Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Siterer RDB:
Har tatt igjen masse serier, men vil nå ha mer!
Er det noen som har forslag til serier jeg kan laste ned, eller har gode sider hvor jeg kan se anime? (helst torrent)

Jeg har bare Dattebayo.com
Men det er det kun Bleach og Naruto.

Takker på forhånd.

PS:
seriene jeg har sett/lest alt av er:
Naruto
Bleach
Devil May Cry

Veldig lite, jeg vet. Har lysst å se seriene "One Piece" og "Dragonball", men vet ikke hvor jeg kan finne dem.


tv-links.co.uk

fikk ikke til den torrent greia, LOmmeMannen men det er ikke så farlig for jeg bruker tv-links, Veoh og Youtube
Bah!!?
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Game-King-Martin:
Citerer RDB:Har tatt igjen masse serier, men vil nå ha mer!
Er det noen som har forslag til serier jeg kan laste ned, eller har gode sider hvor jeg kan se anime? (helst torrent)

Jeg har bare Dattebayo.com
Men det er det kun Bleach og Naruto.

Takker på forhånd.

PS:
seriene jeg har sett/lest alt av er:
Naruto
Bleach
Devil May Cry

Veldig lite, jeg vet. Har lysst å se seriene "One Piece" og "Dragonball", men vet ikke hvor jeg kan finne dem.

tv-links.co.uk

fikk ikke til den torrent greia, LOmmeMannen men det er ikke så farlig for jeg bruker tv-links, Veoh og Youtube


Jeg har allerede den linken.
Men syntes at kvaliteten er dårlig. Og det er ofte at en episode er utilgjengelig.

Så et par episoder av One Piece, men gav opp pga at var så mange episoder som mangla.

Men takk likevel.
  • 0
Siterer RDB:
Citerer Game-King-Martin:Citerer RDB:Har tatt igjen masse serier, men vil nå ha mer!
Er det noen som har forslag til serier jeg kan laste ned, eller har gode sider hvor jeg kan se anime? (helst torrent)

Jeg har bare Dattebayo.com
Men det er det kun Bleach og Naruto.

Takker på forhånd.

PS:
seriene jeg har sett/lest alt av er:
Naruto
Bleach
Devil May Cry

Veldig lite, jeg vet. Har lysst å se seriene "One Piece" og "Dragonball", men vet ikke hvor jeg kan finne dem.

tv-links.co.uk

fikk ikke til den torrent greia, LOmmeMannen men det er ikke så farlig for jeg bruker tv-links, Veoh og Youtube

Jeg har allerede den linken.
Men syntes at kvaliteten er dårlig. Og det er ofte at en episode er utilgjengelig.

Så et par episoder av One Piece, men gav opp pga at var så mange episoder som mangla.

Men takk likevel.


OK
Bah!!?
  • 0
Tror jeg kan poste dette her Er det noen som har en link til pokemon sesong 1 på nettet ikke nedlasting...
  • 0
Siterer MaiztRo:
Tror jeg kan poste dette her Er det noen som har en link til pokemon sesong 1 på nettet ikke nedlasting...


sjekk på youtube da?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer MaiztRo:
Tror jeg kan poste dette her Er det noen som har en link til pokemon sesong 1 på nettet ikke nedlasting...


Pokèmon??? Sorry, men jeg må bare spørre: Hva skal du med Pokèmon?
Bah!!?
  • 0
har stort sett alltid vært fan av pokemon den første serien.. så ville jeg bare se sesong en igjen.. har begynt nå syntes det er fantastiskt kult..
  • 0
Dessuten er sesong 1 vedig nostalgisk for oss som var 6-8 år på den tida.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Dessuten er sesong 1 vedig nostalgisk for oss som var 6-8 år på den tida.


sånn som meg
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
oioi, her er det lengesida jeg har vert ordentlig online ja.
begyner ikke og skrive i en manga og anime tråd før 3 side...
patetisk er det

uansett, jeg ser ikke så mye på anime, leser heller manga. eneste unntak er hvis det er noen anime som venner anbefaler eller hvis mangaen var dritbra.
har ikke lest mangaen til trigun da

manga jeg liker:
Naruto
Bleach
Eyeshield 21
Air Gear
Tenjho Tenge
666 satan
Fairy tail
Claymore
D.Gray-man
Yakitate!! Japan
Zombie Powder
Zetman

the list goes on... men det der er vel noe av det beste synes jeg

også lurte jeg på om det er noen som har sett trigun mangaen og animen,
er det noe vits og lese trigun hvis jeg har sett animen
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Narache:
oioi, her er det lengesida jeg har vert ordentlig online ja.
begyner ikke og skrive i en manga og anime tråd før 3 side...
patetisk er det

uansett, jeg ser ikke så mye på anime, leser heller manga. eneste unntak er hvis det er noen anime som venner anbefaler eller hvis mangaen var dritbra.
har ikke lest mangaen til trigun da

manga jeg liker:
Naruto
Bleach
Eyeshield 21
Air Gear
Tenjho Tenge
666 satan
Fairy tail
Claymore
D.Gray-man
Yakitate!! Japan
Zombie Powder
Zetman

the list goes on... men det der er vel noe av det beste synes jeg

også lurte jeg på om det er noen som har sett trigun mangaen og animen,
er det noe vits og lese trigun hvis jeg har sett animen


Lite spørsmål:
Hvor ser/laster du ned manga?

Og hvilken av de seriene anbefaler du mest? (Jeg liker mye storyline+action/drama/humor/alt det andre)
  • 0
Du kan se anime på veoh . com, og lese manga på mangavolume . com
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
er nå inne på den sia og ser på Love Hina nå
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
Claymore og naruto er 2 gode animeserier
  • 0
yo-gi-oh viss d er en anime serie
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Dessuten er sesong 1 vedig nostalgisk for oss som var 6-8 år på den tida.


ikke for oss som prøver å fortrenge det faktum at vi brukte alle pengene våre på det...


Siterer jaden yuki:
yo-gi-oh viss d er en anime serie



yo - gi - oh går på cartoon network, nesten det samme greiene som dual mastrer...
Bytta til nicket K!M
  • 0
Siterer Razorsharp:
Citerer Ikki-kun essuten er sesong 1 vedig nostalgisk for oss som var 6-8 år på den tida.

ikke for oss som prøver å fortrenge det faktum at vi brukte alle pengene våre på det...


Citerer jaden yuki:yo-gi-oh viss d er en anime serie


yo - gi - oh går på cartoon network, nesten det samme greiene som dual mastrer...


men d står som anime p forskjelige steder derfor lurte
  • 0
Siterer RDB:
Lite spørsmål:
Hvor ser/laster du ned manga?

Og hvilken av de seriene anbefaler du mest? (Jeg liker mye storyline+action/drama/humor/alt det andre)


jeg kan ihvertfall anbefale noen serier:

Eyeshield 21 er et must, handler utrolig nok om amerikansk fotball om du ikke synes den virker så bra med en gang, så gi den en sjangse, ihvertfall frem til den første kampen mot oujou white knights, og om du ikke liker den da, så gi den en sjangse frem til den er ferdig^^

Air Gear er også kongelig bra, den kan ihvertfall få deg til og drømme pluss at den har den de beste tegningene i noen manga jeg har lest, sammen med tenjou tenge som er tegnet av samme person.

ellers så er Yakitate!! Japan utrolig bra (handler om brødbaking^_^ men er fortsatt hysterisk morsom), 666 Satan (av broren til han som lager naruto, så den har litt samme budskap og stil) og D.Gray-man (om noen litt uvanlige eksorsister, var favoritten min en stund )

for litt mer seriøse serier så vil jeg anbefale Claymore og zetman, som begge er utrolig brae serier, hvis du blir litt lei av de vanlige shounen klisje'ene

ser ikke så mye anime, men trigun er dritbra
du kan få resten på PM senere... gidder ikke skrive mer nå^^
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
  • RDB
  • RDB
Herlig!

Fikk PM'n din, men svarer sånn for den også, her.
Jeg har begrensa tilgang til PC for øyeblikket, men får tilbake PCn min om et par dager.

Da skal jeg skjekke alle sidene, og "prøve" alle seriene du anbefaler.

Fotball og brødbaking-serier hørest litt sært ut. Men jeg skal gi dem en sjangs. Skal ikke stoppe dersom jeg ikke liker det 100% etter bare 2-3 episoder.
Blir forresten aldri lei av sånne shounen-klisjèer, så lenge det er litt action/storyline oppi det hele.

Jeg liker Naruto veldig godt, så jeg tror 666 Satan har "potensiale" for meg.
Etter det lille jeg har sett å dømme så ser den iallefall veldig bra ut.

Men inntil jeg får PCn min kan jeg ikke gjøre stort mer en å takke deg noe utrolig for hjelpen

Så....tusen takk for hjelpen. Jeg kan gi deg min mening om seriene så fort jeg får sett/lest alle.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Dessuten er sesong 1 vedig nostalgisk for oss som var 6-8 år på den tida.

Helt riktig.

Hva er det med alt skal være så ultimatisk med os GR dudes? xD
Jeg leser forøvrig all manga som er lese-bar og ser all anime som er se-bart.
Noe av Mangaen er Inuyasha, One piece, Shaman king, Blade og Naruto.
Anime er blandet siden jeg av og til ser Dragon ballZ eller om jeg tar fram Elfen Lied. Kanskje ser litt Devil may cry på youtube?

FANGER ALLE NÅÅÅ!FANGER ALLE NÅÅHÅÅÅ! POKEMON! <----Fancy slutt
:D <3<3<3
  • 0
Siterer Razorsharp:
yo - gi - oh går på cartoon network, nesten det samme greiene som dual mastrer...

Ikke engang VÅG å sammenligne de to seriene...

Er enig i at den Yu-Gi-Oh serien som går på CN ikke er noe bra, men den er ikke laga av han som oprinnelig oppfant serien, dessuten er den en nærmest kid-crap versjon av den gamle usensurerte versjonen med kjedelige nye karakterer.

Men den gamle versjonen, som ikke har gått på TV i Norge er bra!

Lagt til 2007-08-25 12:21:
Siterer Joeminator:
eller om jeg tar fram Elfen Lied.

Elfen Lied... En av verdens mest voldelige og groteske animeer igjennom tidene.... og den kicker ass.

Ikke til å sammenliknes med den andre serien Elfen Laid.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Elfen Lied... En av verdens mest voldelige og groteske animeer igjennom tidene.... og den kicker ass.

Ikke til å sammenliknes med den andre serien Elfen Laid.


haha, tror nok du hadde fått litt av et sjokk om du haddde lasta ned den istedenfor lied
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Siterer Narache:
Citerer Ikki-kun:
Elfen Lied... En av verdens mest voldelige og groteske animeer igjennom tidene.... og den kicker ass.

Ikke til å sammenliknes med den andre serien Elfen Laid.


haha, tror nok du hadde fått litt av et sjokk om du haddde lasta ned den istedenfor lied

Hehe *kremt* hvordan trodde du at jeg fant ut om Lied? :3



Uansett... er det noen som kan anbefale en anime som er noe?
:D <3<3<3
  • 0
Siterer Joeminator:
Uansett... er det noen som kan anbefale en anime som er noe?


Trigun er jo bra

begynte og se på en ny serie i dag da den heter DearS, en litt ecchi humor serie, veldig morsom burde sjekke den ut hvis dere liker sånne serier.

har også begynt og se air master. kan ikke fordra tegnestilen i mangaen
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Air Gear er dritbra serie. Mangaen er bedre enn animeen, men det er en sinnsykt bra serie. Han duden som tegner den... Jeg og Narache har aldri sett noen i hele verden som er bedre å tegne enn han.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!