Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Skoletråden!


Her kan vi diskutere alt om skole! Alt fra vennskap, lekser, fag, utdanningsprogrammene. Kanskje ikke det mest spennende å snakke om, men vi prøver!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det er forhåndsvis rolig på skulen her eg bur, men det kan bli ein del lekser/arbeid fremover mot eksamen. Det er mykje ein venter på å få levert tilbake som innleveringer, prøver osv. Noen lærerer bruker evigheter bare på å rett ein liten prøve, og noen elever i klassen min er innmari treige med å levere inn at det er reint galskap.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Det er forhåndsvis rolig på skulen her eg bur, men det kan bli ein del lekser/arbeid fremover mot eksamen. Det er mykje ein venter på å få levert tilbake som innleveringer, prøver osv. Noen lærerer bruker evigheter bare på å rett ein liten prøve, og noen elever i klassen min er så innmari treige med å levere inn at det er reint galskap.


Da har vi mye til felles når det gjelder skolen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Da har vi mye til felles når det gjelder skolen.


Korleis er skolen din då?
  • 0
Vi har så mye arbeidsro i timene at jeg hører folk gjesper, puster osv.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer albaga a har vi mye til felles når det gjelder skolen.

Korleis er skolen din då?
Siterer fantomena:
Vi har så mye arbeidsro i timene at jeg hører folk gjesper, puster osv.


This ^ Bare at gjespingen er pga læreren.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det som er greia med visse lærere på min skole er at dei er over 4 - 5 minutter for sein til timen kvar gong.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Det som er greia med visse lærere på min skole er at dei er over 4 - 5 minutter for sein til timen kvar gong.


Varierer her.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Varierer her.


Eg husker ein gong på VG2, vi skulle ha fagdag i norsk og alle elevene satt i klasserommet og ventet på læreren. Det gikk ein time og fremdeles ingen teikn til norsk-lærer, så ventet vi ein time til og da fikk vi høre at han hadde "gløymt" fagdagen og reiste til Sogndal i staden for.

Det som var mest irriterende var at vi måtte ta opp den fagdagen igjen pga læreren.
  • 0
Siterer fantomena:
Vi har så mye arbeidsro i timene at jeg hører folk gjesper, puster osv.


Det må jeg si er imponerende. Eneste muligheten min for å ha arbeidsro i timene er at jeg bruker headsett og hører på musikk. Ellers er det ikke mulig å få jobbe i fred.
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer fantomena:Vi har så mye arbeidsro i timene at jeg hører folk gjesper, puster osv.

Det må jeg si er imponerende. Eneste muligheten min for å ha arbeidsro i timene er at jeg bruker headsett og hører på musikk. Ellers er det ikke mulig å få jobbe i fred.


Men så er vi en engleklasse som folk kaller oss.
  • 0
Siterer fantomena:
Men så er vi en engleklasse som folk kaller oss.


Læreren vi hadde i fjor kalte oss for en stille klasse, men jeg er sterkt imot det. Mer bråkete gjeng med plagsomme folks skal en lete lenge etter
  • 0
På studiespes., er det mulig å velge bort Rettslære 3. året og velge f.eks. sosiologi, selvom jeg har hatt rettslære i 2. klasse? Har hatt Internasjonal engelsk, rettslære og idrett i 2. klasse. Likte ikke så godt rettslære, og lurer på om det går an å bytte det ut, mener det var en i klassen som gjorde det..
I'm planning on living forever.. So far, so good!
  • 0
Det er vanskelig av og til for læreren å få styr på elevene i klassen min, siden dei snakker og lager lyder hele tiden. Dette gjør timen kjedeligere og eg må høre på det læreren sier til dei som bråker hele tiden, visse elever hører ikkje etter læreren sin. Men når vi gjør lekser og studiearbeid så finst det bare ein måte å finne roen på: Ha på hodetelefoner og høre på musikk (høgt volum), så slipper eg å høre på maset til dei andre elevene i klassen (spesielt jentene).
  • 0
Noen som kom opp i skriftelig eksamen i dag, da? Hele VG1 medier og kommunikasjon kom ikke opp hos oss. Halleluja.
Håper at jeg slipper muntlig også...
  • 0
Siterer Camiija:
Noen som kom opp i skriftelig eksamen i dag, da?


Kom opp i skriftlig tysk, og er meget fornøyd med det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Camiija:
Noen som kom opp i skriftelig eksamen i dag, da?


Norsk hovudmål, norsk sidemål og engelsk: Litteratur og kultur. Veldig fornøyd
  • 0
Siterer Camiija:
Noen som kom opp i skriftelig eksamen i dag, da? Hele VG1 medier og kommunikasjon kom ikke opp hos oss. Halleluja.
Håper at jeg slipper muntlig også...


Samme her, kom ikke opp og går selv i VG1 MK!

Russen hadde rustet seg skikkelig med vanngevær og vannballonger, og voktet alle inn og utganger, men vi gangstere i første klasse tok igjen! Stjal vannbøtter og vannballonger og fylte vannflasker og løp ut og kastet masse på dem selv om de var overlegent flere enn oss. Moro!
  • 0
Kom opp i engelsk skriftlig. Alternativene var matte (2P) og tysk, så jeg kunne ikke fått et bedre skriftlig-trekk. I tillegg så er jeg så godt som ferdig på skolen den 30. mai. Glede!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Har 3 eksamener igjen, der den ene er 2 dagers hjemmeeksamen, mens de to andre er 3 timers skriftlig eksamen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg kom opp i Norsk skriftlig eksamen. Noe som betyr at jeg må ha to prøver. Altså norsk er greit, men nynorsk....faen.

Siterer sonic og link:
Har 3 eksamener igjen, der den ene er 2 dagers hjemmeeksamen, mens de to andre er 3 timers skriftlig eksamen.


Lykke til!

Siterer Matscoolio:
Kom opp i engelsk skriftlig. Alternativene var matte (2P) og tysk, så jeg kunne ikke fått et bedre skriftlig-trekk. I tillegg så er jeg så godt som ferdig på skolen den 30. mai. Glede!


Heldig du er!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Kom opp i Engelsk skriftlig!
  • 0
Kom ikke opp i noe, gud bedre så digg.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer fantomena:
Kom opp i Engelsk skriftlig!
Siterer Predator:
Kom ikke opp i noe, gud bedre så digg.


Faen. Lucky you.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Skulle ønske jeg kom opp i engelsk skriftlig, men ble ikke trukket ut i noe idag. Satser på engelsk muntlig i stedet.

Siterer fantomena:
Vi har så mye arbeidsro i timene at jeg hører folk gjesper, puster osv.


Kjenner igjen fenomenet. Rumling i magen er spesielt kleint.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!