Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer ElGamer:
Haha, nope. Og han som alltid vil være tilstede under sånne begivenheter.


Yeh.

Siterer ElGamer:
I konw. Første varte jo nesten en time. Så forsvinner det igjen, så forsvinner jeg for kvelden.


Ikke kan jeg tro at serverne ble overbelastet heller.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ikke kan jeg tro at serverne ble overbelastet heller.


Vanskelig å tro det jeg og. Var vel bare jeg og SirT her.
  • 0
Siterer ElGamer:
Vanskelig å tro det jeg og. Var vel bare jeg og SirT her.


Jeg skulle akkurat til å poste noe da det fucket seg helt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg skulle akkurat til å poste noe da det fucket seg helt.


Hehe, er ikke det typisk når først GR skal henge seg a?
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Jeg er vanligvis en av de største forkynnerne av BD som finnes, men akkurat The Wire er jeg litt usikker på.


Som en førstegangsseer kommer jeg nok ikke til å bry meg.

Siterer Ole-Christian:
Du har sett serien. De siste episodene kan du egentlig med fordel unngå. Det er den første sesongen som er Twin Peaks.


Den første sesongen er jo bare åtte episoder, det er jo knapt en serie. Jeg kommer uansett til å se hele før jeg setter den blant topp 5.

Siterer Ole-Christian:
House


Jeg bryr meg ikke om at den er episodisk, og jeg har sett flere enkeltstående episoder. Problemet er bare at den er så forbasket lang. 177 episoder à 45 min. er for tidkrevende.

Siterer Ole-Christian:
Skal se noen episoder til av Deadwood, så sjekker jeg den nok ut.


Så?
  • 0
Klar for andre runde i Paris!
  • 0
Siterer furu:
Snakk om å gni salt i såret til Nintendo og Sony
https://www.youtube.com/watch?v=tHQiYPiNVEE


Hahaha, so true! Men må jo være noe av det heftigste jeg har sett av (kan det kalles en trailer) i nyere tid!
  • 0
Siterer SirThomas:
Klar for andre runde i Paris!


Arno Dorian og den Franske Baguette.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer furu:
Snakk om å gni salt i såret til Nintendo og Sony


Sony svarte med Spotify, så de vant.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Sony svarte med Spotify, så de vant.


Sony ga Spotify og per nå ingen eksklusiver som er verdt det. Microsoft droppet Spotify, og har gitt oss eksklusiver som er gode, og lover med enda bedre i fremtiden. Uansett så vil jeg si at den som nyter alt sammen er den virkelig vinnern.
  • 0
Og Nintendo har XCX OG Zelda.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Og Nintendo har XCX OG Zelda.


It's good to be a multiplatform gamer!
  • 0
Siterer ElGamer:
It's good to be a multiplatform gamer!


That's some truth right here.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ElGamer:
Sony ga Spotify og per nå ingen eksklusiver som er verdt det. Microsoft droppet Spotify, og har gitt oss eksklusiver som er gode, og lover med enda bedre i fremtiden. Uansett så vil jeg si at den som nyter alt sammen er den virkelig vinnern.


Og hvilke spill er så det?

Sony har allerede sluppet titler sominFamous: Second Son or inFamous: First Light, Driveclub (strålende spill, til tross for problemer da det ble sluppet), en The Last of Us remake, The Order: 1886, Killzone: Shadow Fall, samt at Bloodborne ble sluppet her om dagen.

Så kan du regne med at Uncharted 4, Gran Turismo 7, No Man's Sky, Until Dawn, Street Fighter V og sikkert flere andre er på vei. Såe, det du sier om at PS4 ikke har noen eksklusiver som er verdt det...heh, prøv igjen.

Så, hvilke spill kan din kjære Xbox skilte med? Halo og Forza?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Så, hvilke spill kan din kjære Xbox skilte med? Halo og Forza?


Scalebound. Det er egentlig den eneste X1 eksklusiven jeg er virkelig interessert i.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Så, hvilke spill kan din kjære Xbox skilte med? Halo og Forza?


Ikke at jeg står med Xbox, men HALLO, ikke glem Sunset Overdrive.

Lagt til 2015-03-31 00:00:
Siterer The Cookiemonster:
Until Dawn


Gleder meg sykt til det spillet av en eller annen grunn.
  • 0
Som nøytral kan jeg si at alle parter har fine eksklusiver.
Sony: Little Big Planet 3, Knack, Killzone: Shadow Fall, Uncharted 4, Gran Turismo 7, No Man's Sky, Until Dawn, Driveclub, Infamous: Second Son og en hel haug som vil annonseres på de kommende spillmessene.

Microsoft: Sunset Overdrive,Quantum Break, Gears of War, Halo 5, Forza,Ori and the Blind Forest, Dead Rising, Ryse og en god del som vil annonseres under kommende spillmesser. Velger å nevne de som kommer på pc også siden de er "Microsoft-eksklusive)

Nintendo: Alt Nintendo er kjent for+Splatoon, ZombiU med mer.
  • 0
Rulleteksten i Rogue tok bare 25 minutter. Så da kan jeg fortsette. Takk for det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
That's some truth right here.


It is the only one true truth!

Siterer The Cookiemonster:
Sony har allerede sluppet titler sominFamous: Second Son or inFamous: First Light, Driveclub (strålende spill, til tross for problemer da det ble sluppet), en The Last of Us remake, The Order: 1886, Killzone: Shadow Fall, samt at Bloodborne ble sluppet her om dagen.


inFamous er jo heftige spill, kan ikke uttale meg om Driveclub, The Last of Us var for min del en ekstrem skuffelse (noe jeg har sagt ekstremt mange ganger føles det ut som), så anser ikke den som verdt å nevne, The Order 1886 var også en skuffelse etter hva jeg trodde den kom til å bli. Killzone var helt okay, men ikke mer. Bloodborne har jeg ikke spilt, men det kan jeg nok tenke meg at er ganske bra heftig. Men sånn rent teknisk er det ikke mange eksklusiver som virkelig har tatt PS4 med storm eller gitt noen virkelig grunner til å skaffe det.

Siterer The Cookiemonster:
Så, hvilke spill kan din kjære Xbox skilte med? Halo og Forza?


Min kjære Xbox One, kan per nå skilte med for min del: Halo Master Chief Collection som jeg virkelig ser frem til å få spilt. Må jo oppleve det før Halo 5, som virkelig har fått opp hypen min etter å ha sett den trailern furu viste her. Har jo både Forza 5 og Forza Horizon 2 som virkelig er herlig bilspill, da med Horizon 2 foran Forza 5. Ellers har du Sunset Overdrive som virkelig er et morsomt og heftig spill å spille. Lenge siden jeg har hatt det så ekstremt gøy mens jeg har skudd så og si alt som beveger seg. Samt Ori and The Blind Forrest som virkelig er et flott spill utifra det jeg har fått prøvd (tar med den selv om den har kommet til PC også, siden det er et Microsoft spill). Samme gjelder for Titanfall som er det beste FPS-Multiplayer spillet jeg har spilt på evigheter (nå blir det ikke eksklusiv i oppfølgeren da).

Siterer The Cookiemonster:
Så kan du regne med at Uncharted 4, Gran Turismo 7, No Man's Sky, Until Dawn, Street Fighter V og sikkert flere andre er på vei.


En del spennende som kommer der ja, vet så klart det. Selv om ikke alt sammen frister like mye. Men Xbox kan og vise til mange ting som frister. Deriblant Quantum Break, Halo 5, Inside, Scalebound, Fable Legends, Crackdown 3, Phantom Dust, nytt Gears of War og Below som jeg per nå har på en liste over spil jeg ser frem til å både se og høre mer om.

Siterer The Cookiemonster:
Såe, det du sier om at PS4 ikke har noen eksklusiver som er verdt det...heh, prøv igjen.


Per nå har ikke PS4 eksklusiver som er verdt det for min del. Derfor jeg gikk for X1 først. Derimot skal en PS4 skaffes for de eksklusivene som etter hvert kommer og som allerede frister. Men min personlige mening er at X1 fortsatt har mer som frister meg kontra PS4.
  • 0
Vil gratulere ElGamer med post nummer 50000 på nattråden!
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Vil gratulere ElGamer med post nummer 50000 på nattråden!


Takker så meget for denne gratulasjonen.
  • 0
Gratulerer med 50k posts i Nattråden ELGamer (Melodi: Norske Bursdagssangen)

hura får deg såm fulr i ær på deg vi vil gratlurlere alle i ring om rjking deg vi stor å ser nå vi svil mashere bokke nike neige sni ods omkringle danse får deig me håp åg spret og videospill
ønske deg å hjerte masse gode venner å si meg så va viol du mere GRATIUØLERE!!!!!!!!!!!!!

*klapper*
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Silence
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Silence


shh
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00