Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Drikke ~ Offisiell tråd ~


Jeg har observert at det finnes flere tråder som handler omtrent om: "Hva ... du nå?"

Jeg vil ikke bli utelatt i kulden og starter derfor "Hva drikker du nå?"-tråden. Tittelen forklarer egentlig alt. Skriv med så få ord som mulig hva du drikker.

Her er et eksempel på hvordan en post kan se ut: "Vann."

Spesifiser gjerne hva du drikker. Ikke si "brus", si hvilken brus. Dette vil gjøre tråden mye artigere og interessant.
  • 0
sodavann
  • 0
Aight, tråden får leve så lenge folk klarer å styre unna poster på ett ord.

Jeg drikker Pepsi akkurat nå. Skulle helst hatt Cola, men det har vi ikke akkurat nå.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Akkurat nå drikker jeg sperm.

huff jeg er så morsom.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det.
  • 0
Cola!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Starter dagen med et glass appelsinjuice.
  • 0
Drikker en svært leskende drikke fra den kjente produsenten Coca Cola Company.

Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem.


Sikkert et lurespørsmål.

Jeg drikker en iskald Urge nå.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Sikkert et lurespørsmål.


Nei, det er det ikke.

Siterer Predator:
Jeg drikker en iskald Urge nå.


Er så glad for at det kom til butikken. En av kompisene mine, derimot, har blitt for avhengig og trenger 1 liter med Urge om dagen for å funksjonere.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes!
  • 0
Siterer ElGamer:
Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det.


Siterer ElGamer:
Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes!


Faen, som du markedsfører dette fenomenet da.. Jeg må nesten begynne å drikke med isbiter fra nå av.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Nei, det er det ikke.


Så du drikker Cola.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Så du drikker Cola.


Nei, Fanta <3
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Da var det jo faen meg et lurespørsmål.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Da var det jo faen meg et lurespørsmål.


Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Predator:
Da var det jo faen meg et lurespørsmål.

Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det.

Akkurat nå drikker jeg øl.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det.


Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss.

Siterer Jeppzki:
Akkurat nå drikker jeg øl.


Så tidlig du begynner a, din alkis.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det.


Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.


Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.


Siterer meg selv:

Siterer A to the H:
Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.


Innrømmet det for leeenge siden, min venn

Lagt til 2013-07-17 17:57:
Siterer Jeppzki:
...a


Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohoooo
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Vann.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Innrømmet det for leeenge siden, min venn


Så hvorfor blir du skuffet over meg?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Så hvorfor blir du skuffet over meg?


Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3Efgs
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!