Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Jordbær


Heihei
Akkurat nå sitter jeg å spiser jordbær med melk og sukker på, drit godt !!
Hvordan pleier dere å spise jordbær? Noen anbefalinger på hva man burde spise det sammen med? Og hva syntes dere om prisen på norske jordbær?
bringitoN`aLarm
  • 0
Jeg spiser det med fingrene, null stæsj på... Men det smaker godt med en LITEN dæsj med melis oppå... mye arbeid, ettersom melis bør være flytende, ikke tørr.
Norsk jordbær er litt dyrere enn det burde... 5 kr per boks mindre kanskje??
Square Enix.
  • 0
  • Missing Avatar
  • c9L
Prisen er grei, jeg som selv selger jordbær veit at det er tøft å drive jordbær med lave priser i forhold til underskudd og slik p.g.a dårlig bær og mange klager.

Corona er det slaget der går mest av der jeg holder til, prisen for en kruv ligger på 30" by now, vet ikke om det er så veldig dyrt.

Også får man en kasse til 220, det er nokså bra, for full prisen på kasse er:

30*12= 360.

Altså mye under fullpris.

btw, jordbær med is!<3
  • 0
jordbær og fløte og sukker?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
jordbær med melk, ta en dæsj fløte over, og masse sukker
sorry for fanboy-nick!
  • 0
jordbær og kjøp sånn sjokolademousse med sjokoladebiter i.. det er utrolig digg.. eller dypp dem i flytende sjokolade..
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Jordbær, fløte og sukker er godt. Jeg pleier å spise jordbærene først også den sukrede fløten med jordebærsmak til slutt
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jordbær med vanilieis og sukker Det er best!

Men er også utrolig godt som noen sa og dype jordbær i flytende sjokolade

Sommer = Jordbær
  • 0
Jordbær med is er dritdigg!
Det må jeg spise snart ass...!
Type here.
  • 0
Leste denne akkurat før jeg gikk inn på denne tråden: http://www.abcnyheter.no/node/48079
Syntes det var veldig trist, jeg liker mine med masse sukker på
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Jordbær med is
Dtno!
  • 0
hater jordbær, er allergisk ;(
bringitoN <3<3 CS 1.6 <3
  • 0
Jordbær med vaniljeis eller med fløte og sukker
Plutselig en dag var jeg vekk.
  • 0
Jordbær som du dypper i smelta sjokolade er bestest! <3
Oh snaps!
  • 0
Siterer LillMyChan:
Jordbær som du dypper i smelta sjokolade er bestest! <3


Lill jo, det var lenge siden

men for å være helt ærlig, er jordbær med iskrem best. (er du uenig, tar du feil. )
  • 0
.. alt for lenge siden ~

Ahhh.. må nok innrømme at jordbær og softis er.. bænkers!! Mmmm! Men jeg foretrekker peanøtter eller peanøttsmør til isen min takk!
Oh snaps!
  • 0
jordbær er digg vaniljeis høres godt ut, har bare prøvd med melk og sukker jeg xD
Why care when you have the option not to?
  • 0
Liker det ikke med is. Det dreper smaken Pleier å spise de uten noe på eller med fløte og sukker
goooodt
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Mange fine svar her, skal prøve ut mange av dem
bringitoN`aLarm
  • 0
Oh, jeg glemte noe!
Jordbær med vaniljesaus!
Nam!
Plutselig en dag var jeg vekk.
  • 0
Norske Jordbær Roxxz

Skal stå å selge Jordbær på Esso som sommerjobb faktisk.
Ellers er vel Jordbær greit , Pris er ikke for dyr.

Er ikke noen storspiser av det men .. Det er godt
Blir nesten hyperaktiv av å vente på Age of Conan
  • 0
Jordbær er digg Kjøpre en kurv norske jodbær for 20kr. i går og de smakte sinsykt godt
WFC: 7022-1526-5916-5164 Send PM eller kontakt meg på en måte hvis du legger meg til
  • 0
  • Missing Avatar
  • Æki
Best med bare Jordbær og Melk
In Flames<3
  • 0
MELK?!?!?!? WTF?!?!?! må teste en gang... pleier bare å klasje noe sukker på så spise... Det er good det oxo
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
Jeg liker best Jordbær med melk og alt for mye sukker på. Men Jordbær og is er også skikkelig digg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!