Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Siterer Victorfinne:
FMA B er virkelig spennende!! Elsker det!


You don't say! Er en grunn til at den blir anbefalt på kryss og tvers her inne

Ser selv Fate/Zero nå, og kan si det samme om den. Beste serien jeg har sett på lenge.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Ash Ketchum:
Beste serien jeg har sett på lenge.


Også ser du Legend of Galactic Feels og ser tidenes beste serie.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Også ser du Legend of Galactic Feels og ser tidenes beste serie.


Hør, hør.
  • 0
Siterer gnyg:
Også ser du Legend of Galactic Feels og ser tidenes beste serie.


Ey... følgende står på Deres MAL om Fullmetall Akymist: Broderskapet: "The best anime I've ever seen."
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ey... følgende står på Deres MAL om Fullmetall Akymist: Broderskapet: "The best anime I've ever seen."




Siterer gnyg:
Også ser du Legend of Galactic Feels og ser tidenes beste serie.


Tviler. Kan hende jeg gir den en sjanse en gang i fremtiden, men akkuratt nå er PTW listen altfor lang til å se etter nye serier.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Glorfindel:
Siterer gnyg gså ser du Legend of Galactic Feels og ser tidenes beste serie.

Ey... følgende står på Deres MAL om Fullmetall Akymist: Broderskapet: "The best anime I've ever seen."


Det var da voldsomt til stalking. Får oppdatere den da. At jeg ikke har skrevet noe på LOGF er jo merkelig.

Lagt til 2014-07-20 17:44:
Siterer Ash Ketchum:
Tviler. Kan hende jeg gir den en sjanse en gang i fremtiden, men akkuratt nå er PTW listen altfor lang til å se etter nye serier.


Den er da ikke ny. Den er gammeldags. ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Det var da voldsomt til stalking.




Siterer gnyg:
At jeg ikke har skrevet noe på LOGF er jo merkelig.


Du har jo det.

But, now its changed :'/
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer gnyg:
Den er da ikke ny. Den er gammeldags. ;)


Hehe, joda. Men har for mye på listen til å legge til flere animer, nye eller gamle ;)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
#Akame ga Kill!

I like this shit.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
#Akame ga Kill!

I like this shit.


Har fått en spoiler av noe som skjer innen denne sesongen, så det var jo en liten bummer. Men ser frem til hver episode uansett. Underholdende greier egentlig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Underholdende greier egentlig.


Yeah! Action og morsomheter slår sjeldent feil for min del.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Må si at Barakamon er den serien som har imponert meg mest hittil denne sesongen. Er så feel-good.
  • 0
Har ikke sett Barakamon, men de som slår best an hos meg er Akame ga Kill og Zenkyou no Terror. De andre denne sessongen er også lovende, men ikke på det samme nivået. Sword Art Online II har i hvertfall ikke imponert så langt.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Glorfindel:
#Akame ga Kill!

I like this shit.



Yeah! <3 Gleder meg allerede til neste episode.

Noen som har lest Toriko forresten? Har hørt mye bra om mangaen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Yeah! Action og morsomheter slår sjeldent feil for min del.


Nå har ikke jeg sett den nyeste episoden enda, men sier meg helt klart enig i dette.

Btw, har Yuasa Masaaki noe med den nyeste Space Dandy episoden å gjøre? Satt med den følelsen gjennom hele episoden.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Episode 3 av Akame ga Kill var skuffende. Herregud så mange klisjèer det var i den episoden. Håper ikke det fortsetter slik.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Episode 3 av Akame ga Kill var skuffende. Herregud så mange klisjèer det var i den episoden. Håper ikke det fortsetter slik.


Faktisk enig med deg, men alt i alt er serien god underholdning så langt. Episode 1 og 2 var mye bedre.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Faktisk enig med deg, men alt i alt er serien god underholdning så langt. Episode 1 og 2 var mye bedre.


Jeg skal ikke klage på underholdningen, men det er bare så typisk at serier som ser mørke ut ender opp som en kombinasjon av noe mørkt og ekstremt koselige/tåpelige "komiske" situasjoner som er gjort hundre ganger før. Den blandingen fungerer sjeldent godt.
  • 0
Edit: Fjerner spoiler fra forside...

HxH Spoiler:Å redde Gon, som ikke engang verdens beste doktor kan klare, vil kreve noen helvettes requests. Håper ikke Killua tar dem selv... Gah, en uke til neste episode. Anyways, årets brother of the year award goes to Killua!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Ukas HxH episode gjorde ventetiden til neste mye vanskeligere.
Enig med deg Ash.

Spoiler:Killua er på vei til å bli min favorittkarakter, tror faktisk han er det. Ser ut som vi kommer til å se leorio neste uke i følge preview, eller var det bare jeg som så feil?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Killua er på vei til å bli min favorittkarakter, tror faktisk han er det.


Han har vært en av mine favorittkarakterer lenge

Siterer albaga:
preview


Sjekker aldri previews, da de gjør ventetiden så mye værre.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Slik det er nå, så er det ingen tvil om at Barakamon kommer til å ta plassen som AOTS for min del. Nyter den på en måte som er helt ulik de andre seriene denne sesongen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer albaga:
Noen som har lest Toriko forresten?


Begynn asap
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer LesMiserable:
Episode 3 av Akame ga Kill var skuffende. Herregud så mange klisjèer det var i den episoden. Håper ikke det fortsetter slik.

Slapp av det blir bedre, mye bedre. Holder på med mangaen og jeg klarer nesten ikke legge den fra meg.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Slapp av det blir bedre, mye bedre. Holder på med mangaen og jeg klarer nesten ikke legge den fra meg.


Ser at mangaen er på ca 50 kapitler så langt. Hvordan er kapitler per episode ratioen så langt, vil de ta igjen mangaen, eller tror du det går fint? Om animen blir en suksess kan det jo hende at vi får en sequel om en stund, med mindre de tar igjen mangaen og fyller opp med fillers.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!