Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer Glorfindel:
Ja, riktig.


SirThomas burde oppgradere til Psychic imo
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
SirThomas burde oppgradere til Psychic imo


What?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
What?


Obvious reference is obvious.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Morgendagen kan fort bli en dag jeg sent kommer til å glemme, men det er best å ikke tenke for mye. Det hadde tatt seg ut hvis jeg hadde møtt BÅDE Ida og en fyr fra habbo jeg ikke har sett trynet på, men som bare spurte om jeg ville treffe han imorgen og ba meg komme til et utested jeg ikke har vært på før.
  • 0
Siterer SirThomas:
Morgendagen kan fort bli en dag jeg sent kommer til å glemme, men det er best å ikke tenke for mye. Det hadde tatt seg ut hvis jeg hadde møtt BÅDE Ida og en fyr fra habbo jeg ikke har sett trynet på, men som bare spurte om jeg ville treffe han imorgen og ba meg komme til et utested jeg ikke har vært på før.


Glad jeg reiser bort i morra til et sted uten internett.
  • 0
Først og fremst vil jeg melde om at det er Star Wars på Viasat (i morgen kveld og søndag også, forsåvidt).

For det andre så vil jeg melde om at jeg er rundt halvferdig med en blogg jeg startet på tidligere i dag, så get hyped.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Først og fremst vil jeg melde om at det er Star Wars på Viasat (i morgen kveld og søndag også, forsåvidt).


Long time no see.

Siterer The Cookiemonster:
For det andre så vil jeg melde om at jeg er rundt halvferdig med en blogg jeg startet på tidligere i dag, så get hyped.


hype -> activated.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Long time no see.


Samme her. Irriterer meg forøvrig veldig over tekstingen til Viasat. Samt at dama som sier hva de neste programmene er kalte Naboo for Nabo (altså med grusomt norsk uttale). Den indre nerden i meg reagerer på slike småting med irritasjon.

Siterer Glorfindel:
hype -> activated.


Good Glorfindel, good.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Samme her. Irriterer meg forøvrig veldig over tekstingen til Viasat. Samt at dama som sier hva de neste programmene er kalte Naboo for Nabo (altså med grusomt norsk uttale). Den indre nerden i meg reagerer på slike småting med irritasjon.


Mer irritert over den reklamen jeg ass. Ser ut som Viasat4 er litt bedre enn TV2/TV3 og TV Norge da. Der er det jo reklame hvert kvarter.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Mer irritert over den reklamen jeg ass. Ser ut som Viasat4 er litt bedre enn TV2/TV3 og TV Norge da. Der er det jo reklame hvert kvarter.


Nja, jeg har utnyttet reklamepausene selv. Forsvant f.eks. ned for å skaffe meg mat i forrige pause, og tror du ikke at jeg nailet tiden perfekt? Filmen startet på sekundet jeg kom tilbake til rommet mitt med maten. I tillegg har det som du sier ikke vært så mange pauser. TV3 er som du sier helt grusomme på det punktet.

Dooku er litt phet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nja, jeg har utnyttet reklamepausene selv. Forsvant f.eks. ned for å skaffe meg mat i forrige pause, og tror du ikke at jeg nailet tiden perfekt? Filmen startet på sekundet jeg kom tilbake til rommet mitt med maten. I tillegg har det som du sier ikke vært så mange pauser. TV3 er som du sier helt grusomme på det punktet.


Ja, nei i forhold til nevnte kanaler så er det levbart.

Siterer The Cookiemonster:
Dooku er litt phet.


phetest Yoda is.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
phetest Yoda is.


ofc
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Kan melde om at bloggen snart er ferdig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Og folk sier døgning ikke er kult.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Og folk sier døgning ikke er kult.


Det er ikke det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kan melde om at bloggen snart er ferdig.


Den må jeg lese.

Siterer JoEy_Odd:
Og folk sier døgning ikke er kult.


Kult, jeg også døgnet i natt - skypet med habbofolk i 4 og en halv time. Var opptil fire bergensere i samtalen.
  • 0
Siterer SirThomas:
Den må jeg lese.


The hype is real. Den er derimot ikke ferdig enda, har ikke skrevet noe siden i går natt.

Siterer SirThomas:
Var opptil fire bergensere i samtalen.


Høres grusomt ut.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
The hype is real.


Yeah!

Siterer The Cookiemonster:
Den er derimot ikke ferdig enda, har ikke skrevet noe siden i går natt.


Blir det noe mer skriving i natt, eller tar du tidlig kveld?

Siterer The Cookiemonster:
Høres grusomt ut.


Tre gutter og en jente. Hørte han ene jævlig dårlig, mens han andre er ganske chill å være i samtale med - typisk fyr som kan la samtalen gå med å si ca. hva som helst.
  • 0
Siterer SirThomas:
Blir det noe mer skriving i natt, eller tar du tidlig kveld?


Jeg får se. Skal se ferdig Star Wars og Rams vs. Giants først i alle fall.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg får se. Skal se ferdig Star Wars og Rams vs. Giants først i alle fall.


Se denne btw, det er disse jeg skyper med:

Ku på hotellrom

Dialekten til hun venninnen min der er helt sykt lættis, hun tar helt av på 1:05 og utover

...og så e det en jævla ku inn på rommet
  • 0
Siterer SirThomas:
Se denne btw


Nei.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nei.


Er jo en ku på hotellrommet.
  • 0
Nå er forøvrig filmen og kampen ferdig, og begge endte bra. Jeg skal nå fullføre siste del av teksten.

Lagt til 2014-12-22 01:57:
Siterer SirThomas:
Er jo en ku på hotellrommet.


Synd for kua, hotelleieren og vedkommende som leier rommet.

Lagt til 2014-12-22 01:59:
Og ikke minst renholdsavdelingen.

Lagt til 2014-12-22 02:39:
ze blåg is finish
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hahahahallooooo!
  • 0
Filmtips, kjør!
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00