Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer ElGamer:
Hahahahallooooo!


Halloen.

Siterer Sansidar:
Filmtips, kjør!


Star Wars.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Halloen.


Skjer?
  • 0
Siterer ElGamer:
Skjer?


Veldig lite. Vært en eneste stor møkkadag. NAV fant for en stund siden ut at de skulle ta en titt på inntekten til faren min, og barnebidraget han har betalt (altså ingenting). I samme slengen har de blankt ignorerert ordningen med at faren min har betalt inn penger direkte til meg fremfor til moren min (av veldig forståelige årsaker tbh.), og har besluttet at faren min skal betale barnebidrag igjen. Bare det var nok til å vekke en konflikt mellom moren og faren min som har pågått siden jeg ble født, og som jeg har vært utsatt for de siste ti årene.

Gleder meg til jeg kan flytte ut, slik at de to slipper å forholde seg til hverandre, og jeg kan bli kvitt hele maset. Jeg er så drit lei det.

Lagt til 2014-12-23 00:46:
GR trenger virkelig en oppdatert teksteditor. Må restrukturere hele bloggen min fordi editoren ikke skjønner kodingen fra word. eller linjeavstanden for den saks skyld. Blæ.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Brukte de siste to timene på å game Left Behind-DLC'en til Last of Us, at long last. Nok en gang sitter jeg igjen som et gråtende vrak av en person.

Naughty Dog, jævla guder.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Vært en eneste stor møkkadag


Høres ikke bra ut overhode. Faen så mye tull det skal være over sånt.

Siterer The Cookiemonster:
Gleder meg til jeg kan flytte ut, slik at de to slipper å forholde seg til hverandre, og jeg kan bli kvitt hele maset. Jeg er så drit lei det.


Skjønner deg godt. Å komme seg bort fra sånt kan jeg nok tenke meg til blir ekstremt godt. Så slippet du å havne midt oppi det hele.

Siterer Predator:
Naughty Dog, jævla guder.


Naughty Dog har ekstremt mye bra, men The Last of Us var en skuffelse i mine øyne.
  • 0
Siterer Predator:
Naughty Dog, jævla guder.


Jeg er den stolte eier av ikke mindre enn 0 Naughty Dog-spill.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Naughty Dog har ekstremt mye bra, men The Last of Us var en skuffelse i mine øyne.


wat.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
wat.


Orket aldri å spille igjennom, ene og alene fordi gameplayet og kameravinklingen ødela så mye på gleden over å spille det. Noe som gjorde det til en gedigen skuffelse.
  • 0
Jeez, jeg tror Arno i AC Unity har bind for øya. Aldri har jeg sett noen klatre og hoppe så mye feil i forhold til hvilken retning jeg holder stikka.
Fortsatt et ålreit spill da (så langt).
  • 0
Siterer TK Art:
Jeez, jeg tror Arno i AC Unity har bind for øya. Aldri har jeg sett noen klatre og hoppe så mye feil i forhold til hvilken retning jeg holder stikka.


Been there done that. Veldig irriterende når det skjer, spesielt når det skjer under et oppdrag en skal holde følge med noen.

Siterer TK Art:
Fortsatt et ålreit spill da (så langt).


Godt å høre.
  • 0
Siterer Predator:
Brukte de siste to timene på å game Left Behind-DLC'en til Last of Us


Må virkelig ta meg tid til å spille igjennom den snart, det var jo en av grunnene til at jeg rettferdiggjorde kjøpet av PS4-versjonen.

Men pokker, første episode av The Wolf Among Us var kolossal. Gleder meg til å spille igjennom resten.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer TK Art:
Jeez, jeg tror Arno i AC Unity har bind for øya. Aldri har jeg sett noen klatre og hoppe så mye feil i forhold til hvilken retning jeg holder stikka.
Fortsatt et ålreit spill da (så langt).


Innendørs er det helt grusomt. Bare i Spoiler:flukten fra fengselet alene irriterte det meg nok til at jeg nesten kastet kontrolleren i veggen.

Lagt til 2014-12-23 01:30:
Skyt meg

http://gyazo.com/31f45311a7dd9e00cb3377426dd486c9
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Grallen:
Men pokker, første episode av The Wolf Among Us var kolossal. Gleder meg til å spille igjennom resten.


Det er forbannet bra.
Endte opp med å kjøpe de fem første bøkene i Fables tegneserien når jeg var ferdig med spillet.
  • 0
Siterer ElGamer:
gedigen skuffelse.


Nei nå har jeg aldri hørt på maken. Sa Askeladden.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer TK Art:
Endte opp med å kjøpe de fem første bøkene i Fables tegneserien når jeg var ferdig med spillet.


Såpass ja. Hvordan er de da? Universet virker iallefall interessant.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
http://gyazo.com/31f45311a7dd9e00cb3377426dd486c9


Hahaha, hater når det skjer.

Siterer Glorfindel:
Nei nå har jeg aldri hørt på maken. Sa Askeladden.


Så klart kan det hende at spillet er verdt hver eneste krone jeg har spytta inn for å kjøpe det. Men når det ikke finnes noen lyst til å spille det noe mer, så er det blitt bortkasta peng. Og derav en skuffelse, og enda større siden jeg virkelig gleda meg og hadde forhåpninger til spillet.
  • 0
Siterer TK Art:
Fortsatt et ålreit spill da (så langt).


Hvor langt har du kommet?
  • 0
test

Lagt til 2014-12-23 02:01:
Right. GR altså. Logikkens egen hjemside. Teksten min er for lang for bloggseksjonen, men den er tydeligvis innenfor i resten av forumet. Jeg er imponert.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Så klart kan det hende at spillet er verdt hver eneste krone jeg har spytta inn for å kjøpe det.


Muligheten er meget til stede.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg er imponert.


k
  • 0
Siterer Glorfindel:
Muligheten er meget til stede.


Får se om jeg noen sinne klarer å få spilt det ferdig. Kanskje en dag, men nå kommer det så mye at jeg tviler.
  • 0
Siterer ElGamer:
I shall read it!


+1, har lest noen avsnitt allerede.

Jeg stifter stadig nye bekjentskap på habbo, og i natt ble jeg personlig kjent med X - enda en av legendene som har holdt seg der siden 2004.

Steike så mye han hadde fått med seg, deriblant pikken til SirThomas.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Bloggen er nå ute


Mine too. Og dere bør alle lese den, ellers får dere en real omgang med rekt.

Lagt til 2014-12-23 02:33:
Siterer SirThomas:
Jeg stifter stadig nye bekjentskap på habbo, og i natt ble jeg personlig kjent med X - enda en av legendene som har holdt seg der siden 2004.


Når har du tenkt å komme ut av den Habbo-bobla egentlig?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Chat 4.0 er tilbake. Bruk den. /Strategist