Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Tre påstander, en er løgn [lek]


..og spenningen stiger..
The gavel corrupts
  • 0
Skal vi prøve å gjenopplive en av de bedre forumlekene igjen eller?
Tar den frihet å sette opp tre nye, siden det nesten er et år siden sist.
Så hvilken er løgn?

1. Jeg lærte å kjøre bil før jeg var fjorten, men har hverken tatt lappen eller kjørt siden.
Blandt annet fordi jeg ikke har fått plass på førersiden i de mange bilene familien har hatt siden den gang.

2. Det er mindre enn 30 personer i Norge som deler mitt etternavn (Kværnerud), men jeg kjenner bare tre andre. Det stammer også fra en gård som hadde et heller ublidt møte med vikinger.

3. Hvis man følger kompasset, har jeg ikke vært lenger nord enn Trysil, ikke lenger øst enn Strømstad, ikke lenger sør enn Kristiansand og ikke lenger vest enn Bergen.
  • 0
Siterer TK Art:
Skal vi prøve å gjenopplive en av de bedre forumlekene igjen eller?


Yes, lets.

Og da tipper jeg at 2. er feil. Regner med det er flere som heter det og tror ikke vikingene tok turen innom denne gården.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Og da tipper jeg at 2. er feil.


Nope
  • 0
Slenger meg med på gjenopplivinga jeg og tipper at nummer 1 er feil.
  • 0
Begge tar feil, det er nr 3 som er løgnen. Jeg har reist et lite stykke lenger i tre av retningene enn de nevnte stedene.

Siden ingen hadde rett, kan hvem som helst ta neste, så vi holder liv i tråden.
  • 0
Okei, jeg tar den gutter! ( og jenter)

1: jeg har aldri vært i en slåsskamp hvor jeg har prøvd å skade noen.
2: jeg har aldri kysset en jente i edru tilstand.
3: Jeg har aldri fått black out etter å ha drukket.

Your move guys
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
jeg tror 3.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
jeg tror 3.


Wrong man
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
2ern er den som først falt inn i tanken, men det kan godt hende at den faktisk er sann. Så sier like greit at 1ern er feil.
  • 0
Siterer ElGamer:
2ern er den som først falt inn i tanken, men det kan godt hende at den faktisk er sann. Så sier like greit at 1ern er feil.


Should have picked numbah 2.
Begge tok feil. Jeg har ikke lest reglene nok til å vite hva som skjer nå som begge har feil, så dere får ta over
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
I'll move on.

1. Jeg har gått opp 17 kilo siden videregående.
2. Jeg har vunnet 8780 kr. på oddsen.
3. I venstre bein har jeg: brukket ankelen, ødelagt leddbåndet, røket en menisk, fått langvarig lyskestrekk og knust storetåa.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Hmm, vanskelig. Sier 2ern, bare fordi jeg ikke unner deg de kronene >
  • 0
Nummer 1 er selvfølgelig løgn. Du har ikke trent nok styrke.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Nummer 1 er selvfølgelig løgn. Du har ikke trent nok styrke.


Seff har jeg det.

Siterer ElGamer:
Hmm, vanskelig. Sier 2ern, bare fordi jeg ikke unner deg de kronene >


fak iu fgt. Your turn x(
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
fak iu fgt. Your turn x(


Wow
such rage
much hate
Wow

1. Iløpet av VGS fikk jeg muligheten til å jobbe med en av Norge og verdens beste konditorer.
2. Jeg har fått møte både mitt absolutte favoritt fotball-lag og et av mine favoritt band.
3. Jeg har i sinne kasta mobilen gjennom stua og rett i veggen, bare for å se den bli totalt ødelagt. Alt på grunn av en fotballkamp som gikk til helvete.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Nummer 1 er selvfølgelig løgn. Du har ikke trent nok styrke.


Jeg antok den andre måten etter å ha selv opplevd at når jeg begynte i ny klasse og de nye vennene hadde en sterk trang for usunn mat så ble jeg fort påvirket.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Jeg antok den andre måten etter å ha selv opplevd at når jeg begynte i ny klasse og de nye vennene hadde en sterk trang for usunn mat så ble jeg fort påvirket.


Njaaa, jeg ser for meg at Glorf. er litt av en treningsnarkoman som ikke klarer å gå opp så mye i vekt på grunn av usunn mat. Ikke fordi han trener så mye, men fordi han elsker templet sitt (kroppen sin) for mye til å la det forfalle.

Ikke at det er noe galt med det da.
  • 0
Siterer ElGamer:
2. Jeg har fått møte både mitt absolutte favoritt fotball-lag og et av mine favoritt band.


Jeg liker å tro at alle er sant, men jeg sier at dette er løgn.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Njaaa, jeg ser for meg at Glorf. er litt av en treningsnarkoman som ikke klarer å gå opp så mye i vekt på grunn av usunn mat. Ikke fordi han trener så mye, men fordi han elsker templet sitt (kroppen sin) for mye til å la det forfalle.


Du kjenner meg så alt for godt.

Siterer ElGamer:
1. Iløpet av VGS fikk jeg muligheten til å jobbe med en av Norge og verdens beste konditorer.


It must be this.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer TK Art:
Siterer ElGamer:2. Jeg har fått møte både mitt absolutte favoritt fotball-lag og et av mine favoritt band.

Jeg liker å tro at alle er sant, men jeg sier at dette er løgn.


Kan informere om at den du har valgt er feil. Jeg har fått møte favorittlaget mitt (Manchester United) når de var i Norge for 2,5 år siden, noe som er blant det aller beste jeg har fått oppleve. Og i november i fjor, fikk jeg møte et av mine favorittband Hollywood Undead etter en konsert på Rockefeller. Noe som også er blant det beste jeg har opplevd.

Siterer Glorfindel:
Siterer ElGamer:1. Iløpet av VGS fikk jeg muligheten til å jobbe med en av Norge og verdens beste konditorer.

It must be this.


Sorry, jeg hadde muligheten og gledet meg som en liten unge til å få jobbe med han (husker ikke navnet). Men jeg klarte på pent vis å bli veldig bra sjuk bare dager før dette skulle skje. Noe som holdt meg borte fra skola i en uke, og jeg fikk ikke jobbe på kjøkken på 2 uker. Sånn går det når en får bihulebetennelse og en tarminfeksjon på engang.

Så nummer 3 er da den som er løgn. Har aldri knust en mobil eller noe av veldig stor verdi i sinne. Andre mindre verdifulle ting har fått lide, men det er en annen historie.
  • 0
Hva skal vi egentlig gjøre når ingen har rett? Vanligvis ville vi jo ventet med å svare til alle alternativene er gjettet, men da har tråden lett for å gå i dvale. Skal den som skrev påstandene lage tre nye, eller skal vi bare fortsette med førstemann til mølla?

Tar hvertfall en ny runde nå, så vi holder det i gang.

1. I mitt ene år på videregående, gikk jeg så lei samtlige fag at jeg på et punkt sluttet å møte opp, og heller satt på biblioteket i byen de timene jeg skulle vært på skolen. Jeg endte opp med å lære mer om tegning på to uker der, enn resten av året på tegnelinjen på skolen.

2. Jeg er ikke spesielt glad i å lage mat, men når jeg først skal lage noe så liker jeg å finne oppskrifter på nettet og kombinere dem for å skape litt variasjon.

3. Jeg har en mild allergi mot pelsdyr, men jeg har alltid valgt å ignorere den, fordi husdyr er viktig for meg. Vi har blandt annet hatt godt over 20 katter på mine 26 år.
  • 0
Siterer TK Art:
Skal den som skrev påstandene lage tre nye, eller skal vi bare fortsette med førstemann til mølla?


Det kan vi vel gjøre som vi vil med. Hvis ingen klarte å gjette riktig svar, så kan personen ta en runde til om h*n har lyst til det. Ellers kan en annen kjøre i gang en ny, slik du gjorde nå.

Jeg tror forresten 2 er feil.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg tror forresten 2 er feil.


Korrekt!
Jeg liker ikke å bruke oppskrifter. Jeg foretrekker å ta det på sparket.
  • 0
Aight den.

1. En gang jeg og kompisene spilte Rock Band, ble trommerslageren så frustrert over å bomme på notene, at han kastet trommestikkene og knuste skjermen på PC'en min.

2. Det siste jeg gjorde i 9. klasse, var å slå hull i hodet.

3. Jeg var et nokså stort talent i håndball i mine yngre dager.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!