Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer ElGamer:
Siterer Glorfindel m det i det hele tatt er riktig ord å bruke xP

Det får vi kanskje finne ut av xP


http://no.m.wikipedia.org/wiki/Sexologi

Lagt til 2015-03-03 01:31:
Okei, hva er den beste isen på markedet?
Jeg begynner: Sandwich.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Okei, hva er den beste isen på markedet?


Har vi en istråd på forumet?

Siterer Elektro Banana:
Jeg begynner: Sandwich.


Stort sett alt du finner i Tyrkia, og da spesielt Nutter.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det skal ikke være skremmende, verken for deg eller Martine.


Også måtte vi jo dra inn Martine!

Siterer SirThomas:
Tar det som at du ikke har noe.


Du får ta det som hva du vil.

Siterer Elektro Banana:
http://no.m.wikipedia.org/wiki/Sexologi


Not sure if right meaning, or if my Whole life is a lie!

Siterer Elektro Banana:
Okei, hva er den beste isen på markedet?


Vanskelig å si, siden jeg ikke har noen klar favoritt.
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Okei, hva er den beste isen på markedet?


Tress-is seff.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tress-is seff.


Er du eselet i Shrek?

Lagt til 2015-03-03 02:02:
Siterer ElGamer:
Også måtte vi jo dra inn Martine!


Ja, for første gang på denne siden.

Siterer ElGamer:
Du får ta det som hva du vil.


Får jeg det altså?
  • 0
Siterer SirThomas:
Ja, for første gang på denne siden.


k.

Siterer SirThomas:
Får jeg det altså?


Ja
  • 0
God morgen.
  • 0
Siterer SirThomas:
Er du eselet i Shrek?


Nei, jeg Shrek himself.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
Om jeg skulle valgt ville jeg valgt karakteren som sier dette, og bare siden det er en av de beste dialogene fra en film jeg noen gang har hørt:
"Oh, on the contrary. I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't. Even if he wasn't at where I knew he was, that'd mean I'd really have to know where he wasn't."
Klarer dere den uten søkemotor?
  • 0
Siterer furu:
Om jeg skulle valgt ville jeg valgt karakteren som sier dette, og bare siden det er en av de beste dialogene fra en film jeg noen gang har hørt:
"Oh, on the contrary. I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't. Even if he wasn't at where I knew he was, that'd mean I'd really have to know where he wasn't."
Klarer dere den uten søkemotor?


Pinocchio det vel.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Halloen!
  • 0
Siterer furu:
Om jeg skulle valgt ville jeg valgt karakteren som sier dette, og bare siden det er en av de beste dialogene fra en film jeg noen gang har hørt


Det var faktisk ganske sykt at du meldte din ankomst i Nattråden akkurat i kveld. Så fort så svarer, så skal jeg fortelle hvorfor.
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
Veldig bra,Glorfindel.
Nå er jeg bare spent på hvorfor SirThomas synes det ser så sykt at jeg deltar i Nattråden.
  • 0
Siterer furu:
Nå er jeg bare spent på hvorfor SirThomas synes det ser så sykt at jeg deltar i Nattråden.


Jo, nå skal du høre. Fordi jeg kom over navnet ditt tidligere idag, og jeg har sett deg rundt on-going på forumet/nyhetsartiklene ganske lenge. Så stakk jeg innom krypinnet ditt og fant ut at du hadde postet 131 innlegg. Det som derimot er mest imponerende, er at du kan måle deg med Predator (som slettet brukeren sin 1. mars), med dine snart 10 år som bruker.

Så jeg tenkte på å sende deg en melding og spørre hvilket forhold du egentlig har til Gamereactor gjennom de årene du har vært her, og om du hadde lyst å joine oss mer i forumet - så dukket du faktisk opp her i kveld.
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
Hehehe,har aldri vært så aktiv på forum før,men har etterhvert oppdaget at det faktisk finnes en del hyggelig og spillengasjerte folk her inne så tenkte å prøve meg litt. Kommer nok til å fortsette å bruke forumet mer i fremtiden også.Blant annet for bygge opp det som uten tvil, av min erfaring, er det beste spillmediet i Norge.

Oppdaget Gamereactor i 2001 da jeg var på Dana Cup,og fant et flott blad med Metal Gear Solid 3: Snake Eater på forsiden. Var først da jeg innså at det fantes flere som fant spill like interessante som meg. Samtidig var det min beste kilde til nytt fra spillverden(fikk ikke internett og egen PC før 2007).
  • 0
Siterer furu:
det faktisk finnes en del hyggelig og spillengasjerte folk her inne


Det er nok en del av dem her og vi skulle gjerne hatt flere av dem aktivt inn på forumet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer furu:
Hehehe,har aldri vært så aktiv på forum før,men har etterhvert oppdaget at det faktisk finnes en del hyggelig og spillengasjerte folk her inne så tenkte å prøve meg litt. Kommer nok til å fortsette å bruke forumet mer i fremtiden også.


Det hørtes veldig bra ut! Alltid kjekt med nye fjes, og forumet har alltids bruk for flere spillinteresserte til diskusjon og samtale. GR har blitt mer et sted for "alt" de siste årene, så det er langt mer enn bare spill som diskuteres her, som du sikkert har merket litt til.

Siterer furu:
Oppdaget Gamereactor i 2001 da jeg var på Dana Cup,og fant et flott blad med Metal Gear Solid 3: Snake Eater på forsiden.


Haha, godt du fant veien til nettsiden og fikk laget deg en bruker 4 år senere. Tror de aller fleste kommer over GR-bladet før de oppdager nettsiden, og selv brukte jeg omtrent 1 år bare på å kommentere artiklene på forsiden, og skrive blogger, før en bruker anbefalte meg å bli mer aktiv på forumet sammen med de andre brukere.
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
Sett mange som har fortalt om bekymringene sine rundt forumet her hva spillsnakk angår ja. Da må man bare tenke slik at det blir bedre om vi som vet mye om og brenner for spill er aktive. Slik får flere øynene opp for siden, spillbransjens historie og mye mer. Dermed forstår folk at det finnes mer enn folk som spiller Candy Crush her i Norge også
  • 0
Siterer furu:
Da må man bare tenke slik at det blir bedre om vi som vet mye om og brenner for spill er aktive.


And that's why we need you

Siterer furu:
Dermed forstår folk at det finnes mer enn folk som spiller Candy Crush her i Norge også


Hah, til og med stefaren min spiller det - pinlig.
  • 0
Siterer furu:
Dermed forstår folk at det finnes mer enn folk som spiller Candy Crush her i Norge også


Det er så festlig når du får Candy Crush invites fra tantene dine på Facebook...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Hyggelig å se at dere alle sammen bare ignorer meg... Føler meg virkelig verdsatt nå.
  • 0
Siterer ElGamer:
Hyggelig å se at dere alle sammen bare ignorer meg...


Jeg er egentlig ikke her, måtte bare poengtere storheten i at en snart 10 år gammel bruker tok steget inn i Nattråden - noe nesten bare Predator kunne skryte av...
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg er egentlig ikke her, måtte bare poengtere storheten i at en snart 10 år gammel bruker tok steget inn i Nattråden - noe nesten bare Predator kunne skryte av...


Du ignorerte meg fortsatt, lar ikke sånt bare passere. Du er herved skrevet ned i listen min.
  • 0
Siterer ElGamer:
Hyggelig å se at dere alle sammen bare ignorer meg... Føler meg virkelig verdsatt nå.


I blame SirT.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ElGamer:
Du ignorerte meg fortsatt, lar ikke sånt bare passere


Fikk noen ubehagelige flashbacks av den setningen der egentlig.

Siterer ElGamer:
Du er herved skrevet ned i listen min.


Hvilken liste?

Siterer Glorfindel:
I blame SirT.


Moderatoren skylder på den vanlige brukeren
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00