Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sexy Hunks


På tide å nevne Hans Landa aka Christoph Waltz.
  • 0
Siterer SirThomas:
På tide å nevne Hans Landa aka Christoph Waltz.


Han er i samme filmer som Brad Pitt og Leonardo DiCaprio, begge blant de absolutt kjekkeste i bransjen. Synes nesten litt synd på ham, selv om han absolutt er en kjekkas.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Lov til å nevne seg sjøl her eller?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Lov til å nevne seg sjøl her eller?


Hvis jeg ikke har gjort det er par sider tilbake, gjør jeg det nå.

Jeg er helt forferdelig kjekk. SirThomas har selv sett meg over ett år tilbake, da håret mitt var buzzed. Han kan selv attestere på at det var på buzzed Brad Pitt-nivå.

Ain't that right, ST?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg er helt forferdelig kjekk.


8/10, would be friends with on Facebook.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Predator:
Jeg er helt forferdelig kjekk.


Svært vanskelig å benekte. Jeg vil gå så langt som å si at når du fikk advarsel og nesten (?) truet med rifle, så var det fordi vedkommende innerst inne følte seg veldig truet av kjekkheten som hadde funnet veien til sin datter.

Siterer Predator:
SirThomas har selv sett meg over ett år tilbake


Svært limited, angrer nesten på jeg ikke gikk for å pisse i lag med deg når jeg fikk tilbudet

Siterer Predator:
Han kan selv attestere på at det var på buzzed Brad Pitt-nivå.


Jeg husker livefeeden din fra den dagen - Til tross for bad hair day, sitter jeg på bussen nå, klar for #GRMEETUP2013 !!'

Så når du er så kjekk med bad hair day...

Siterer Predator:
Ain't that right, ST?


Med uten andre vitner (Joey og Holebass), så er det meg en glede å bekrefte det. Profilbildet ditt på face overgår alle i bransjen. Men på tross av det, så må jeg glatt innrømme at ditt forrige, #AmericanBoy står som favoritten min.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei


Rare tenner.

Siterer JoEy_Odd:
Matthew Goode. Mmh...


Faktisk ikke så ille, men Gómez er bedre trent.

Siterer Predator:
Lazar Markovic er faen meg kjekk, synes jeg. Håret gir meg lyst til å gro ut mitt igjen.

http://www.anfield-online.co.uk/wp-content/uploads/2014/07/July_
15__2014_at_0710PM-_New_signing_Lazar_Markovic_poses_at_Mel
wood__LazarLFC.jpg


Rar nese, da.

Siterer SirThomas:
På tide å nevne Hans Landa aka Christoph Waltz.


Alt for gammel. Han er sikkert GILF. FILF er maks.

Siterer Glorfindel:
Lov til å nevne seg sjøl her eller?


Okei, du er den eneste som er kjekkere enn Gómez, men ingen andre er det.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Okei, du er den eneste som er kjekkere enn Gómez, men ingen andre er det.


Takk som byr.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
8/10, would be friends with on Facebook.


Many thanks. Jeg skammer meg ikke over å være venn med deg på Face selv, for å si det på den måten.

Siterer SirThomas:
så var det fordi vedkommende innerst inne følte seg veldig truet av kjekkheten som hadde funnet veien til sin datter.


....suddenly it all makes sense.

Siterer SirThomas:
så er det meg en glede å bekrefte det.


<3

Siterer SirThomas:
så må jeg glatt innrømme at ditt forrige, #AmericanBoy står som favoritten min.


130 likes > 108 da.

Siterer remote:
Rar nese, da.


Ikke.....pell for mye på detaljene.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg har nevnt ham før. BENEDICT CUMBERBATCH!!!!!!
  • 0
Siterer Linebeck:
Jeg har nevnt ham før. BENEDICT CUMBERBATCH!!!!!!


Hva er det som gjør han så forferdelig snasen da? Han har badass "dragon-voice" men.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Linebeck:
BENEDICT CUMBERBATCH


Han er kjekk, men har et rart hakeparti.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Han er kjekk, men har et rart hakeparti.


Sikkert derfor han ikke klarer å uttale: "penguins."
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Meg selv.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Meg selv.


Ja, du sender jo bilde av deg selv ofte. Men jeg må innrømme at solbrillene dine funker bra.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Meg selv.
  • 0
Siterer SirThomas:
Ja, du sender jo bilde av deg selv ofte. Men jeg må innrømme at solbrillene dine funker bra.


Gucci jo, men de er ikke mine. Mamma sine, og er ganske gamle.

Du sender en del bilder av deg selv du og.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Sikkert derfor han ikke klarer å uttale: "penguins."


Den så jeg, faktisk. Litt av et ord å si feil. Heldigvis sier man det ikke ofte, men hvorfor velge å være stemme i en dokumentar om pingviner da?

Siterer Victorfinne:
Meg selv.


Med solbriller ligner du på en veldig kjent en. Det ringer noen bjeller, men jeg klarer ikke helt sette fingeren på hvem det er ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg digger Mads Mikkelsen. Han er kul. Og Javier Bardem.
  • 0
Siterer Superdaniel:
Jeg digger Mads Mikkelsen. Han er kul. Og Javier Bardem.


Mads Mikkelsen ser ut som en frosk fra siden. Hvis han går inn i en vegg, treffer leppene veggen lenge før noe annet. Javier Bardem er digg da, men som sagt er det ingen forslag hittil som overgår Gómez.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Haha Han har noe annerledes lepper ja, men jeg synes det er en del av sjarmen.
  • 0
Siterer Superdaniel:
Haha Han har noe annerledes lepper ja, men jeg synes det er en del av sjarmen.


Så forresten filmen Jakten med han i hovedrollen. Han har et spesielt utseende, men jeg la merke til leppa fra siden igjen, for å si det sånn. Filmen var veldig bra og hjerterystende da.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jakten er en veldig bra film.
  • 0
Apropos kjekkaser, så var det meget interessant å se Channing Tatum i en film som The Hateful Eight. Uten at jeg har sett Magic Mike-filmene.

Siterer Predator:
130 likes > 108 da.


Hvordan står det til med likes på ditt nåværende profilbilde da, Predz?
  • 0
Siterer SirThomas:
Hvordan står det til med likes på ditt nåværende profilbilde da, Predz?


82, men sier meg fornøyd med det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!