Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


  • ES
  • ES
Nattevakt for alle penga.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
God kveld.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
God morgen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
God formiddag.
  • 0
God årgang.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer RockFuzzEleven:
God årgang.
Dette er en fin årgang sommerferie. Smaken er av fin og halvveis kald luft, blandet med myggstikk.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Har 16 golden keys i borderlands 2
  • 0
Siterer gnyg:
Dette er en fin årgang sommerferie


En av de bedre på lenge. En ganske varm smak med en duft av noen regnværsdager, samt en sødme av en god ferie og kjølig bris når det trengs som mest. Har vært virkelig lenge siden en sånn årgang.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Deeeeeet er ikke umulig.


Nice! Kom vedkommende, denne personen som kanskje, men ikke helt sikkert (joda), er jente tilbake på facern, eller måtte du legge deg usnakket i går?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer thehalohater:
Har 16 golden keys i borderlands 2


Gratulerer!
  • 0
Jeg liker å ha nattråd. Noen våkne?
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg liker å ha nattråd. Noen våkne?


Så klart! Men spørs hvor mye lenger. Begynner å bli bra trøtt. Dessuten må jeg pakke ferdig.
  • 0
Siterer ElGamer:
Så klart! Men spørs hvor mye lenger. Begynner å bli bra trøtt. Dessuten må jeg pakke ferdig.


Pakke ut eller pakke?
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg liker å ha nattråd. Noen våkne?


Jepp.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
HAHA! San Fransisco lufthavn har wi-fi!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Så vi er inne på overtid her nå?
  • 0
IT'S A GLORIOUS OCCASION!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Nattråden åpner litt tidligere i dag.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Mine bønner har blitt hørt!
  • 0
Jeg åpnet den tidlig fordi jeg ikke gidder å hente laderen til telefonen min.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hellige dåsemikkel. Åpner 8min før tiden, jeg kommer hit 6min etter tiden. Fuck!

Så gutter. Hva skjer i kveld?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Slappe av, muligens litt mer Death Note og IRC, står på planen i kveld.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer ElGamer:
Slappe av, muligens litt mer Death Note og IRC, står på planen i kveld.


Kom deg dit inn din dåre. Sitter der mutters alene.

Jeg er giret på å fyre opp Legasista. Kjører dog B-spec Gran Turismo 5, 24timers løp. Så kan jo liksom ikke avbryte, når jo aldri level 40 da. :/
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Kom deg dit inn din dåre. Sitter der mutters alene.


Kommer nå!
  • 0
Jeg må spille litt GT5 igjen. Får ta det i morgen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Chat 4.0 er tilbake. Bruk den. /Strategist