Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer The Cookiemonster:
halloen i stugo


Sup?

Lagt til 2014-11-27 00:30:
Og der mista jeg nettet, noe jeg egentlig har ventet på i hele dag. Så blir borte til jeg eventuelt har nett igjen.
  • 0
Siterer ElGamer:
Sup?


Spiller GTA og AirwaySim. Har nettopp kjøpt inn to Boeing 737, da henholdsvis én -400 og én -500. Satser på at jeg klarer å tjene litt penger på de før jeg går konk, haha. Går stadig i underskudd, men etter å ha kuttet ut den svindyre markedsføringkampanjen min over hele Sør-Amerika (kostet meg $300k per uke, svindyrt) satser jeg på at det snur snart. Om noe så bremser jeg det litt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Vurderer å se film sjæl, men hva skal du se?


For å svare på gårsdagens spørsmål endte jeg opp med å se Requiem for a Dream.

Vurderer film idag også.
  • 0
Siterer SirThomas:
For å svare på gårsdagens spørsmål endte jeg opp med å se Requiem for a Dream.

Vurderer film idag også.


Er film en form for trøste-greie for deg? Forresten, noe å melde angående eskapadene dine på Habbo?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Er film en form for trøste-greie for deg?


Når jeg blir avvist mener du?

Siterer The Cookiemonster:
Forresten, noe å melde angående eskapadene dine på Habbo?


Jøss, trodde ikke folk ville høre om det?

Etter en lengre periode føler jeg ikke lenger at jeg har samme type energien når jeg henger der, og jeg er ikke den eneste som har begynt å gå lei. Men you know, folk forventer at vi er der, så gjelder bare å gjøre det beste ut av det.

Også har jeg hatt noen skikkelig seriøse samtaler med M i det siste. Å treffes irl virker nok ganske uaktuelt om jeg forstår henne rett..

På den mer personlige fronten ble jeg nettopp invitert i 18 årsdagen til en venninne som hun skal feire senere i desember. Jeg stiller nok opp uansett, men tanken på at muligens hele den gamle klassen gjenforenes, inkludert Ida - skremmer meg litt.
  • 0
Siterer SirThomas:
Når jeg blir avvist mener du?


Noe sånt.

Siterer SirThomas:
Jøss, trodde ikke folk ville høre om det?


Jeg kjeder meg.

Siterer SirThomas:
Etter en lengre periode føler jeg ikke lenger at jeg har samme type energien når jeg henger der, og jeg er ikke den eneste som har begynt å gå lei. Men you know, folk forventer at vi er der, så gjelder bare å gjøre det beste ut av det.


Er som regel sånn. Nostalgien holder interessen oppe en stund, men etterhvert blir man lei.

Siterer SirThomas:
Også har jeg hatt noen skikkelig seriøse samtaler med M i det siste. Å treffes irl virker nok ganske uaktuelt om jeg forstår henne rett..


Ser ikke helt hvorfor du insisterer sånn på å møte henne, spesielt når hun har sagt nei en del ganger allerede.

Siterer SirThomas:
På den mer personlige fronten ble jeg nettopp invitert i 18 årsdagen til en venninne som hun skal feire senere i desember. Jeg stiller nok opp uansett, men tanken på at muligens hele den gamle klassen gjenforenes, inkludert Ida - skremmer meg litt.


Du må da klare å være i samme bygning som henne. Du trenger ikke å fly frem for å hilse på henne heller, bare ta det rolig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Da var nettet tilbake, middag laget og spist, film valgt og sett. Og valget om å døgne i natt ble utsatt til natt til fredag. Av flere grunner. Så spørsmålet nå, er det noen her fortsatt?
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Noe sånt.


Trengte noe å gjøre på når hun tok tidlig kveld.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg kjeder meg.


Nettopp sett film om besatt jente med klisjéslutt igjen.

Siterer The Cookiemonster:
Nostalgien holder interessen oppe en stund, men etterhvert blir man lei.


Spesielt når jeg ikke får tak i svart drage.

Siterer The Cookiemonster:
Ser ikke helt hvorfor du insisterer sånn på å møte henne, spesielt når hun har sagt nei en del ganger allerede.


Jeg insisterer ikke på noe som helst, vi har bare snakket om det.

Siterer The Cookiemonster:
Du må da klare å være i samme bygning som henne.


Det var vanskelig nok å være i samme klasserom - og med alkohol i bildet?

Siterer The Cookiemonster:
Du trenger ikke å fly frem for å hilse på henne


Som om jeg skulle gjort det.
  • 0
God aften eventuelle våkne personer.
  • 0
Siterer ElGamer:
God aften eventuelle våkne personer.


Jeg er våken, har du en god film å anbefale som ikke er en del av en serie?
  • 0
Siterer ElGamer:
God aften eventuelle våkne personer.


God aften. Uruguay Air gikk ble i går erklært konkurs, etter at bedriftens eier innså at det var for sent å snu det kraftige under skuddet. Derfor har han nå startet opp et nytt selskap, som også heter Uruguay Air. Denne gangen har CEO-en ikke hvilt på laurbærene, og har satset tungt fra starten av. Først ble det kjøpt inn en Boeing 737-500, og deretter ble det leaset inn en litt eldre versjon av samme fly. Etter det ble det leaset inn to ATR 42-500 for å håndtere de kortere rutene inn i Argentina (og Porto Alegre i Brasil), mens 737-ene skal håndtere lengre ruter til bla. Santiago, Rio, São Paolo, Lima og andre store byer i Sør-Amerika. Underskudd i starten er forventet, men nå vil det gradvis snu seg i riktig retning, ettersom det nå har blitt lagt langt mer tid inn i det å hente riktige flytyper.

Lagt til 2014-11-28 00:51:
In other news: jeg fullførte GTA V-storyen for knapt en halvtime siden, og jeg meldte meg i går inn på et treningsstudio fra og med 01. desember (ikke faen om jeg skal betale 250 kroner for å trene fra i morgen til og med månedsslutt, så da drøyer jeg heller noen dager.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg er våken, har du en god film å anbefale som ikke er en del av en serie?


Hmm, sikkert mange filmer jeg kan foreslå, men å starte med Unity hadde jo funka det og.

Siterer The Cookiemonster:
In other news: jeg fullførte GTA V-storyen for knapt en halvtime siden, og jeg meldte meg i går inn på et treningsstudio fra og med 01. desember (ikke faen om jeg skal betale 250 kroner for å trene fra i morgen til og med månedsslutt, så da drøyer jeg heller noen dager.


Smart å utsette litt og ikke kaste bort 250 for 2 dager Og nå regner jeg med at du har penger til å ha det gøy fremover i GTA.

Siterer The Cookiemonster:
Uruguay Air


Satser på at du får det til bedre nå, spesielt nå som du virkelig slår til fra starten.
  • 0
Siterer ElGamer:
Og nå regner jeg med at du har penger til å ha det gøy fremover i GTA.


Skal forsøke å tjene inn litt penger med karakterene, og så skal jeg slå til med assassination-oppdragene, naturligvis med en guide for hvordan jeg skal utnytte aksjemarkedet til det fulle.

Lagt til 2014-11-28 01:23:
Siterer ElGamer:
Satser på at du får det til bedre nå, spesielt nå som du virkelig slår til fra starten.


Satser på det samme selv. Nå har jeg totalt fem fly, så da skal jeg forsøke å snu ting til profitt før jeg skaffer flere fly.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Skal forsøke å tjene inn litt penger med karakterene, og så skal jeg slå til med assassination-oppdragene, naturligvis med en guide for hvordan jeg skal utnytte aksjemarkedet til det fulle.


Smart, veldig smart. Har selv tenkt til å starte på nytt når jeg får meg GTA V til X1. Siden jeg spoila det med assassination oppdraga og gevinsten jeg burde ha skaffet der.

Siterer The Cookiemonster:
Satser på det samme selv. Nå har jeg totalt fem fly, så da skal jeg forsøke å snu ting til profitt før jeg skaffer flere fly.


Høres ut som en god plan.
  • 0
Siterer ElGamer:
Smart, veldig smart. Har selv tenkt til å starte på nytt når jeg får meg GTA V til X1. Siden jeg spoila det med assassination oppdraga og gevinsten jeg burde ha skaffet der.


Hehe. Jeg endte opp med ganske pene summer på PS3. Var vel ganske nære 1.000.000.000 på det meste, men jeg brukte selvfølgelig en del på eiendommer, klær, våpen og andre småting. Får se hva jeg ender opp med nå. Kan gi meg selv et bedre utgangspunkt ved å gjøre noen av trafficking-oppdragene for Trevor, slik at jeg får mer penger med han, samtidig som at Franklin, han jeg har minst med, vil få rundt 10k per uke ingame pga. eiendommene jeg har med han. Deretter får jeg følge guidene til punkt og prikke for å få masse penger.

Siterer ElGamer:
Høres ut som en god plan.


Absolutt. Nå gjelder det bare å la tiden og markedsføringen gjøre sitt. Jeg må få selskapet kjent, slik at jeg får fylt opp rutene mine. Det har vært problemet så langt. Jeg ser derimot at det er fremgang, for nå tjener jeg penger på 3 av 4 fly. Det femte kommer ikke før om 12 dager.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hehe. Jeg endte opp med ganske pene summer på PS3. Var vel ganske nære 1.000.000.000 på det meste, men jeg brukte selvfølgelig en del på eiendommer, klær, våpen og andre småting. Får se hva jeg ender opp med nå. Kan gi meg selv et bedre utgangspunkt ved å gjøre noen av trafficking-oppdragene for Trevor, slik at jeg får mer penger med han, samtidig som at Franklin, han jeg har minst med, vil få rundt 10k per uke ingame pga. eiendommene jeg har med han. Deretter får jeg følge guidene til punkt og prikke for å få masse penger.


Da burde pengene fly inn da. Tror jeg kommer til å gjøre det samme selv, prøve å skaffe mest mulig, før jeg bøtter inn ekstremt mye mer på assassination oppdraga. I WANNA BE RICH!


Siterer The Cookiemonster:
Absolutt. Nå gjelder det bare å la tiden og markedsføringen gjøre sitt. Jeg må få selskapet kjent, slik at jeg får fylt opp rutene mine. Det har vært problemet så langt. Jeg ser derimot at det er fremgang, for nå tjener jeg penger på 3 av 4 fly. Det femte kommer ikke før om 12 dager.


Da ser det ut som at det fungerer for deg da. Bare å få det 4. flyet til å tjene penger, også begynner ting å se bra ut til det femte kommer.
  • 0
Noen som er oppe fortsatt?
  • 0
Hallo der.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hallo der.


Skjer?
  • 0
Siterer ElGamer:
Skjer?


Særdeles lite spennende. Ser på tv, spiser pizzarester fra i går, lærte nettopp hva hovedstaden i Paraguay er, samt at jeg stadig forsøker å drive Uruguay Air.

Lagt til 2014-11-29 00:28:
Der da?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Veldig takknemlig for at episode 1 av The Walking Dead var gratis på PS Store, kjenner jeg. Var litt skeptisk til gameplayet med tanke på å kjøpe det eller ikke, men det tok meg ikke lang tid inn i første episode før jeg var solgt, fullt og helt. Snakk om kvalitet. Gleder meg til å fortsette imorgen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Veldig takknemlig for at episode 1 av The Walking Dead var gratis på PS Store, kjenner jeg. Var litt skeptisk til gameplayet med tanke på å kjøpe det eller ikke, men det tok meg ikke lang tid inn i første episode før jeg var solgt, fullt og helt. Snakk om kvalitet. Gleder meg til å fortsette imorgen.


Til PS3 eller PS4? PS Plus eller?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Særdeles lite spennende. Ser på tv, spiser pizzarester fra i går, lærte nettopp hva hovedstaden i Paraguay er, samt at jeg stadig forsøker å drive Uruguay Air.


Så litt som en vanlig kveld med andre ord?

Siterer The Cookiemonster:
Der da?


Tenkte å ta kvelden nå, i og med at jeg ikke har sovet på 36 timer og jeg skal jobbe i morra. For så vidt jobbet i dag og, men blir mer å gjøre i morra. Ellers går jeg over lista over alt av ting jeg har kjøpt i dag, og ser over hvem jeg mangler gaver til.
  • 0
Hmm, jeg får snart begynne å mekke en nisselue-avatar.

Lagt til 2014-11-29 00:50:
Siterer ElGamer:
Så litt som en vanlig kveld med andre ord?


En helt vanlig, rolig kveld. Orket ikke å gjøre noe spesielt i dag, har vært sliten helt siden jeg kom hjem.

Siterer ElGamer:
Tenkte å ta kvelden nå, i og med at jeg ikke har sovet på 36 timer og jeg skal jobbe i morra. For så vidt jobbet i dag og, men blir mer å gjøre i morra. Ellers går jeg over lista over alt av ting jeg har kjøpt i dag, og ser over hvem jeg mangler gaver til.


Ah, skjønner. Burde nok sove litt da. Eller så kan du dra det enda lenger. Du har vel ikke svart på de forrige PM-ene, så da har du noe å gjøre.

Julegaver ja. All den tid jeg ikke har noen fast inntekt så avstår jeg fra det enn så lenge. Fra og med neste år må jeg nok kjøpe julegaver. Problemet nå er jo at hvis jeg kjøper til én, så forventer alle i hele familien gaver fra meg, og det har jeg faktisk ikke penger til. Hadde jeg hatt en jobb ville det vært en annen sak.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00