Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer The Cookiemonster:
Dude, han er 96-ratet. Backupen min utviklet seg kjapt i hans fravær, men var aldri like god. Var ikke dårlig, men så er førstevalget mitt vilt bra også da. Samme hvor liten åpning det er for å finne en spiller, så klarer han å skvise ballen inn der med kraft og presisjon.


Da skjønner jeg det godt. Skal litt til for å erstatte en 96-ratet spiller.

Siterer Predator:
My apologies.


Your are excused, my good Sir.

Siterer Predator:
Ah, kjipt. Planlegger å være oppe noen timer til, men må innrømme at det blir stadig vanskeligere for meg å holde meg lenge oppe. Slokner nok snart.


Vet hvordan det er å ikke lenger klare å holde seg våken, selv om en gjerne skulle. Går vi bare et par måneder tilbake, så hadde jeg døgnrtyme som sa at jeg la meg rundt 5-6 om morran, sov til 12-14 og repeat.

Lagt til 2015-02-28 01:59:
Siterer The Cookiemonster:
Jeg gikk nettopp ned trappa og opp igjen. #proudmoment


er Den proud?
  • 0
Siterer ElGamer:
Da skjønner jeg det godt. Skal litt til for å erstatte en 96-ratet spiller.


Jepp. Backupen min gikk riktignok fra 73-74 til 84 på de åtte ukene han har skadet, så nå har jeg ganske bra backup også. Trolig ligaens beste backup.

Lagt til 2015-02-28 02:05:
Siterer ElGamer:
er Den proud?


Jeg skrev strengt tatt #proudmoment

Og det der er min greie.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jepp. Backupen min gikk riktignok fra 73-74 til 84 på de åtte ukene han har skadet, så nå har jeg ganske bra backup også. Trolig ligaens beste backup.


Hmm, kom noe positivt ut av det negative da. Men selv en god backup kan dekke tapet til et sykt førstevalg.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg skrev strengt tatt #proudmoment

Og det der er min greie.


Saksøk meg?
  • 0
Siterer ElGamer:
Vet hvordan det er å ikke lenger klare å holde seg våken, selv om en gjerne skulle. Går vi bare et par måneder tilbake, så hadde jeg døgnrtyme som sa at jeg la meg rundt 5-6 om morran, sov til 12-14 og repeat.


Goddamn. Jeg klarer bare å pushe meg til rundt 3-ish for tiden.

Driver å arkiverer alle blogger og medlemsanmeldelser i Word nå da, vet ikke hvor lenge det tar. Rundt 150 tekster totalt som må lagres her.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer ElGamer:
Vet hvordan det er å ikke lenger klare å holde seg våken, selv om en gjerne skulle. Går vi bare et par måneder tilbake, så hadde jeg døgnrtyme som sa at jeg la meg rundt 5-6 om morran, sov til 12-14 og repeat.


Goddamn. Jeg klarer bare å pushe meg til rundt 3-ish for tiden.

Driver å arkiverer alle blogger og medlemsanmeldelser i Word nå da, vet ikke hvor lenge det tar. Rundt 150 tekster totalt som må lagres her.

Lagt til 2015-02-28 02:11:
Siterer ElGamer:
Vet hvordan det er å ikke lenger klare å holde seg våken, selv om en gjerne skulle. Går vi bare et par måneder tilbake, så hadde jeg døgnrtyme som sa at jeg la meg rundt 5-6 om morran, sov til 12-14 og repeat.


Goddamn. Jeg klarer bare å pushe meg til rundt 3-ish for tiden.

Driver å arkiverer alle blogger og medlemsanmeldelser i Word nå da, vet ikke hvor lenge det tar. Rundt 150 tekster totalt som må lagres her.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Goddamn. Jeg klarer bare å pushe meg til rundt 3-ish for tiden.

Driver å arkiverer alle blogger og medlemsanmeldelser i Word nå da, vet ikke hvor lenge det tar. Rundt 150 tekster totalt som må lagres her.


Før de siste dagene har jeg ikke klart å pushe meg til lenger enn litt over 12-ish. Men det har vært fordi jeg har følt meg dau om kvelden. Lenge leve halsbetennelse.

Du har ikke få tekster som må arkiveres nei. Så du har en skikkelig jobb akkurat der.
  • 0
Siterer ElGamer:
Saksøk meg?


I will.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
I will.


Okay, men ta det utpå dagen i så fall. Nå vil jeg sove, så god natt Kake og Predz. Og eventuelt Glorfi om han fortsatt skjuler seg her inne et sted.
  • 0
Gud, jeg har skrevet mye dritt. Er i 2008-perioden nå.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Gud, jeg har skrevet mye dritt. Er i 2008-perioden nå.


Haven't we all.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ok men vet du hva jeg kommer meg ikke innpå mobilen fordi jeg må ha PUK koden

Og det er en dude som har pisset tvers gjennom sengen min, eneste logiske forklaringen

Håper jeg dør av lungebetennelse for jeg kan ikke sove i det dritet
  • 0
Siterer SirThomas:
Og det er en dude som har pisset tvers gjennom sengen min, eneste logiske forklaringen

Håper jeg dør av lungebetennelse for jeg kan ikke sove i det dritet


Næmmen, sovnet du og pisset på deg i søvne?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Næmmen, sovnet du og pisset på deg i søvne?


Teknisk sett aner jeg ikke hva greiene er. Hvordan i helvete finner jeg PUK-koden
  • 0
Siterer SirThomas:
Teknisk sett aner jeg ikke hva greiene er. Hvordan i helvete finner jeg PUK-koden


Mest sannsynlig på et papir som du, hvis du eier litt fornuft, la i boksen til mobilen din. Som du også burde spare på, sånn i tilfelle. Jeg har ikke den fjerneste anelse hva PUK-koden min er, men jeg vet hvor jeg finner den.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Yo! what's up?
  • 0
Siterer TK Art:
Yo! what's up?


Not much. Hører på musikk og surrer, siden jeg ikke klarer å fokusere nok til å hverken game, se film/serier eller anime. Der da?
  • 0
Siterer ElGamer:
Der da?


Pløyer gjennom Steam store, og tester ut noe av det jeg aldri fikk spilt som konsollgamer.
Sist var en runde med Rust. Som endte brått, fordi jeg var smart nok til å stå i et bål, istede for ved siden av det.
  • 0
Siterer ElGamer:
Not much. Hører på musikk og surrer, siden jeg ikke klarer å fokusere nok til å hverken game, se film/serier eller anime. Der da?


Stresset are we?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ElGamer:
Hallo


Hey!

Siterer TK Art:
Yo! what's up?


Er snart 3 timer på overtid, som vanlig. Fant etterhvert ut at dette:

Siterer SirThomas:
Og det er en dude som har pisset tvers gjennom sengen min, eneste logiske forklaringen


..sannsynligvis var masse, masse Urge Intense. Om det hadde vært urin, er det ikke en overdrivelse å si at jeg trolig hadde hatt en ganske svær pikk, for det var ikke lite heller. Stor klatt i sengen, klistrete over hele gulvet og pulten, osv osv.

Ikke det beste jeg har våknet til.
  • 0
Siterer TK Art:
Pløyer gjennom Steam store, og tester ut noe av det jeg aldri fikk spilt som konsollgamer.
Sist var en runde med Rust. Som endte brått, fordi jeg var smart nok til å stå i et bål, istede for ved siden av det.


Hmm, høres jo ut som en genial måte å bli varm på da. Skal huske den neste gang jeg skal ut og lage bål.

Siterer Glorfindel:
Stresset are we?


Nei, ikke 100% frisk fra halsbetennelsen. Noe som gjør at jeg får vondt i huet av å konse på noe i lengre enn 10-15 minutter.

Lagt til 2015-02-28 23:43:
Siterer SirThomas:
Ikke det beste jeg har våknet til.


Det hørtes overhode ikke morsomt å våkne til heller.
  • 0
Varmluft.
  • 0
Nattråd.

wat r u doin.

Nattråd.

Stahp.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Anders reddet Nattråden
  • 0
Nattråden døde litt. Og nå må jeg skrive det jeg skrev om igjen. FAEN!
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Chat 4.0 er tilbake. Bruk den. /Strategist