt av FPS-spill jeg har vært borti.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg synes det ikke mangler noe som helst. Trumfer alt av FPS-spill jeg har vært borti.


Sier strengt tatt en del om FPS-spill. Personlig føler jeg at historien mangler en del. Først og fremst når det kommer til de såkalte vennene til Jason. Man redder de, og får noen kule oppdrag ut av det, samt det surret der Jason blir høy som faen, men det er alt. Utenom det og noen generiske, stusselige linjer hvis man går til hula og prater med de, så er de ikke involvert. Produsentene skulle ha forsøkt å finne en måte å involvere de mer. Gjøre de til aktive deler av historien, fremfor å være hva man på godt norsk kaller recurring characters (husket selvfølgelig ikke det norske ordet for det, ser jo aldri på norske serier). De dukker opp nå og da, men i det store og det hele er de aldri aktivt med i historien.

Og så har man hovedkarakterene. Jason er grei nok, men kunne kanskje hatt noen personlighetstrekk utover den "jeg er fucka"-personligheten han etterhvert utvikler. Fremstår litt som om han ikke hadde en personlighet før han kom til den øya. Og Vaas. Blæ. Vaas er en eneste stor klisjé. Grei nok til å begynne med, men etterhvert blir han så repeterende og forutsigbar at det er helt utrolig. Resten er greie nok, men ettersom man bruker så mye tid på Vaas ville det vært greit om han ikke var så utrolig forutsigbar, når spillet prøver å fortelle spilleren at han er er uforutsigbar.

Gameplayet fungerer derimot bra, og rpg-elementene er greit nok integrert.

Totalt sett er spillet en 8/10. Bra, men ikke noe mer.

Siterer ElGamer:
Får se hva jeg gjør. Men tror ikke jeg regner med å svare før tidligst i morra, eller da senere i dag. Alt på om jeg får sove eller ikke snart.


Do as you please, bare forsøk å svar litt kjappere denne gangen, haha.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Predator:
Men usikker på om jeg gjennomfører det. Et spill som Far Cry 4 vil jeg ha i best mulig kvalitet.


Skjønner den, men om du gjør det, så får du jo opplevd forskjellen i kvaliteten fra PS3 til PS4.
  • 0
Forresten, det å tjene opp penger i GTA V er nærmest umulig uten å eie eiendommer. Jeg forsøker å få råd til McKenzie Field Hangar med Trevor, men jeg tjener jo knapt penger. Var å heldig at jeg snublet noen halvdøde typer med 25k, men etter jeg plukket de opp skulle jeg starte jakt, og så ble jeg drept i en driveby idet jeg skulle starte den. Rakk å skyte han ene, men den andre fyren skjøt meg med hagle i hodet fra kort hold, så jeg døde naturligvis. Da mistet jeg jo selvfølgelig alle de 25k. Blæ.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Do as you please, bare forsøk å svar litt kjappere denne gangen, haha.


Skal prøve å bruke mindre enn 1 måned. Så svarer deg om 3 uker, høres bedre ut, sant?

Lagt til 2014-11-23 01:25:
Siterer The Cookiemonster:
Rakk å skyte han ene, men den andre fyren skjøt meg med hagle i hodet fra kort hold, så jeg døde naturligvis. Da mistet jeg jo selvfølgelig alle de 25k. Blæ.


Spillets måte å si at du ikke fortjener de 25k?
  • 0
Siterer ElGamer:
Spillets måte å si at du ikke fortjener de 25k?


Vetke. Ikke klarer jeg å tjene det inn på andre måter heller. Å rane små sjapper tjener jeg lite på, samme med jakt (og jeg dør ca. hver gang jeg jakter, enten ved at jeg kjører som en idiot på firhjulingen og får meg en saftig flyvetur, eller ved at jeg fjelløve sniker seg opp på meg mens jeg sikter inn på noe annet eller sender bilder til Cletus.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Vetke. Ikke klarer jeg å tjene det inn på andre måter heller. Å rane små sjapper tjener jeg lite på, samme med jakt (og jeg dør ca. hver gang jeg jakter, enten ved at jeg kjører som en idiot på firhjulingen og får meg en saftig flyvetur, eller ved at jeg fjelløve sniker seg opp på meg mens jeg sikter inn på noe annet eller sender bilder til Cletus.


Hmm, det kan nesten virke som du overhode ikke skal få noe peng å bruke. Kan vel ikke være tilfeldig det?

Men, nå tar jeg kvelden. Så god natt.
  • 0
Noen her som tror de kan få meg i bedre humør?
  • 0
Søndag kveld altså.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Søndag kveld altså.


Lite å gjøre?
  • 0
Siterer ElGamer:
Lite å gjøre?


Nja, litt stille dag idag.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Nja, litt stille dag idag.


Ikke så mye å klage på det. Har selv først nå fått virkelig muligheten til å ta ting med ro.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ikke så mye å klage på det. Har selv først nå fått virkelig muligheten til å ta ting med ro.


Virker som ting aldri blir rolig her, må liksom isolere meg selv for å få litt fred og ro.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Virker som ting aldri blir rolig her, må liksom isolere meg selv for å få litt fred og ro.


Greit med liv, men kan bli for drøyt når en må isolere seg for å få litt fred.
  • 0
Halloen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00