Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Nå ble det dødt her.
  • 0
Natta alle sammen <3
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Jeppzki:
Nå ble det dødt her.


Kjempe.

Lagt til 2013-11-20 02:50:
No mods?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Batteriet på PCen er nede på 36% nå så da sier jeg takk for meg i natt tråden her på GR,skal småsurfe litt før jeg skal prøve og få sovet igjen,må få en noenlunde "normal" døgnrytme,spesielt når jeg trenger mer søvn enn normale folk.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer gnyg:
God natt søtinger <3

Siterer A to the H:
Natta alle sammen <3


Natta gnyg og Holebass <3

Sier natta sjæl og! Ble så dødt her at jeg like gjerne kan sove.
  • 0
Skuffende at når jeg først er her hele natten så drar alle.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ble så dødt her at jeg like gjerne kan sove


Er du helt dust eller? Å sove er ikke løsningen! Vi må poste mer, oftere, og RASKERE!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Det stemmer. Jeg skal skrive om LRP (legemiddelrelaterte problemer), noen tips tisper?
  • 0
Siterer Jeppzki:
Det stemmer. Jeg skal skrive om LRP (legemiddelrelaterte problemer), noen tips tisper?


Jaja, fordi fjorten år gamle forum-rotter vet helt sikkert mer om Legemiddelstuff enn det du gjør.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jeg prøver bare å holde praten levende. Vi kan jo prate om noe annet enn legemiddel.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg prøver bare å holde praten levende. Vi kan jo prate om noe annet enn legemiddel.


Neh. Tror nesten jeg tar meg en dose morfin og stikker. Trenger søvn jeg også dessverre.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Fikk nettopp et prøveeksemplar av Polarkrill i posten. Vitamintilskudd og Omega 3. Viktige å få i seg.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Tull og vas kaller vi det.
  • 0
Klager ikke på det jeg får gratis.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Skriver del 3 av topplista. #Hype
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Gleder meg allerede.
  • 0
God morgen. Uvant å være oppe så tidlig.
  • 0
God morgen. Mobillyset brenner øynene mine. *hvese*
:3
  • 0
Siterer Khriipy:
God morgen. Mobillyset brenner øynene mine. *hvese*


Hah
  • 0
God morgen!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Det er lenge siden jeg har postet i nattråden. Jeg legger meg før den åpner.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg er trøtt.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg er trøtt.


Eg og.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer LesMiserable:
Citerer Khriipy:God morgen. Mobillyset brenner øynene mine. *hvese*

Hah


:<
:3
  • 0
Come in, come all.
Summer, winter, spring or fall.
Nattråden er åpen.
Ta på deg kåpen.
SirThomas vil her være.
Etter han har dusjet i velvære.

(bra nok SrThms?)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00