Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Velkommen til Gamereactor Norges offisielle Nattråd.

Her har dere svært frie tøyler, innen rimelighetens grenser. Så lenge dere beveger dere innenfor forumreglementets begrensninger, står dere fritt til å chatte, samtale og diskutere så mye dere vil og om hva dere måtte ønske.

Tråden er åpen mellom klokken 23:00 på kvelden og 09:00 på morgenen.

God natt!
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
innhold
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Endelig er det natt. Tipper noen begynte å få chat-abstinenser nå.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
FIRST

GODDAMNIT
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
aha! jeg klarte det!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Visste jeg gjorde lurt i å unngå å skrive "first" - Velkommen!
  • 0
Dammit, JoEy_Odd. Vi gjorde så godt vi kunne for å unngå at du skulle få første kommentar.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
En tredje bombe har gått av i Boston. Shiiieeet
  • 0
klarer vi å fylle en side med chat på 1 minutt?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Det klarer vi.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg brydde meg ikke stort om Chat-tråden, men nå som den er stengt, vil jeg ha den so bad.
  • 0
De tre første som poster er faggots, utenom selve førstepostern da.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Dammit, JoEy_Odd. Vi gjorde så godt vi kunne for å unngå at du skulle få første kommentar.


Strategist var seriøst sekunder etter meg, klarte ikke å tro hvor utrolig mye flaks jeg hadde
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Du vet ikke hva du har før det er borte, Zyrocz.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Ganske dramatiske hendelser på andre siden av dammen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
De tre første som poster er faggots., utenom selve førsteposten da.


dude, du kalte nettopp sjefsmodden en faggot
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Strategist var seriøst sekunder etter meg, klarte ikke å tro hvor utrolig mye flaks jeg hadde


Vi klarte ikke helt å tro det vi heller.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Seriøst, jeg ville være numero uno på denne tråden.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Denne tråden kommer til å bli konstruktiv.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Denne tråden kommer til å bli konstruktiv.


Selvsagt.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Denne tråden kommer til å gi meg et much needed boost for "Predator for #1".
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Farlig å løpe maraton for tida tydligvis
  • 0
Vet dere at det finnes et insekt som bare lever av å spise keramikk?
  • 0
Siterer Predator:
Seriøst, jeg ville være numero uno på denne tråden.


Jeg også egentlig.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00