Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer ElGamer:
Kake la seg tror jeg. Jeg legger meg snart.


Runescape stopper meg fra å si godnatta hele tiden.

Idag har jeg sett Frozen med beste jentene da, veldig koselig.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer ElGamer:
Så det, så gjorde det samme. Men ellers chiller jeg bare med musikk og nett.


Det vanlige, med andre ord. Jeg har spist makaroni med ketchup som kveldsmat, av alle ting. Smakte overraskende godt.

Siterer JoEy_Odd:
Idag har jeg sett Frozen med beste jentene da, veldig koselig.


Du har virkelig ingen anelse hvor mye du minte meg om en 12 år gammel gutt med den setningen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Du har virkelig ingen anelse hvor mye du minte meg om en 12 år gammel gutt med den setningen.


Poenget var å høre ut som en 12 år gammel jente... Så jeg er ihvertfall halvveis i mål.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Runescape stopper meg fra å si godnatta hele tiden.


FIkk lyst til å spille Runescape selv. Faen så mange minner jeg har derifra.

Siterer The Cookiemonster:
Det vanlige, med andre ord. Jeg har spist makaroni med ketchup som kveldsmat, av alle ting. Smakte overraskende godt.


Hehe, det vanlige ja. Greit med noe enkelt som det, spesielt når det smaker overraskende godt.

Siterer JoEy_Odd:
Poenget var å høre ut som en 12 år gammel jente... Så jeg er ihvertfall halvveis i mål.


Du får bare bytte kjønn, så er du snart i mål.
  • 0
Siterer ElGamer:
FIkk lyst til å spille Runescape selv. Faen så mange minner jeg har derifra.


Akkurat derfor jeg gjør det. Har nok bare tenkt å spille i en måned eller to. Måtte mimre litt med Old School RS for 50,- i måneden.

Siterer ElGamer:
Du får bare bytte kjønn, så er du snart i mål.


#Word, burde ikke være så vanskelig.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Altså, faen heller. PS4-en min lever et eget liv. Nå har den tre netter på rad skrudd seg på og ejecta GTA V-disken helt ut av det blå. Etter det skjedde nå nettopp skrudde jeg derfor på tv-en, satte inn disken og skrudde den av igjen på normalt vis. Og så, fem sekunder etter at jeg var tilbake under dyna, så gjorde den det samme dritet igjen. Som om det ikke var nok med at venstre stikke på kontrolleren har skader (som den fikk etter ca. 1,5 uke, uten at den var brukt på noe unormalt vis) og at strømkabelen lager lyd når konsollen er skrudd av. Blæ. I dette tempoet er den på reparasjon innen juletider.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Akkurat derfor jeg gjør det. Har nok bare tenkt å spille i en måned eller to. Måtte mimre litt med Old School RS for 50,- i måneden.


Fortsatt en til to gode måneder med mimring.

Siterer JoEy_Odd:
#Word, burde ikke være så vanskelig.


Neh, litt chopping here, and some snipping there.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Poenget var å høre ut som en 12 år gammel jente... Så jeg er ihvertfall halvveis i mål.


Kunne absolutt vært jente også, men basert på at du strengt tatt er en gutt så fremstod du mer som tidenes mest friendzona 12-årige gutt.

Lagt til 2014-11-25 01:59:
Right, nå har den offisielt fucket seg totalt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Right, nå har den offisielt fucket seg totalt.


Ikke bra, ikke bra overhode. Kanskje den er besatt?
  • 0
Siterer ElGamer:
Ikke bra, ikke bra overhode. Kanskje den er besatt?


Aner ikke, men jeg har veldig lyst til å skade en Sony-ansatt akkurat nå. Måtte gå gjennom setup-opplegget som om det var første gang jeg brukte den, for konsollen hadde slettet alle innstillingene mine, snill som den er. Lettelsen var stort når jeg oppdaget at den ikke hadde slettet spilldataenene. Hadde den slettet alt ville jeg trolig ha mistet temperamentet helt, for nå var jeg jævelig nære, nærmere enn jeg har vært på lenge.

Lagt til 2014-11-25 02:14:
Kun FIFA og spillinvitasjoner på face klarer å få frem lignende raseri i meg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Aner ikke, men jeg har veldig lyst til å skade en Sony-ansatt akkurat nå. Måtte gå gjennom setup-opplegget som om det var første gang jeg brukte den, for konsollen hadde slettet alle innstillingene mine, snill som den er. Lettelsen var stort når jeg oppdaget at den ikke hadde slettet spilldataenene. Hadde den slettet alt ville jeg trolig ha mistet temperamentet helt, for nå var jeg jævelig nære, nærmere enn jeg har vært på lenge.


Høres virkelig helt for jævlig ut. Ditt kjøp av en PS4 har virkelig ikke gått som det skulle. Først kontrollen, så selve PS4en, ikke lenger før hele greia bryter sammen.
  • 0
På den positive siden så går ting stadig bedre med Uruguay Air i Airway Sim. Har nå flyruter fra Montevideo til flere steder i Argentina, og skal snart åpne drøssevis med ruter innad i Uruguay med et lite tullefly som ikke tar mer enn ti passasjerer.

Flyene til Buenos Aires, Rosario og andre steder i Argentina tar naturligvis flere passasjerer. Det er derimot svært få som flyr innad i Uruguay, siden det er så korte distanser, og fordi så få kan betale billettene, enda jeg har grisebillige billetter.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
På den positive siden så går ting stadig bedre med Uruguay Air i Airway Sim. Har nå flyruter fra Montevideo til flere steder i Argentina, og skal snart åpne drøssevis med ruter innad i Uruguay med et lite tullefly som ikke tar mer enn ti passasjerer.

Flyene til Buenos Aires, Rosario og andre steder i Argentina tar naturligvis flere passasjerer. Det er derimot svært få som flyr innad i Uruguay, siden det er så korte distanser, og fordi så få kan betale billettene, enda jeg har grisebillige billetter.


Godt å høre det da. Og må virkelig spørre om Airway Sim er bra? For det du beskrev nå føltes som et spill som kunne ha passet meg.
  • 0
Siterer ElGamer:
Høres virkelig helt for jævlig ut. Ditt kjøp av en PS4 har virkelig ikke gått som det skulle. Først kontrollen, så selve PS4en, ikke lenger før hele greia bryter sammen.


Nå er jeg egentlig mest lettet. Men joa, etter å ha hatt hele 0 problemer med PS3 og PS2 er dette sjokkerende svakt av Sony. Like, stikkene på kontrollene skal jo tåle litt bruk, right? Og jeg tviler på at det bare er meg som har konsollen på soverommet, så da bør den jo kunne holde kjeft på natta uten at jeg må nappe ut strømmen totalt. Og altså, disken skal forbli i konsollen inntil de får beskjed om noe annet av meg. Da trykker jeg enten på knappen selv, eller så gjør jeg det med hjelp av kontrolleren mens konsollen allerede er skrudd på.

Lagt til 2014-11-25 02:38:
Siterer ElGamer:
Godt å høre det da. Og må virkelig spørre om Airway Sim er bra? For det du beskrev nå føltes som et spill som kunne ha passet meg.


Jeg spiller bare en trail som varer en uke. Men det virker ganske kult. Er online, så du konkurrerer sånn sett med andre. Jeg og en jeg har økonomi med startet begge opp i Uruguay, og nå skal vi ta over det Sør-Amerikanske markedet fra Air Argentina, som alt for lenge har hatt kontroll over området.

Tho, sånn totalt sett er vi knøttsmå og fattige. Å kjøpe eller lease en Boeing 747 ville ha ruinert meg, jeg flyr bare med små knøttfly så langt.

Men det er heller ikke så rart, for selskapet har knapt eksistert i to uker ingame.

Lagt til 2014-11-25 02:41:
Om ikke så lenge kan jeg derimot melde om at jeg med en Britten-Norman Islander/Trislander skal fly til en rekke mindre flyplasser i Uruguay, inkludert flyplassen i Salto, hjembyen til Luis Suárez.

Lagt til 2014-11-25 02:46:
Aaaaand it's open! Så får jeg se om min plan om å fly rundt i Uruguay med et tullefly selv Widerøe ville ha ledd av for å plukke opp folk kan funke. Er ikke så mange passasjerer per tur, men jeg rekker ganske mange turer rundt om.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nå er jeg egentlig mest lettet. Men joa, etter å ha hatt hele 0 problemer med PS3 og PS2 er dette sjokkerende svakt av Sony. Like, stikkene på kontrollene skal jo tåle litt bruk, right? Og jeg tviler på at det bare er meg som har konsollen på soverommet, så da bør den jo kunne holde kjeft på natta uten at jeg må nappe ut strømmen totalt. Og altså, disken skal forbli i konsollen inntil de får beskjed om noe annet av meg. Da trykker jeg enten på knappen selv, eller så gjør jeg det med hjelp av kontrolleren mens konsollen allerede er skrudd på.


Merkelig at problemene skulle komme nå. Og at alt mulig skal være problemet. Du må jo ha hatt maks uflaks med konsollen du fikk.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg spiller bare en trail som varer en uke. Men det virker ganske kult.


Kanskje jeg får sjekke det ut. For sånne spill er ofte interessante, være nettspill eller ei. Og høres jo ut som at du har begynt å få en liten geskjeft på beina. Bare den får utviklet seg til å ta over for Air Argentina, så burde det bli starten på et selskap som skal bli verdensdominante i lufta.
  • 0
Siterer ElGamer:
Kanskje jeg får sjekke det ut. For sånne spill er ofte interessante, være nettspill eller ei. Og høres jo ut som at du har begynt å få en liten geskjeft på beina. Bare den får utviklet seg til å ta over for Air Argentina, så burde det bli starten på et selskap som skal bli verdensdominante i lufta.


Det skal nok godt gjøres, for Air Argentina flyr til flere kontinenter - jeg flyr knapt over en jævela dam for å komme til nettopp Buenos Aires, der de har hovedbasen sin. Jeg har derimot en plan. Hvis markedsføringen min fungerer, og rutene innad i Uruguay slår an, så skal jeg få leaset et nytt fly, som skal fly bla. til Santiago og noen deler av Argentina som det ikke er gunstig å fly til nå.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Det skal nok godt gjøres, for Air Argentina flyr til flere kontinenter - jeg flyr knapt over en jævela dam for å komme til nettopp Buenos Aires, der de har hovedbasen sin. Jeg har derimot en plan. Hvis markedsføringen min fungerer, og rutene innad i Uruguay slår an, så skal jeg få leaset et nytt fly, som skal fly bla. til Santiago og noen deler av Argentina som det ikke er gunstig å fly til nå.


Et sted må det startes, og ambisjoner må til for å lykkes. Så start med å gjøre Argentina til ditt, før du følger opp med resten av Sør-Amerika. Også vil det bare gå oppover.

Lagt til 2014-11-25 03:23:
Men tar kvelden nå. So, g'night!
  • 0
Siterer ElGamer:
Et sted må det startes, og ambisjoner må til for å lykkes. Så start med å gjøre Argentina til ditt, før du følger opp med resten av Sør-Amerika. Også vil det bare gå oppover.


Absolutt, har nå kjøpt inn et fly som kan fly litt lenger, og skal dermed åpne ruter til Santiago (x2), Salta og Cordoba, som jeg ikke kunne fly til tidligere.

Uheldigvis virker det som om flyende innad i Uruguay ikke har vært en suksess de første dagene, men en måned med markedsføring hjelper forhåpentligvis på det. Hjalp i det minste bra på en del andre ruter, som nå går i overskudd.

Siterer ElGamer:
Men tar kvelden nå. So, g'night!


G'night.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
hei
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
hei


Sup?
  • 0
Siterer ElGamer:
Sup?


Filmtid.
  • 0
Siterer SirThomas:
Filmtid.


Vurderer å se film sjæl, men hva skal du se?
  • 0
Siterer ElGamer:
Herro!


halloen i stugo

å-å-å trædvefemti Mjøndarn!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Chat 4.0 er tilbake. Bruk den. /Strategist