Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer ElGamer:
Haha, satt penger på Nordpolen, Syria og Nord Korea burde jo gjøre deg til verdens rikeste uansett hvor mye du hadde satset.


Yes.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
yeezy weezy breezy jeezy

Lagt til 2015-05-30 01:23:
Cookie jeg føler at du er for GR det Chief Keef er for Hip Hop!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Cookie jeg føler at du er for GR det Chief Keef er for Hip Hop!


Reference not taken.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirGalahad:
Se videre du! U should.


Maybe later, først skal Bleach ses ferdig.

Siterer The Cookiemonster:
Yes.


Sette peng på det nå, også betaler vi han godeste Palpatine for å fikse det.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Reference not taken.


Vet du hvem Chief Keef er?
Siterer ElGamer:
Maybe later, først skal Bleach ses ferdig.


Er Bleach gøy?
  • 0
Siterer ElGamer:
Sette peng på det nå, også betaler vi han godeste Palpatine for å fikse det.


Good.

Siterer SirGalahad:
Vet du hvem Chief Keef er?


Ja.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirGalahad:
Er Bleach gøy?


Underholdende og over middels bra vil jeg si. Så klart da skippes de lange filler-arcene fordi de virkelig ikke var morsomme å se. Men ellers en grei anime.
  • 0
Siterer ElGamer:
Og du tror at jeg svarer på sånt her?


Yes, altså, med mindre du ble seksuelt misbrukt av f.eks bestefaren din når du var mindre, og det har ødelagt deg fullstendig i senere år, så tenkte jeg gjerne på noe fra barndommen som du har kommet over for LENGST og derfor kan snakke om.
  • 0
Siterer SirThomas:
Yes, altså, med mindre du ble seksuelt misbrukt av f.eks bestefaren din når du var mindre, og det har ødelagt deg fullstendig i senere år, så tenkte jeg gjerne på noe fra barndommen som du har kommet over for LENGST og derfor kan snakke om.


Du må jo virkelig være lost om du tror jeg deler noe som helst hvor folk kan se det. Regel nummer en uansett hvor, hva eller når det måtte gjelde, jeg snakker aldri om meg selv i det åpne.
  • 0
Siterer ElGamer:
Regel nummer en uansett hvor, hva eller når det måtte gjelde, jeg snakker aldri om meg selv i det åpne.


Da må du aldri flytte til Mars.

Nå ble jeg skikkelig irritert, fordi en film jeg planla å se på Netflix ikke ligger der lenger. I mellomtiden kan du vurdere om dette er en serie for deg:

Fra skaperne av The Matrix og Babylon 5 kommer denne spennende serien om åtte mennesker som på telepatisk måte opplever hverandres liv.
  • 0
Siterer ElGamer:
Du må jo virkelig være lost om du tror jeg deler noe som helst hvor folk kan se det. Regel nummer en uansett hvor, hva eller når det måtte gjelde, jeg snakker aldri om meg selv i det åpne.


Snodig at han ikke har forstått det. Her har vi disset han og sagt at vi ikke skal gjøre samme tabbe som han, og likevel tror han at vi er åpne som bøker.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Her har vi disset han og sagt at vi ikke skal gjøre samme tabbe som han


Don't act like you're fucking Jimmy Costa.
  • 0
Siterer SirThomas:
Don't act like you're fucking Jimmy Costa.


https://www.youtube.com/watch?v=qFYO43UCMYE
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Da må du aldri flytte til Mars.


Hvorfor ikke? Slipper tross alt unna folk som deg om jeg gjør det.

Siterer The Cookiemonster:
Snodig at han ikke har forstått det. Her har vi disset han og sagt at vi ikke skal gjøre samme tabbe som han, og likevel tror han at vi er åpne som bøker.


Skjønner det virkelig ikke selv. Virker ikke som det går inn uansett hvor mange ganger vi sier at vi ikke deler sånt her blant alle.

Siterer The Cookiemonster:
https://www.youtube.com/watch?v=qFYO43UCMYE


Family Guy as.
  • 0
Siterer ElGamer:
Hvorfor ikke? Slipper tross alt unna folk som deg om jeg gjør det.


ElGamer be like https://www.youtube.com/watch?v=GF8aaTu2kg0&feature=youtu.b
e&t=44s


Siterer ElGamer:
Skjønner det virkelig ikke selv. Virker ikke som det går inn uansett hvor mange ganger vi sier at vi ikke deler sånt her blant alle.


Han må få det inn med teskje.

Siterer ElGamer:
Family Guy as.


De liker Star Wars.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
God kveld alle sammen!
  • 0
  • Missing Avatar
  • MNO
Halla folkens! Det er meg MNO. Som sikkert dere sikkert har fått med dere har ikke jeg vært like aktiv på denne siden som jeg var i slutten av 2013 - begynnelsen av 2014. Da var jeg rett og slett kongen av Gamereactor. Alle forgudet meg. Jeg skrev jo de bloggene mine, noen var litt dårlige en periode, men ellers var de ganske bra. Ville nok fått en gjennomsnitts score på 8,3/10 av alle her inne utenom kakemonsteret, han er en hater. Jeg var så flink at jeg kunne skrive opp til 10 blogger på en dag. En kveld skrev jeg 7 blogger rett etter hverandre. Gode minner. #GRsKonge2013

Jeg forstår at folk har savnet meg her inne. Folk har nok lurt på hvor deres gud har vært det siste året. Jo det skal jeg fortelle dere, jeg har vært opptatt med å ta mødrene deres bak i fra. Hehe. Når jeg var aktiv prøvde jeg og bli mod. Eller det vil si at alle ville at jeg skulle bli mod, men jeg tok det ganske chill og avslo tilbudet alle gangene folk spurte om jeg ville være det.

Jeg har savnet GR og min bestevenn her inne cookie. Kanskje jeg gjør et comeback snart mine fans.

Uansett, så snakkes vi kanskje folkens.


cookie
"The closer you are to death, the more alive you feel. It's a wonderful way to live. It's the only way to drive." ~ James Hunt
  • 0
Her blir jeg hengt ut som en hater faktisk. Nice.

#hater

God kveld til dere andre.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Haha, mno.. wtf


Siterer The Cookiemonster:
God kveld til dere andre.


Hva skjer?
  • 0
  • Missing Avatar
  • MNO
Siterer SirGalahad:
Hva skjer?

Ikke det store, litt fifa-karriere
"The closer you are to death, the more alive you feel. It's a wonderful way to live. It's the only way to drive." ~ James Hunt
  • 0
Siterer MNO:
Ikke det store, litt fifa-karriere


Hvilket lag spiller du som?
  • 0
Siterer SirGalahad:
Hva skjer?


Spiller Project Cars, hører på musikk og surrer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det måtte være MNO som gjorde comeback, ja. Kunne ikke vært JoEy_Odd.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Spiller Project Cars, hører på musikk og surrer.


Er det gøy?
  • 0
Siterer SirGalahad:
Er det gøy?


Er litt gøy ja. Har begynt helt på bunnen, med karting n stuff. Fikk nettopp kjøre mitt første løp i en ordentlig bil (en Ford Focus RS, så det var jo ikke store greiene), men det var bare et lite showløp. Nå har jeg fått tilbud om å gå fra å kjøre karter med 125cc til å kjøre karter med 250cc, så da skal jeg gjøre det. Går oppover, sakte men sikkert.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00