Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Oppdatering fra Bob-Ingolf:

terminator, ringenes herre, shawshank redemption, dark knight triologien, rocky filmene

Disse filmene står på menyen når vi stikker til Danmark
  • 0
Siterer SirThomas:
terminator, ringenes herre, shawshank redemption, dark knight triologien, rocky filmene


Har du sett noen av de, eller har du på mystisk vis ikke sett noen av de heller?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Har du sett noen av de


Siterer SirThomas:
Disse filmene står på menyen når vi stikker til Danmark


Lær deg å lese a.
  • 0
Siterer SirThomas:
Lær deg å lese a.


Du har faktisk ikke sett noen av de filmene heller? Herregud.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Lær deg å lese a.


Ja, men har du i det hele tatt sett noen av dem?
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Du har faktisk ikke sett noen av de filmene heller? Herregud.


Hvorfor tror du vi skal se dem? Herregud.

Siterer ElGamer:
Ja, men har du i det hele tatt sett noen av dem?


Nei, og det er hele poenget.
  • 0
Siterer SirThomas:
Hvorfor tror du vi skal se dem? Herregud.


Kanskje fordi det er gode filmer som fortjener å bli sett flere ganger?

Siterer SirThomas:
Nei, og det er hele poenget.


Yeah, la oss stikke til Danmark bare for å se film!
  • 0
Siterer ElGamer:
Kanskje fordi det er gode filmer som fortjener å bli sett flere ganger?


Alle filmer man digger fortjener da å bli sett flere ganger. Men jeg må innrømme at jeg ble litt satt ut når jeg så den andre 300-filmen med en fyr (han er 40 år) på kino, og neste gang jeg så at han hadde en status om at han så den og jeg spurte hvor mange ganger han hadde sett den, så hadde han sett den 14 ganger.

Siterer ElGamer:
Yeah, la oss stikke til Danmark bare for å se film!


Jupp! Joiner du?
  • 0
Siterer SirThomas:
Hvorfor tror du vi skal se dem? Herregud.


Kunne jo være at det var en blanding av filmer du hadde sett som han ikke hadde sett, og motsatt, eller at dere ble enige om noen filmer dere ville se igjen. Du kan droppe spydigheten din forøvrig, for det er ikke så opplagt som du vil ha det til å være.

Men greit, hvis du vil at jeg skal anta at du ikke har sett en eneste film i løpet av livet ditt så kan jeg det altså.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kunne jo være at det var en blanding av filmer du hadde sett som han ikke hadde sett, og motsatt, eller at dere ble enige om noen filmer dere ville se igjen.


Det er en liste med filmer jeg ikke har sett, som han mener er obligatoriske å se, noe jeg ganske enkelt er enig i, så da ble det de.

Siterer The Cookiemonster:
Du kan droppe spydigheten din forøvrig, for det er ikke så opplagt som du vil ha det til å være.


Jo det er det, for samtlige her vet jo at jeg ikke har sett Ringenes Herre og Batman, så resten ville i så fall vært ren gjetning, og jeg er ikke den eneste som har til gode å se Shawshank Redemption heller.

Siterer The Cookiemonster:
Men greit, hvis du vil at jeg skal anta at du ikke har sett en eneste film i løpet av livet ditt så kan jeg det altså.


Med tanke på at jeg for tiden ser film ganske aktivt, så vil jeg tro at jeg har sett en god del, i motsetning til deg som et par ganger har presisert at du ikke ser spesielt på film.
  • 0
Siterer SirThomas:
Alle filmer man digger fortjener da å bli sett flere ganger. Men jeg må innrømme at jeg ble litt satt ut når jeg så den andre 300-filmen med en fyr (han er 40 år) på kino, og neste gang jeg så at han hadde en status om at han så den og jeg spurte hvor mange ganger han hadde sett den, så hadde han sett den 14 ganger.


Wow, er ikke den litt drøy a?

Siterer SirThomas:
Jupp! Joiner du?


Neh, er litt for opptatt med masse annet fremover nå.
  • 0
Siterer SirThomas:
Jo det er det, for samtlige her vet jo at jeg ikke har sett Ringenes Herre og Batman, så resten ville i så fall vært ren gjetning, og jeg er ikke den eneste som har til gode å se Shawshank Redemption heller.


Jeg var ikke klar over at du ikke hadde sett TDK-trilogien.

Siterer SirThomas:
Med tanke på at jeg for tiden ser film ganske aktivt, så vil jeg tro at jeg har sett en god del, i motsetning til deg som et par ganger har presisert at du ikke ser spesielt på film.


Og likevel har jeg altså sett flere av de filmene enn deg. Er ikke det litt flaut?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Wow, er ikke den litt drøy a?


Hah, jo - enkelte ville sikkert sagt at antallet ganger du har sett GoT-sesongene, men så blodfan som du er, har jeg fullstendig forståelse for at du gjør det sånn hvert år med ny sesong. Dessuten burde det ikke betvile din enorme kunnskap om universet og karakterne.

Siterer ElGamer:
Neh, er litt for opptatt med masse annet fremover nå.


I haven't even said the date, men tenker uansett at datoen vi skal dra passer litt i overkant dårlig for akkurat deg. Da fordi jeg tror du har store planer akkurat den helgen.

Lagt til 2015-05-29 01:36:
Siterer The Cookiemonster:
Jeg var ikke klar over at du ikke hadde sett TDK-trilogien.


Aha. Får litt pryl av Nolan-blodfans for det, enn så lenge.

Siterer The Cookiemonster:
Og likevel har jeg altså sett flere av de filmene enn deg. Er ikke det litt flaut?


Neh. Altså, jeg har ikke hatt interessen oppe for å se de filmene, ellers hadde jeg jo åpenbart sett dem for lenge siden. Det er jo omtrent det samme som at jeg burde si at det er flaut at du ikke har sett Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Fight Club, The Big Lebowski, American Psycho og Memento, der sistnevnte også er fra Nolan.
  • 0
Siterer SirThomas:
Aha. Får litt pryl av Nolan-blodfans for det, enn så lenge.


Velfortjent. Spesielt The Dark Knight er fantastisk.

Siterer SirThomas:
Neh. Altså, jeg har ikke hatt interessen oppe for å se de filmene, ellers hadde jeg jo åpenbart sett dem for lenge siden. Det er jo omtrent det samme som at jeg burde si at det er flaut at du ikke har sett Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Fight Club, The Big Lebowski, American Psycho og Memento, der sistnevnte også er fra Nolan.


Forskjellen er jo at jeg ikke ser film jevnlig. Du gjør det, men har prioritert å se andre filmer med dårlige rykte, av en eller annen grunn.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Velfortjent. Spesielt The Dark Knight er fantastisk.


Heath Ledger.

Jeg tror den eneste jeg har sett på forumet som setter Batman Begins høyere enn TDK ifølge profilen, er David Selsnes.

Siterer The Cookiemonster:
Du gjør det, men har prioritert å se andre filmer med dårlige rykte, av en eller annen grunn.


Ingen av de filmene jeg listet opp der har dårlig rykte. Forøvrig prioriterer jeg ofte filmer som er innenfor det jeg VET er innenfor min smak og humor, uavhengig om du mener de har dårlig rykte eller ikke.
  • 0
Siterer SirThomas:
Heath Ledger.


Storspiller i den filmen. Beste versjonen av The Joker jeg har sett, uavhengig av medie.

Siterer SirThomas:
Jeg tror den eneste jeg har sett på forumet som setter Batman Begins høyere enn TDK ifølge profilen, er David Selsnes.


Batman Begins er veldig bra den også. Den svakeste i trilogien er nok The Dark Knight Rises.

Siterer SirThomas:
Ingen av de filmene jeg listet opp der har dårlig rykte.


Var ikke nødvendigvis de filmene du listet opp jeg siktet til heller.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Syns folk virkelig Heath Ledger er så dyktig som The Joker? Eller har dødsfallet mye å gjøre. The Joker har sjeldent plan, sjeldent noe agenda, han bare gjør ting fordi han syns er gøy. Jeg syns at Heath Ledgers Joker var litt for tilbakeholdende, han var ikke den psykotiske Joker som Jack Nicholson klarte å skape blant annet.
  • 0
Siterer stikox93:
Syns folk virkelig Heath Ledger er så dyktig som The Joker?


Beste timingen.

Siterer stikox93:
Eller har dødsfallet mye å gjøre.


Det samme kan jo omtrent sies om Fast 7 og Paul Walker.
  • 0
Siterer stikox93:
Syns folk virkelig Heath Ledger er så dyktig som The Joker? Eller har dødsfallet mye å gjøre. The Joker har sjeldent plan, sjeldent noe agenda, han bare gjør ting fordi han syns er gøy. Jeg syns at Heath Ledgers Joker var litt for tilbakeholdende, han var ikke den psykotiske Joker som Jack Nicholson klarte å skape blant annet.


Det er jo bare naturlig, da TDK-trilogien er mer "realistisk" enn filmene Nicholson var med i, som er nærmere å være tullete. Hvis du ser på det på den måten så er hele TDK-trilogien mer tilbakeholden enn de tidligere Batman-filmene. For min del var det også et helt greit steg, for jeg falt ikke helt for den tegneserietro retningen som de tidligere filmene hadde.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer stikox93:Eller har dødsfallet mye å gjøre.

Det samme kan jo omtrent sies om Fast 7 og Paul Walker.


Dessverre kan dødsfall være det beste karriereboosten til skuespillere.

Bane, syns jeg TDK triliogien gjorde utrolig bra, Ut av de tre mainvillains i de filmene vil jeg si at Joker er den svakeste.
  • 0
Siterer SirThomas:
I haven't even said the date, men tenker uansett at datoen vi skal dra passer litt i overkant dårlig for akkurat deg. Da fordi jeg tror du har store planer akkurat den helgen.


Hvilken dato var det dere hadde planer for da?
  • 0
Nobody cared who I was until I put on the mask.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Nobody cared who I was until I put on the mask.


Når jeg ser den scenen der igjen nå, så lurer jeg på hvem som fant på å la Littlefinger joine CIA.
  • 0
Kjøpte meg Princess Mononoke igår, stuck med japansk tale og svensk tekst, eller den norske dubben...

Siterer ElGamer:
Hvilken dato var det dere hadde planer for da?


19. juni.
  • 0
Siterer SirThomas:
19. juni.


Veldig opptatt den perioden der. Egentlig opptatt nå frem til minst etter den helga med ting og tang. Spesielt den neste halvannen uken.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00