Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


To Attack on Titan recap-filmer annonsert. Makan til grådighet. Alle vil ha sesong 2, ikke dette.
  • 0
Siterer LesMiserable:
To Attack on Titan recap-filmer annonsert. Makan til grådighet. Alle vil ha sesong 2, ikke dette.


Jupp. Dette er hva jeg tenker om de nye annonserte filmene:

"Cool story bro, where's season 2?!"
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Mushishi Zoku Shou ass. Artland har gjort det igjen. Jeg caller AOTY.
  • 0
Siterer LesMiserable:
My man.


Veldig bra film, jeg satt som klistret hele veien, men for meg hadde den ikke helt den samme magien som en rekke andre Ghibli filmer. Valley of the wind, Totoro, Grave of the Fireflies og Howls moving castle er alle filmer som jeg syns er mye bedre. Men jeg angrer ikke på at jeg så The Wind Rises på kino og hvis Grave of the fireflies er 10/10 så er the Wind Rises en god 8/10 eller noe sånt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Og da er endelig Fairy Tail tilbake! Fint at Crunchyroll fikk den også.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Og da er endelig Fairy Tail tilbake! Fint at Crunchyroll fikk den også.


Jepp. Likte episoden utrolig godt. Openingen var ganske god og den animasjonen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Så første episode av Captain Earth nå. Er ikke helt sikker på hva som foregår, men musikken er fantastisk!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg er sikker på at den første episoden av JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders ikke varte 20 min. Det gikk altfor fort. dis gon' be guud.

Siterer Crazy Kraken:
Ghibli


Enig i det meste du sier, bortsett fra at jeg ikke er ombord Valley of the Wind-toget. Tror jeg burde se den på nytt en dag.
  • 0
Fairy Tail er tilbake, og første episoden var i hvertfall Fairy Tail level. Er animasjonen bedre? Plukket også opp Akuma no Riddle, som er lovende, verdt en titt i hvertfall. Haikyuu!! plukket jeg også opp, men er relativt usikker på om det er noe å få med seg. Skal holde ut litt til å se
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Non Non Biyori får ny sesong. Bra.

Brynhildr in the Darkness ser ut som Elfen Lied om igjen.
  • 0
Skulle ikke første episode av Black Bullet komme i dag? Eller er det bare jeg som har hørt feil?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Skulle ikke første episode av Black Bullet komme i dag? Eller er det bare jeg som har hørt feil?


Den har kommet, og den var småskuffende. Yuki Kaji er tilbake til sitt irriterende og uinteresserte selv.
  • 0
Dere burde se Chihayafuru. dem feels.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Vanvittig. Trodde aldri at denne dagen skulle komme. Gutter og jenter. Hold på buksene, det har kommet et nytt kapittel av BERSERK!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hehehe. Forhåpentligvis av blir det noe fra Hunterxhunter også.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Hehehe. Forhåpentligvis av blir det noe fra Hunterxhunter også.


Starter opp igjen i to måneder, og så to år med hiatus mener du?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Siterer albaga:Hehehe. Forhåpentligvis av blir det noe fra Hunterxhunter også.

Starter opp igjen i to måneder, og så to år med hiatus mener du?


Litt lenger enn det håper jeg.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Introen til Black Bullet er ganske beast.
  • 0
Herregud den 2. story arcen til Death Note (mangaen) er langdryg. Det er et slit til tider å lese videre. Er redd jeg ikke blir ferdig med serien denne gangen heller... Halvveis i bok 10 nå, bare å bite tennene sammen og holde ut...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hunter x Hunter episode 126 - I came.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Hunter x Hunter episode 126 - I came.


Kjære GameReactor devs.... spoilere skal ikke på framsiden. Enkel if else statement, get your shit together. Og når dere først er i gang, en knapp i stedet for usynlig tekst hadde vært digg.

You don't say. Spoiler poiler:R.I.P. Netero
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Ash, spoileren din dukka opp på framsiden.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Sjekka framsida to minutter etter jeg posta for sikkerhetsskyld, men inlegget mitt var ikke der... Beklager...
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Ping Pong The Animation er i ferd med å bli en av de beste seriene denne sesongen. Masaaki Yuasa har gjort det igjen.
  • 0
Og så var jeg ferdig med Death Note. Tok meg bare 10 år å lese mangaen. No big deal.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!