Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer ElGamer:
Hallo, om du fortsatt er her.


Det er jeg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Det er jeg.


Sorry sorry for sent svar, men nettet forsvant igjen. Men hva skjer a?
  • 0
Siterer ElGamer:
Sorry sorry for sent svar, men nettet forsvant igjen. Men hva skjer a?


Jeg holdt på å si at jeg nettopp kom hjem, men det er snart to timer siden. Akkurat nå spiller jeg og hører på musikk.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg holdt på å si at jeg nettopp kom hjem, men det er snart to timer siden. Akkurat nå spiller jeg og hører på musikk.


Nettopp og to timer passer vel ikke helt sammen. Madden det går i da eller?
  • 0
Siterer ElGamer:
Madden det går i da eller?


Wrong.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Wrong.


Then what might it be?
  • 0
Siterer ElGamer:
Then what might it be?


Gjett.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Gjett.


Hmm, sier Star Wars: Battlefront 2 og håper at jeg har gjettet riktig. Og mer gjetter jeg heller ikke i natt, for nå tar jeg kvelden. G'night!
  • 0
Siterer ElGamer:
Hmm, sier Star Wars: Battlefront 2 og håper at jeg har gjettet riktig. Og mer gjetter jeg heller ikke i natt, for nå tar jeg kvelden. G'night!


Wrong.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Tro det eller ei, men nå skal jeg se en western uten Clint Eastwood.
  • 0
Siterer SirThomas:
Tro det eller ei, men nå skal jeg se en western uten Clint Eastwood.


Okay, tar dette som tidsfordriv frem til episode 2 slippes i natt?

Siterer The Cookiemonster:
Wrong.


Enlighten me!
  • 0
Siterer SirThomas:
Tro det eller ei, men nå skal jeg se en western uten Clint Eastwood.


Unheard of.

Siterer ElGamer:
Enlighten me!


Jeg spilte sånn derre co-op i Unity med han fyren over deg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg spilte sånn derre co-op i Unity med han fyren over deg.


I see! Så hvor mange ganger døde han den gangen da?
  • 0
Siterer ElGamer:
I see! Så hvor mange ganger døde han den gangen da?


Nok til at jeg sendte noen irriterte meldinger til han på face. Hvor jeg ba han om å bruke medisinene han kjøpte for det da skal brukes til. Nå døde riktignok jeg noen ganger også da.

Tho, den ene døden hans var virkelig komisk. Vi skulle stjele noe fra en kiste (en av mange kister, så vi måtte finne riktig), og jeg valgte å ta den avslappede "skap kaos mens du ser på"-metoden ved hjelp av litt gift og sånt. Det hele gikk veldig bra, helt til SirThomas fant ut at han skulle hoppe ned for å bli med på festen. Forutsigbart nok ble det for mange for han, og når han skulle klatre opp til taket der jeg satt ble han først skutt ned én gang, så en gang til, og så en siste gang som drepte han. Var bare så utrolig komisk å se at han falt ned gang på gang fordi han ble skutt på.

Dermed måtte jeg uheldigvis ned dit for å redde han, men det gikk heldigvis bedre enn hans forsøk (les: jeg ventet til de fleste så vekk).

Ellers har vi jo et annet oppdrag, der vi skulle snike oss ned til et sted under bakken for å stjele noe. Etter litt surr over bakken kom vi oss inn dit. Jeg klarte på min side å komme meg helt inn dit uten konfrontasjoner, og stjal den. I mellomtiden var ikke SirThomas noe sted å se, fordi han hadde kommet seg i en konflikt. Jeg rakk å stjele greia, for så å gå ut, og vandre unna før han var ferdig med konflikten sin.

Det samme skjedde i et annet oppdrag, der vi rett bare skulle stikke av. Jeg gjorde det logiske, og stakk rett av. SirThomas, på sin side, endte i en ny konflikt, og innen han var ferdig hadde jeg rukket å gå gjennom hele bydelen, altså et stykke unna. Til slutt gikk jeg lei av å gå, og stod stille i en evighet før han var ferdig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nok til at jeg sendte noen irriterte meldinger til han på face. Hvor jeg ba han om å bruke medisinene han kjøpte for det da skal brukes til. Nå døde riktignok jeg noen ganger også da.


Hehe, vel en kan vel ikke alltid være udødelig.

Siterer The Cookiemonster:
Tho, den ene døden hans var virkelig komisk. Vi skulle stjele noe fra en kiste (en av mange kister, så vi måtte finne riktig), og jeg valgte å ta den avslappede "skap kaos mens du ser på"-metoden ved hjelp av litt gift og sånt. Det hele gikk veldig bra, helt til SirThomas fant ut at han skulle hoppe ned for å bli med på festen. Forutsigbart nok ble det for mange for han, og når han skulle klatre opp til taket der jeg satt ble han først skutt ned én gang, så en gang til, og så en siste gang som drepte han. Var bare så utrolig komisk å se at han falt ned gang på gang fordi han ble skutt på.


Hahaha, kan tenke meg at det var komisk ja.

Siterer The Cookiemonster:
Ellers har vi jo et annet oppdrag, der vi skulle snike oss ned til et sted under bakken for å stjele noe. Etter litt surr over bakken kom vi oss inn dit. Jeg klarte på min side å komme meg helt inn dit uten konfrontasjoner, og stjal den. I mellomtiden var ikke SirThomas noe sted å se, fordi han hadde kommet seg i en konflikt. Jeg rakk å stjele greia, for så å gå ut, og vandre unna før han var ferdig med konflikten sin.

Det samme skjedde i et annet oppdrag, der vi rett bare skulle stikke av. Jeg gjorde det logiske, og stakk rett av. SirThomas, på sin side, endte i en ny konflikt, og innen han var ferdig hadde jeg rukket å gå gjennom hele bydelen, altså et stykke unna. Til slutt gikk jeg lei av å gå, og stod stille i en evighet før han var ferdig.


Hahahahahahaha, tydelig at SirT her må lære seg prinsippet ved å være en snikmorder.
  • 0
Siterer ElGamer:
Okay, tar dette som tidsfordriv frem til episode 2 slippes i natt?


Ja. Og den er så fantastisk dårlig. Men hey, du får se puppene/brystet til Eva Green gå opp og ned mens hun puster! Rollefiguren hennes har forøvrig fått skjært ut tungen, så hun er stum.

Siterer The Cookiemonster:
Nå døde riktignok jeg noen ganger også da.


Og Glorfindel Spoiler:tok selvmord.

Siterer The Cookiemonster:
Var bare så utrolig komisk å se at han falt ned gang på gang fordi han ble skutt på.


Detaljert gjenfortalt av deg.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg gjorde det logiske, og stakk rett av. SirThomas, på sin side, endte i en ny konflikt, og innen han var ferdig hadde jeg rukket å gå gjennom hele bydelen, altså et stykke unna. Til slutt gikk jeg lei av å gå, og stod stille i en evighet før han var ferdig.


Var når jeg skulle ut av den villaen sikkert.

Lagt til 2015-04-20 00:29:
Siterer ElGamer:
Hahahahahahaha, tydelig at SirT her må lære seg prinsippet ved å være en snikmorder.


I'll shove that bat up your ass until you find the true purpose of saying that stuff.
  • 0
Siterer ElGamer:
Hehe, vel en kan vel ikke alltid være udødelig.


Det synes jeg at man skal kunne kreve. Man er ikke nyttig når man er død.

Siterer ElGamer:
Hahaha, kan tenke meg at det var komisk ja.


Verste mens jeg satt og så på at han forsøkte å klatre opp til meg, var at ingen av de virket å bry seg om at jeg satt der.

Siterer ElGamer:
Hahahahahahaha, tydelig at SirT her må lære seg prinsippet ved å være en snikmorder.


Kill 'em all?

Siterer SirThomas:
Og Glorfindel


Hva dere to drev med i begynnelsen av det oppdraget vet ingen.

Siterer SirThomas:
Var når jeg skulle ut av den villaen sikkert.


Korrekt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Ja. Og den er så fantastisk dårlig. Men hey, du får se puppene/brystet til Eva Green gå opp og ned mens hun puster! Rollefiguren hennes har forøvrig fått skjært ut tungen, så hun er stum.


Ok, greit å ha noe å se på da.

Siterer The Cookiemonster:
Det synes jeg at man skal kunne kreve. Man er ikke nyttig når man er død.


Sant, en er ikke nyttig som død. Med mindre en suger noe jævlig, da er det best å være dø.

Siterer The Cookiemonster:
Verste mens jeg satt og så på at han forsøkte å klatre opp til meg, var at ingen av de virket å bry seg om at jeg satt der.


"Look another assassin!" "Who cares, this one is so much more fun to kill!"

Siterer The Cookiemonster:
Kill 'em all?


And the more silent, the better. SirT seems to be more like, fuck shit up and get fucked hard.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ok, greit å ha noe å se på da


For en forferdelig film, herregud. Nå er GoT-episoden nødt å levere.

Siterer ElGamer:
SirT seems to be more like, fuck shit up and get fucked hard.


Ezio klarte ikke å ta hundre stykker han heller.
  • 0
Siterer ElGamer:
Sant, en er ikke nyttig som død. Med mindre en suger noe jævlig, da er det best å være dø.


Bedre å ikke være tilstede.

Siterer ElGamer:
"Look another assassin!" "Who cares, this one is so much more fun to kill!"


Lol. Jeg gadd ikke å hjelpe til da, naturligvis.

Siterer ElGamer:
And the more silent, the better. SirT seems to be more like, fuck shit up and get fucked hard.


Må innrømme at jeg tidvis, om ikke ganske ofte, går for kaos-metoden jeg også.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Bedre å ikke være tilstede.


Sant.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg gadd ikke å hjelpe til da, naturligvis.


Sånn det skal gjøres. La han lære av sine feil, om han klarer.

Siterer The Cookiemonster:
Må innrømme at jeg tidvis, om ikke ganske ofte, går for kaos-metoden jeg også.


Men da forhåpentligvis bedre resultat enn SirT?
  • 0
Siterer ElGamer:
Sånn det skal gjøres. La han lære av sine feil, om han klarer.


Etterpåklokskap er den beste, sies det.

Siterer ElGamer:
Men da forhåpentligvis bedre resultat enn SirT?


sel-sakt
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Etterpåklokskap er den beste, sies det.


Det sies så.

Men hva skjer da Kake?
  • 0
Siterer ElGamer:
Men hva skjer da Kake?


Da er det på tide å Spoiler:ta en ElGamer, fint å se at jeg ignoreres.
  • 0
Siterer ElGamer:
Men hva skjer da Kake?


Ikke stort. Der da?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00