Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Litt festlig at den fikset seg med en gang jeg skrev et innlegg. #ThePowerOfTheElf.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Litt festlig at den fikset seg med en gang jeg skrev et innlegg. #ThePowerOfTheElf.


I Call #Conspiracy
  • 0
Er det noe liv her eller?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Er det noe liv her eller?


Jeg er her! I alle fall litt til.
  • 0
Nice. Sup?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Nice. Sup?


Lite, litt musikk, litt Pokemon og vurderer å legge meg snart siden jeg fortsatt ikke er helt frisk.
Der a?
  • 0
Siterer ElGamer:
Der a?


Ser på Dragon Ball. Hadde egentlig gitt opp serien, men siden jeg syns det nye Dragon Ball-spillet virker småkult så fant jeg ut at jeg skulle fortsette. Det er rimelig ok underholdning sålangt, iallefall.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Ser på Dragon Ball. Hadde egentlig gitt opp serien, men siden jeg syns det nye Dragon Ball-spillet virker småkult så fant jeg ut at jeg skulle fortsette. Det er rimelig ok underholdning sålangt, iallefall.


Husker Dragon Ball fra da jeg var mindre. Jeg og en kompis satt og leste mangaen når jeg besøkte han, og vi kunne sitte hele natta når jeg overnatta og bare lese. Mye nostalgi der, men jeg føler ikke for å se serien.
  • 0
Siterer ElGamer:
Mye nostalgi der, men jeg føler ikke for å se serien.
Om du allerede har lest mangaen så skjønner jeg deg godt. Pacingen er latterlig treig til tider.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Om du allerede har lest mangaen så skjønner jeg deg godt. Pacingen er latterlig treig til tider.


Har ikke lest hele mangaen da. Men en god del som jeg fortsatt husker. Men står vel mer på at den ikke frister lenger, og at jeg har så mye annet som skal ses per nå.
  • 0
Siterer Grallen:
men siden jeg syns det nye Dragon Ball-spillet virker småkult så fant jeg ut at jeg skulle fortsette.


Det er rimelig småkult.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Tar kvelden jeg nå. Så god natt folkens!
  • 0
Siterer Grallen:
Pacingen er latterlig treig til tider.


Det er i Z the real shit starts

Siterer ElGamer:
Tar kvelden jeg nå. Så god natt folkens!


G'night den.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det er rimelig småkult.


Smooth. Er kontrollene gode og sånt, eller?

Siterer ElGamer:
Tar kvelden jeg nå. Så god natt folkens!


God natt!

Siterer Glorfindel:
Det er i Z the real shit starts


Hører folk sier dette. Derfor er jeg litt skeptisk til å begi meg ut på Z når/om jeg blir ferdig med den første delen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Smooth. Er kontrollene gode og sånt, eller?


Ja, forsåvidt. Men alle kampene foregår i lufta og det kan være noe småvrient å styre karakteren innimellom. Spesielt når du skal bort til fienden.

Siterer Grallen:
Hører folk sier dette. Derfor er jeg litt skeptisk til å begi meg ut på Z når/om jeg blir ferdig med den første delen.


Tenkte mer på at det er litt mer action der. Men joda, det kan gå noen episoder før det skjer noe særlig der også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, forsåvidt. Men alle kampene foregår i lufta og det kan være noe småvrient å styre karakteren innimellom. Spesielt når du skal bort til fienden.



Okeydokey.

Siterer Glorfindel:
Tenkte mer på at det er litt mer action der.


Jau, det foregår vel i en større skala, kan jeg tenke meg.

Siterer Glorfindel:
Men joda, det kan gå noen episoder før det skjer noe særlig der også.


Er det ikke en slåsskamp som varer i sånn 4-5 timer da?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Jau, det foregår vel i en større skala, kan jeg tenke meg.


Ja, den har vel omtrent dobbelt så mange episoder som forløperen.

Siterer Grallen:
Er det ikke en slåsskamp som varer i sånn 4-5 timer da?


Noen av de kan finne på å gå over flere episoder ihvertfall xP
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Hallooo!
  • 0
Faen, skulle ta bilde av et innlegg, men så ble det slettet før jeg fikk gjort det. En som kjørte luksusbil.

Siterer ElGamer:
Hallooo!


And the cyborg is the opener yet again.
  • 0
Siterer SirThomas:
And the cyborg is the opener yet again.


If I don't, then often no one will!
  • 0
Siterer ElGamer:
If I don't, then often no one will!


Imagine if Joffrey of the Houses Baratheon and Lannister, the First of His Name, King of the Andals and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm could open this thread.
  • 0
Siterer SirThomas:
Imagine if Joffrey of the Houses Baratheon and Lannister, the First of His Name, King of the Andals and the First Men, Lord of the Seven Kingdoms, and Protector of the Realm could open this thread.


Tenk om folk tolker den der som en spoiler!
  • 0
Siterer ElGamer:
Tenk om folk tolker den der som en spoiler!


Da burde OC komme kvikt. Seriøst, vi trenger en Joffrey på GR.
  • 0
Siterer SirThomas:
Da burde OC komme kvikt. Seriøst, vi trenger en Joffrey på GR.


Nei, det gjør vi virkelig ikke.
  • 0
Siterer ElGamer:
Nei, det gjør vi virkelig ikke.


Linebeck kunne jo nesten vært en kandidat, hadde han vært litt mer aggressiv av seg.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00