Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer The Cookiemonster:
Good, ElGamer, good. Blame it. Blame it now.


Yes Master, I shall blame them, blame them for it all!

Siterer The Cookiemonster:
Den er spesiell, det er alt jeg vil si.


Den var spesiell ja.
  • 0
Siterer ElGamer:
Yes Master, I shall blame them, blame them for it all!


In my point of view, Bendit is evil!

Siterer ElGamer:
Den var spesiell ja.


That's D'Angelo for you.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
In my point of view, Bendit is evil!


Bendit it is evil, Bendit is hate!

Siterer The Cookiemonster:
That's D'Angelo for you.


Yeah.
  • 0
Siterer ElGamer:
Bendit it is evil, Bendit is hate!


So be it, Bendit.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
So be it, Bendit.


This means war!
  • 0
Siterer ElGamer:
This means war!


I am a Bendit, like my father before me.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
I am a Bendit, like my father before me.


So be it, Bendit!
  • 0
Siterer ElGamer:
So be it, Bendit!


Den dro jeg litt over. Prøv i det minste da.

The dark side of the Bendit is a pathway to many abilities, some considered...unnatural.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Den dro jeg litt over. Prøv i det minste da.


Bitch please, svarte jo for The Emperor!

Siterer The Cookiemonster:
The dark side of the Bendit is a pathway to many abilities, some considered...unnatural.


The Bendit can have a strong influence on the weak-minded.
  • 0
What's shakin'?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
What's shakin'?


Fant nettopp ut at en russ i området har fått hjernehinnebetennelse.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Fant nettopp ut at en russ i området har fått hjernehinnebetennelse.


Det går hardt for seg ja. På ungdomsskolen her hadde et par elever kommet fra en annen skole for å banke opp en i dag. Og det var visstnok planlagt masseslagsmål ved en annen skole i kveld. God stemning.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Faen er det som foregår på skolene der? Galskap sier jeg dere!
  • 0
Siterer ElGamer:
Faen er det som foregår på skolene der? Galskap sier jeg dere!


Madness?

This. Is. Indre Østfold!!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Madness?

This. Is. Indre Østfold!!


Fuck that shit, no family visit for me then!

Anyway, sup?
  • 0
Siterer ElGamer:
Anyway, sup?


Nå spiller jeg GTA V med musikken til San Andreas i bakgrunnen. Feels good gentlemen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det går hardt for seg ja. På ungdomsskolen her hadde et par elever kommet fra en annen skole for å banke opp en i dag. Og det var visstnok planlagt masseslagsmål ved en annen skole i kveld. God stemning.


Da jeg gikk i 10. var det en gjeng med folk som dukket opp utenfor skolen med mål om å banke opp han ene i klassen min, haha. De måtte gjemme han bort resten av dagen, mens politiet måtte fjerne de folka.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nå spiller jeg GTA V med musikken til San Andreas i bakgrunnen. Feels good gentlemen.


Faen, det hørtes ekstremt chill ut.

Siterer The Cookiemonster:
Da jeg gikk i 10. var det en gjeng med folk som dukket opp utenfor skolen med mål om å banke opp han ene i klassen min, haha. De måtte gjemme han bort resten av dagen, mens politiet måtte fjerne de folka.


Hva faen? Noen grunn til at akkurat han skulle bankes?
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Da jeg gikk i 10. var det en gjeng med folk som dukket opp utenfor skolen med mål om å banke opp han ene i klassen min, haha. De måtte gjemme han bort resten av dagen, mens politiet måtte fjerne de folka.


På ungdomsskolen er liksom alle gærne. Så går det over på videregående igjen.

Lagt til 2015-04-29 00:03:
Siterer ElGamer:
Faen, det hørtes ekstremt chill ut.


Oh, yuz. Long live K-Rose and K-DST.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ElGamer:
Hva faen? Noen grunn til at akkurat han skulle bankes?


Vet ikke. Han har uansett en type som hadde lett for å provosere folk (utrolig irriterende fyr), så at noen hadde lyst til å banke han overrasker meg ikke. Det som overrasket meg var at det var fem-seks stykker som kom etter han. Så pinglete som han var, så burde en eller to ha holdt i massevis.

Siterer Glorfindel:
På ungdomsskolen er liksom alle gærne. Så går det over på videregående igjen.


Hehe. Aner ikke hva han driver med nå jeg, men han var aldri spesielt seriøs når det kom til skolen, så jeg ville ikke satt pengene mine på at han har forbedret seg så voldsomt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Vet ikke. Han har uansett en type som hadde lett for å provosere folk (utrolig irriterende fyr), så at noen hadde lyst til å banke han overrasker meg ikke. Det som overrasket meg var at det var fem-seks stykker som kom etter han. Så pinglete som han var, så burde en eller to ha holdt i massevis.


Hahaha, noen som virkelig ville ha han banket. Skal en først gjøre jobben, så skal den gjøres skikkelig.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hehe. Aner ikke hva han driver med nå jeg, men han var aldri spesielt seriøs når det kom til skolen, så jeg ville ikke satt pengene mine på at han har forbedret seg så voldsomt.


Ja, det er jo alltid noen det er mindre håp for enn andre.

Men ungdomsskolen virker liksom som en skikkelig rebellperiode. Barneskolen kan vel forsåvidt være ganske vilter den også. Husker når jeg gikk der, så var det blant annet noen som kastet spader i hodene på hverandre...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Fordømte matte. Bare tanken av at jeg har heldags i det i morgen gir meg hodepine.

Lagt til 2015-04-29 00:25:
Siterer ElGamer:
Hahaha, noen som virkelig ville ha han banket. Skal en først gjøre jobben, så skal den gjøres skikkelig.


Jah. Er en grunn til at jeg pleide å holde meg unna fyren. Jeg ville ikke bli assosiert med en idiot som det.

Siterer Glorfindel:
Ja, det er jo alltid noen det er mindre håp for enn andre.


I klassen min på ungdomsskolen så kunne man egentlig ha plukket ut fire-fem stykker (som alle var venner, morsomt nok), som rett og slett ga faen i skolen. Resten brydde seg i det minste litt, selv om nivået varierte fra person til person. Ble så ille at to av de i klassen ble flyttet til andre klasser fordi den gjengen sammen ødela for resten av klassen.

Siterer Glorfindel:
Men ungdomsskolen virker liksom som en skikkelig rebellperiode. Barneskolen kan vel forsåvidt være ganske vilter den også. Husker når jeg gikk der, så var det blant annet noen som kastet spader i hodene på hverandre...


Mulig det der. 5-7 var helt kaos her. Ingen gjorde en dritt, vi satt bare og spilte diverse spill. Gikk i alt fra CS til Icy Tower. Ble litt bedre på ungdomsskolen, men det var hele tiden noen som bare ga faen og bare forstyrret oss andre.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Fordømte matte. Bare tanken av at jeg har heldags i det i morgen gir meg hodepine.


Sånt suger.

Siterer The Cookiemonster:
Jah. Er en grunn til at jeg pleide å holde meg unna fyren. Jeg ville ikke bli assosiert med en idiot som det.


Skjønner jeg godt, veldig godt.
  • 0
Siterer ElGamer:
Sånt suger.


Jepp. Som kjent så er jo matte tørt som bare det.

Siterer ElGamer:
Skjønner jeg godt, veldig godt.


Sa faktisk til en fyr i fjor, som jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen og går i klasse med nå, at jeg heller vil være alene enn å henge med de folka.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Chat 4.0 er tilbake. Bruk den. /Strategist