Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer JoEy_Odd:
Mhm, litt usikker på hvor stort det kommer til å bli. Kan godt hende det blir mer enn én blogg.


Jo mer jo bedre.

Siterer SirThomas:
Er mange ting jeg kunne bekymret meg for. Som f.eks at jeg har sagt ja til å bade naken. Som eventuelt innebærer at hun kommer til å se penisen min.


Sier seg vel selv at ho kommer til å se den om dere skal bade nakne sammen.
  • 0
Er så rart. Nå sitter jeg her, med Martine, kusina og Thomas. Eller, jentene dusjer, så er det min tur etterpå.

Martine: Du får dusje til slutt du.

Jeg: Ja, får ikke dusje med dere nei.
  • 0
Siterer SirThomas:
Er så rart. Nå sitter jeg her, med Martine, kusina og Thomas. Eller, jentene dusjer, så er det min tur etterpå.


Gleder deg som en liten unge du kan jeg tenke meg. Før møte din Martine og greier, også i en Jacuzzi.
  • 0
Jeg var DEN eneste naken frem til Martine krevde at jeg hentet badeshortsen etter tre øl. Hun er så jævlig sjef, jeg digger hun irl. Hun bader med BH, men fuck it. Dette er livet folkens, SirThomas har aldri vært lykkeligere enn han er i yacuzzi med henne.
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg var DEN eneste naken frem til Martine krevde at jeg hentet badeshortsen etter tre øl. Hun er så jævlig sjef, jeg digger hun irl. Hun bader med BH, men fuck it. Dette er livet folkens, SirThomas har aldri vært lykkeligere enn han er i yacuzzi med henne.


Er Martine den nye besettelsen?

Ditt nyeste prosjekt?

Din elskede?

Vil du høre en hemmelighet, SirThomas? De fleste damer liker det ikke når hun har mannen i sin hule hånd fra dag én. Og de fleste damer liker ihvertfall ikke at mannfolk blir "venner" med dem når de har andre baktanker.

Vær en mann og vis dine intensjoner så fort som mulig. Hvis det ikke fungerer for henne, vil den eneste selvrespekterende tingen du kan gjøre være å droppe all kontakt med henne. Tar hun kontakt med deg så må du anta at det er fordi hun har lyst på deg, og da er det din oppgave å sette opp en date eller et romantisk treff hvor dere har muligheten til å være alene.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Vil du høre en hemmelighet, SirThomas? De fleste damer liker det ikke når hun har mannen i sin hule hånd fra dag én. Og de fleste damer liker ihvertfall ikke at mannfolk blir "venner" med dem når de har andre baktanker.

Vær en mann og vis dine intensjoner så fort som mulig. Hvis det ikke fungerer for henne, vil den eneste selvrespekterende tingen du kan gjøre være å droppe all kontakt med henne. Tar hun kontakt med deg så må du anta at det er fordi hun har lyst på deg, og da er det din oppgave å sette opp en date eller et romantisk treff hvor dere har muligheten til å være alene.


Mvh. #TheLoveGuru.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Gårsdagen utgjorde en av de beste kveldene i livet mitt, enda jeg var den eneste som Spoiler:satt naken i jacuzzien.

Aldri før har jeg blitt like deppa over å reise tilbake til Bergen.
  • 0
Siterer SirThomas:
Aldri før har jeg blitt like deppa over å reise tilbake til Bergen.


#PostJacuzziDepression
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
#PostJacuzziDepression


Hahaha! #JustSirThomasThings
  • 0
Siterer ElGamer:
Hahaha! #JustSirThomasThings


Habbo Harry på nye eventyr det ja.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Mvh. #TheLoveGuru.


Hva prøver du å si?
  • 0
Siterer Glorfindel:
Habbo Harry på nye eventyr det ja.


Denne gangen med boka: Habbo Harry og Jazuzzi Reisen!
  • 0
Siterer Jeppzki:
Hva prøver du å si?


ins.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
ins.


Hva betyr "ins."?
  • 0
Siterer Jeppzki:
Hva betyr "ins."?


http://lmgtfy.com/?q=hva+betyr+ins
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Habbo Harry på nye eventyr det ja.


Om 3 mnd tar det slutt... Er forjævlig.
  • 0
Siterer SirThomas:
Om 3 mnd tar det slutt... Er forjævlig.


Da blir du bare SirThomas eller Thomas. No more Habbo-Harry or toni.
  • 0
Siterer ElGamer:
Da blir du bare SirThomas eller Thomas. No more Habbo-Harry or toni.


Merker jeg sliter med motivasjonen til å være der, selv om alle vennene mine selvfølgelig er verdt mye mer enn alle møblene og verdiene jeg kommer til å miste...
  • 0
Siterer Jeppzki:
Nå var du lur ja.


Pleier som regel å være det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det har jeg aldri lagt merke til. Har hele tiden sett på deg som en gjennomsnittlig lur fyr.
  • 0
Siterer SirThomas:
Merker jeg sliter med motivasjonen til å være der, selv om alle vennene mine selvfølgelig er verdt mye mer enn alle møblene og verdiene jeg kommer til å miste...


Du får sende inn klage til de som eier det. Kanskje du får Habbo til å leve lenger.
  • 0
Siterer LesMiserable:
http://i.imgur.com/VQLGJOL.gif


https://www.youtube.com/watch?v=yuedZ1Y_dU4
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Chat 4.0 er tilbake. Bruk den. /Strategist