Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Halloooooooooooooooo!!!!!!!!
  • 0
Hei
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hei


Skjer?
  • 0
Siterer ElGamer:
Skjer?


Svært lite. Skal legge meg snart. Der da?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Svært lite. Skal legge meg snart. Der da?


Lite, litt gaming, musikk og laster inn en ny episode anime, så tar jeg nok kvelden snart selv.
  • 0
Og der var 30k brukt i FUT, og klart å bygge ferdig 3 lag. Da ferdigstilt et Premier League lag, og bygget opp både et Serie A lag og et Bundesliga Lag. Virkelig fornøyd med det jeg har utrettet, også har jeg fortsatt 170k igjen til eventuelle storkjøp.
  • 0
Siterer ElGamer:
Heyoo


halloen

Lagt til 2015-01-30 23:54:
För helvete! Touchdown på kick-return! Sykeste jeg har vært borti, løp tvers gjennom laget deres og til andre delen av banen. 94 yards, altså 85 meter!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
För helvete! Touchdown på kick-return! Sykeste jeg har vært borti, løp tvers gjennom laget deres og til andre delen av banen. 94 yards, altså 85 meter!


Jævlig da! Det som kalles flaks eller er det bare klasse?
  • 0
Siterer ElGamer:
Jævlig da! Det som kalles flaks eller er det bare klasse?


Tror det var en liten blanding. Kampen fulgte uheldigvis ikke i samme spor. Forsvaret sitt ikke ordentlig. Ikke fikk defensive endene mine sacket qb-en, og ikke klarte linebackene og cornerbackene å plukke pasningene til qb-en. Grusomt frustrerende, men jeg vant likevel.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Tror det var en liten blanding. Kampen fulgte uheldigvis ikke i samme spor. Forsvaret sitt ikke ordentlig. Ikke fikk defensive endene mine sacket qb-en, og ikke klarte linebackene og cornerbackene å plukke pasningene til qb-en. Grusomt frustrerende, men jeg vant likevel.


Liten blanding må til en gang i blant for å få til ting. Greit å vinne da, selv om forsvaret er et eneste rot. Men da vet en i alle fall hvor ting må forbedres.
  • 0
Siterer ElGamer:
Liten blanding må til en gang i blant for å få til ting. Greit å vinne da, selv om forsvaret er et eneste rot. Men da vet en i alle fall hvor ting må forbedres.


Ja. Rundt alle linebackerne må erstattes av forskjellige årsaker.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ja. Rundt alle linebackerne må erstattes av forskjellige årsaker.


Hehe, da har du en jobb foran deg da.
  • 0
Siterer ElGamer:
Hehe, da har du en jobb foran deg da.


Får uheldigvis ikke gjort stort med det nå. Må leve med det jeg har, så får jeg gjøre mitt beste for å drafte inn riktig talenter, samt signere de rette free agentene etter sesongen er over.

Lagt til 2015-01-31 01:19:
Heldigvis spiller jeg nå mot Cowboys, min favorittmotstander.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg har sendt så mange meldinger på fb i natt.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Får uheldigvis ikke gjort stort med det nå. Må leve med det jeg har, så får jeg gjøre mitt beste for å drafte inn riktig talenter, samt signere de rette free agentene etter sesongen er over.


Du får vel gjøre det da. Tar vel tid å bygge et skikkelig velfungerende Madden lag.

Siterer The Cookiemonster:
Heldigvis spiller jeg nå mot Cowboys, min favorittmotstander.


Burde bli grusing det.

Siterer SirThomas:
Jeg har sendt så mange meldinger på fb i natt.


Til en person ved navn Martine?
  • 0
Siterer ElGamer:
Burde bli grusing det.


Ble det i første, men det fordømte forsvaret kollapset helt i andre omgang. Jeg sverger, linebackerne gjorde INGENTING riktig i den omgangen. Helt sykt. I tillegg så merker jeg så jævelig at den beste defensive enden min er skadet, for andrevalget er merkbart svakere. Klarer sjelden å komme seg forbi blokka til motspillerne, slik at qb-en får holde på som han vil. Når linebackerne hverken klarer å følge løp eller bryte ballbanen så må det jo nesten gå dårlig.

Lagt til 2015-01-31 02:10:
Siterer The Cookiemonster:
Helt sykt. I tillegg så merker jeg så jævelig at den beste defensive enden min er skadet, for andrevalget er merkbart svakere. Klarer sjelden å komme seg forbi blokka til motspillerne, slik at qb-en får holde på som han vil. Når linebackerne hverken klarer å følge løp eller bryte ballbanen så må det jo nesten gå dårlig.


Og nå er han tilbake, og jeg merker med en gang at bare han alene skaper langt mer trykk mot qb-en. Fantastisk spiller.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ble det i første, men det fordømte forsvaret kollapset helt i andre omgang. Jeg sverger, linebackerne gjorde INGENTING riktig i den omgangen. Helt sykt. I tillegg så merker jeg så jævelig at den beste defensive enden min er skadet, for andrevalget er merkbart svakere. Klarer sjelden å komme seg forbi blokka til motspillerne, slik at qb-en får holde på som han vil. Når linebackerne hverken klarer å følge løp eller bryte ballbanen så må det jo nesten gå dårlig.


Siterer The Cookiemonster:
Og nå er han tilbake, og jeg merker med en gang at bare han alene skaper langt mer trykk mot qb-en. Fantastisk spiller.


Så han må holde seg skadefri så begynner forsvaret ditt å ligne noe og da. Spørsmålet er vel bare om hvor lang tid det tar før han blir skadet igjen.
  • 0
Siterer ElGamer:
Så han må holde seg skadefri så begynner forsvaret ditt å ligne noe og da. Spørsmålet er vel bare om hvor lang tid det tar før han blir skadet igjen.


Nåja, den skaden han pådro seg i første kamp i sesongen var strengt tatt hans første under meg, så jeg er ikke spesielt bekymret. Uansett en veldig viktig brikke for meg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nåja, den skaden han pådro seg i første kamp i sesongen var strengt tatt hans første under meg, så jeg er ikke spesielt bekymret. Uansett en veldig viktig brikke for meg.


En viktig brikke du må klare å holde på. Og kanskje også finne en god back-up til.
  • 0
Siterer ElGamer:
Til en person ved navn Martine?


Du kjenner meg for godt! Endelig hjemme forresten, fyyy faen så mange øl det ble
  • 0
Siterer ElGamer:
En viktig brikke du må klare å holde på. Og kanskje også finne en god back-up til.


Å holde på han skal ikke være så vanskelig.

Backupen er brukbar på papiret, men han er ikke like ekstrem som førstevalget. Førstevalget har en herlig blanding av fart, kraft og smidighet, slik at han stadig klarer å komme seg forbi blokka til motstanderne. Backupen mangler litt av den råskapen, uheldigvis.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Du kjenner meg for godt! Endelig hjemme forresten, fyyy faen så mange øl det ble


Du er ikke så vanskelig å kjenne, når en vet hvordan du er.

Siterer The Cookiemonster:
Å holde på han skal ikke være så vanskelig.


Da er det null stress da, så lenge han ikke blir skadet sånn altfor ofte.

Siterer The Cookiemonster:
Backupen er brukbar på papiret, men han er ikke like ekstrem som førstevalget. Førstevalget har en herlig blanding av fart, kraft og smidighet, slik at han stadig klarer å komme seg forbi blokka til motstanderne. Backupen mangler litt av den råskapen, uheldigvis.


Mangel på råskap er jo ofte en grunn til at noen spillere er bedre enn andre, i så og si alle sporter.

Men jeg tar kvelden nå jeg. Så god natt Kake, og SirT om du kommer innom her etter at jeg har lagt meg.
  • 0
Hallo igjen!
  • 0
God kveld. Nettopp sett Taken 3, tar meg en Shaker før bussen hjem.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00