Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer The Cookiemonster:
Takk. Sjokolade.


Okay, brus og sjokolade til Kake.
  • 0
Siterer ElGamer:
Okay, brus og sjokolade til Kake.


Good. Sup?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Sup?


Lite, gamer litt og hører på musikk. Samt at jeg vurderer å ta en tidlig kveld, av opplagte grunner.
  • 0
Siterer ElGamer:
Lite, gamer litt og hører på musikk. Samt at jeg vurderer å ta en tidlig kveld, av opplagte grunner.


Skjønner godt at du er trøtt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Skjønner godt at du er trøtt.


Overraskende nok så er det ikke før nå mot kvelden at jeg har blitt trøtt. Men hva gjør nå De da?
  • 0
Flere som har en rolig lørdagskveld skjønner jeg
  • 0
Siterer stikox93:
Flere som har en rolig lørdagskveld skjønner jeg


Ja, blir fort en rolig kveld når en har vært våken siden 05.45.
  • 0
Siterer ElGamer:
Overraskende nok så er det ikke før nå mot kvelden at jeg har blitt trøtt.


Er mørkt og lite å gjøre vet du.

Siterer ElGamer:
Men hva gjør nå De da?


Jeg har nettopp spilt Madden, hvor jeg forsøkte å spille med ligaens dårligste lag, Tampa Bay Buccaneers, mot et relativt dårlig lag i form av Washington Redskins. Etter first quarter så lurte jeg egentlig litt på hvordan i helvete de hadde kommet desidert sist i divisjonen, for to av receiverne er noen knallgode tårn med brukbar fart, og linja kompenserte for at QB-en ikke er den beste.

Og så merket jeg det. Først så droppet andrereceiveren en helt åpen pasning til han. Og så bommet QB-en på et vidåpent kast ved at han rett og slett kastet for lavt, noe som gjorde at en motspiller fikk hånda på den, slik at den endret retning og endte opp rett hos en motspiller. Og så begynte festen. Fra å lede 10-3 så snudde de til 10-10, før QB-en min fumblet en ball etter at venstresiden av linja kollapset helt. Den ble løpt rett inn til en touchdown. Plutselig var det 10-17.

I et forsøk på å snu det så satte jeg i gang et kjapt angrep, og klarte å jobbe meg langt opp på banen. Og så var jeg rundt 30 yards unna. Ett bra kast, og vi ville ha snudd det. Kastet var naturligvis alt for svakt, og fremfor å være slik at receiveren kunne fortsette løpet sitt, så ble det kastet slik at det havnet bak han, og safetyen til Redskins klarte derfor å ta den.

Jeg klarte deretter å stanse angrepet deres med en eneste gang, og heldigvis gikk det påfølgende angrepet mitt bedre. 17-17.

Mens så skulle Redskins angripe igjen. Kast etter kast gikk rett til den tiltenkte spilleren, uten at mine spillere var nære å utfordre. Og det endte med touchdown. 17-24.

Så skulle jeg angripe igjen da. De første kastene gikk bra, og jeg fikk jobbet meg fremover. Men så skulle det jo bli vanskelig igjen da. Først ble en pasning kastet for lavt, og ble dermed incomplete (før den kampen har jeg knapt vært borti at QB-en min har kastet for lavt...). Andre pasningen var presis som bare det, men receiveren droppet den. Tredje forsøket var rett og slett en fiasko, ingen kom seg åpne, og QB-en ble sacket. Kampen så derfor ut til å være over. Men jeg gikk for det på fourth down, og klarte det på mystisk vis. Jeg Kom meg etterhvert nærmere og nærmere end-zonen, og skjønte at i det tempoet jeg holdt ville jeg la de få tid til å angripe mot det grusomme forsvaret mitt. Derfor tenkte jeg å ta noen runs, for å komme fremover litt saktere. Det gikk dårlig, veldig dårlig. Første endte opp med at jeg tapte tre yards, andre gainet fire. På tredje forsøk gikk jeg for kast, og det ble heldigvis touchdown. Med 30 sekunder igjen rakk ikke Redskins å angripe, så det forble 24-24, og dermed ekstratid.

I ekstratiden var jeg heldig, og fikk begynne med ballen (golden goal-prinsippet gjelder, altså førstemann til å score). Det gikk forsåvidt bra, og jeg jobbet meg fremover takket være storspill av stjernereceiver Vincent Jackson. Så, 25 yards unna, så skulle jeg bare ta et relativt enkelt kast. Men ingenting er enkelt for QB-duoen Josh McCown og Mike Glennon, så det ble interception. Redskins jobbet seg oppover, og selv om jeg fikk stanset de 35 yards unna, så satte de inn en fieldgoal og vant hele driten.

Faen for en møkkakamp.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Er mørkt og lite å gjøre vet du.


Ja, du er nok inne på noe der.

Siterer The Cookiemonster:
Faen for en møkkakamp.


Det hørtes virkelig ut som en ekstrem møkkakamp.
  • 0
Siterer ElGamer:
Det hørtes virkelig ut som en ekstrem møkkakamp.


Sykeste jeg har vært borti. Altså, det hender jo at man gjør noen feilvurderinger og at QB-en kanskje gjør en dårlig jobb, men fra midtveis i andre quarter så gjorde knapt noen av QB-ene noe riktig. Etter jeg byttet fra Josh McCown til Mike Glennon så ble det bedre i rundt fire kast, før Glennon begynte å gjøre det samme tullet som McCown. Og når ting ble gjort riktig, så var det alltid noen andre som sviktet.

Forsvaret fulgte i samme spor.

Lagt til 2015-04-26 00:56:
https://www.youtube.com/watch?v=xh3Wveg4DMk

Hahaha
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Sykeste jeg har vært borti. Altså, det hender jo at man gjør noen feilvurderinger og at QB-en kanskje gjør en dårlig jobb, men fra midtveis i andre quarter så gjorde knapt noen av QB-ene noe riktig. Etter jeg byttet fra Josh McCown til Mike Glennon så ble det bedre i rundt fire kast, før Glennon begynte å gjøre det samme tullet som McCown. Og når ting ble gjort riktig, så var det alltid noen andre som sviktet.

Forsvaret fulgte i samme spor.


Det høres jo ekstremt ut. Faen er gærnt med de spillerne der?
  • 0
Siterer ElGamer:
Det høres jo ekstremt ut. Faen er gærnt med de spillerne der?


De suger. Der har du sannheten. Det er tydeligvis en grunn til at de havnet sist i ligaen, og dermed har førstepick i den kommende draften (som begynner på torsdag).
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
De suger. Der har du sannheten. Det er tydeligvis en grunn til at de havnet sist i ligaen, og dermed har førstepick i den kommende draften (som begynner på torsdag).


Haha, ja sannheten kan være så enkel. Men da burde det vel være muligheter til å få til noe bedre da, om de klarer å utnytte førstepicket til det maksimale?
  • 0
Siterer ElGamer:
Haha, ja sannheten kan være så enkel. Men da burde det vel være muligheter til å få til noe bedre da, om de klarer å utnytte førstepicket til det maksimale?


All tyder på at de skal plukke QB-en Jameis Winston. Winston har noen tvil rundt seg, da spesifikt rundt at han har vært involvert i en del tull utenfor banen (anklage om voldtekt, samt anklage om å ha stjålet krabbe (ja, du leste riktig, krabbe) fra en matbutikk. Begge sakene gikk i hans favør, men voldtekts-saken skal visstnok opp i retten på nytt), samt at han har hatt en tendens til å kaste en del interceptions.

Btw, så du videoen jeg postet over?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
All tyder på at de skal plukke QB-en Jameis Winston. Winston har noen tvil rundt seg, da spesifikt rundt at han har vært involvert i en del tull utenfor banen (anklage om voldtekt, samt anklage om å ha stjålet krabbe (ja, du leste riktig, krabbe) fra en matbutikk. Begge sakene gikk i hans favør, men voldtekts-saken skal visstnok opp i retten på nytt), samt at han har hatt en tendens til å kaste en del interceptions.


Ok. Og en krabbe av alle ting. En fuckings krabbe.

Siterer The Cookiemonster:
Btw, så du videoen jeg postet over?


Sjekker den ut nå.

Lagt til 2015-04-26 01:31:
Hahaha, Darth Schwarzenegger.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ok. Og en krabbe av alle ting. En fuckings krabbe.


Han har hevdet at han fikk den av en ansatt, som skulle betale for han eller noe sånt. Uansett, han har et litt tvilsomt rykte. Den andre gode QB-en i draften (ja, det er bare to stykker som er nevneverdige, utrolig dårlig utvalg) er hans strake motsetning. Ingen problemer med han som person. Enkelte sier at han er for rolig og for lite pratsom, faktisk. De som har spilt med han sier riktignok at det bare er rundt media, og at han står frem som en leder innad i laget når nødvendig. Det som gjør at han ikke er det opplagte førstepicket er at han har vært en del av et helt annet offense.

I et pro-style-offense, som 31 av 32 lag i NFL kjører, så har QB-en ansvar for å gjøre små endringer i plays, gi ordre på banen osv. I offensen som Mariota kjørte, så ble plays gitt med noen skilt eller noe sånt på sidelinjen, og de var sjelden i en huddle, der QB-en gjerne skal prate til lagkameratene, gi små beskjeder, og få de fokusert og gira. Ellers var han sjeldent under center (altså at ballen skal gis til QB-en slik: http://www.annarbor.com/assets_c/2011/09/DenardRobinson_Unde
rCenter-thumb-590x398-88102.jpg),
Mariotas Oregon kjørte heller shotgon, altså at QB-en står noen yards bak centeren. Pga. de små tingene, så er det enkelte lag som foretrekker Winston, til tross for problemer med personligheten, samt at han er grusomt flink til å kaste interceptions.

Winston hadde f.eks. 25 touchdowns og 18 interceptions forrige sesong, og 40 touchdowns og 10 touchdowns sesongen før. Mariota hadde på sin side 42 touchdowns og 4 interceptions forrige sesong, 31 touchdowns og 4 interceptions sesongen før, og 32 touchdowns og 6 interceptions sesongen før det igjen.

Så kan du legge til at Mariota er ti ganger mer atletisk (på 40 yard dash-en løp han rundt et halvt sekund kjappere enn Winston, og det merkes på banen også, der Mariota er flink til å forflytte seg for å kjøpe tid, eller for å skaffe noen yards selv).

For meg er det et stort mysterie hvorfor Winston av enkelte anses som den beste av de to, men det får bare være.

Siterer ElGamer:
Hahaha, Darth Schwarzenegger.


Beste er jo at det tidvis passet veldig bra, haha.

Meet Darth L. Jackson: https://www.youtube.com/watch?v=q_n8FRILoYE
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
For meg er det et stort mysterie hvorfor Winston av enkelte anses som den beste av de to, men det får bare være.


Utifra hva jeg har forstått av det du skrev, så er det vanskelig å forstå hvorfor. For Mariota viker jo som et mye bedre valg.

Siterer The Cookiemonster:
Beste er jo at det tidvis passet veldig bra, haha.


Ja.

Siterer The Cookiemonster:
Meet Darth L. Jackson: https://www.youtube.com/watch?v=q_n8FRILoYE


Haha.

Men nå tar jeg kvelden, så god natt Kake.
  • 0
Siterer ElGamer:
Utifra hva jeg har forstått av det du skrev, så er det vanskelig å forstå hvorfor. For Mariota viker jo som et mye bedre valg.


De er nok redde for at han ikke skal klare overgangen til et pro-style offense. Slik sett kan det være fordelaktig å la han sitte bak en mer etablert QB til å begynne med. Buccaneers derimot..vel, de trenger en QB som kan gå inn med en gang, for deres nåværende QB, Mike Glennon, han er det ikke noe vits i å sitte bak, for han er middelmådig på sitt beste.

Siterer ElGamer:
Haha.


Motherfucker.

Siterer ElGamer:
Men nå tar jeg kvelden, så god natt Kake.


God natt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
C-c-c-combo breaker!!!
  • 0
Siterer ElGamer:
C-c-c-combo breaker!!!


I got no time for your late night hype
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
I got no time for your late night hype


Okay that I am leaving then.
  • 0
Siterer ElGamer:
Okay that I am leaving then.


Cool.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
God kveld, folkens.

Hva syns folk om at Silent Hills mest sannsynlig er historie?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
God kveld, folkens.


God kveld du.

Siterer Grallen:
Hva syns folk om at Silent Hills mest sannsynlig er historie?


Stiller meg helt likegyldig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
God kveld du.


Hva skjer?

Siterer The Cookiemonster:
Stiller meg helt likegyldig.


Nei, er ikke akkurat verdens undergang for min del heller. Litt synd da, siden PT var ganske kult. Også lurer jeg på hva Konami skal gjøre nå, siden de ikke har annonsert PES for i år, MGSV blir siste MGS-spillet til Kojima, og siden Silent Hills mest sannsynlig blir kansellert.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00