Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Siterer Ash Ketchum:
Ser at mangaen er på ca 50 kapitler så langt. Hvordan er kapitler per episode ratioen så langt, vil de ta igjen mangaen, eller tror du det går fint? Om animen blir en suksess kan det jo hende at vi får en sequel om en stund, med mindre de tar igjen mangaen og fyller opp med fillers.


Hvert kapittel er på ca 40-50 sider og episode 4 vil finne sted i kapittel 5 av mangaen. Sesongen som går nå er på 24 episoder så vi får se om de velger å presse alt inn i de 24 episodene eller om vi snakker 50 episoder.
Per aspera ad astra
  • 0
I jakten på flere serier å legge til på PTW lista, så tenkte jeg å se noen litt nyere serier, da jeg har sett mye gammelt i det siste. Hva vil dere si er de beste seriene de siste fem årene?

Siterer sowns:
Hvert kapittel er på ca 40-50 sider og episode 4 vil finne sted i kapittel 5 av mangaen. Sesongen som går nå er på 24 episoder så vi får se om de velger å presse alt inn i de 24 episodene eller om vi snakker 50 episoder.


Vi får vel bare vente å se.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Vi får vel bare vente å se.
Har lest meg ferdig til der mangaen er kommet og det er en god del igjen før en kan si serien er ferdig så jeg håper på 50 episoder.

Lagt til 2014-07-26 22:06:
Siterer LesMiserable:
Animasjonen til DRAMAtical Murder er gull: https://31.media.tumblr.com/22b95b941457b11677fbcb308d1af22a
/tumblr_n91kuuWFjF1qe93d7o3_500.png


Ikke like god som Naruto: http://imgur.com/XmZ8umo
Per aspera ad astra
  • 0
mahouka koukou no rettousei er elsk :3
  • 0
  • Play
  • Play
Hoho, nettopp startet på Ippo. No breaks on this train.
  • 0
Siterer Play:
Hoho, nettopp startet på Ippo. No breaks on this train.


Animen eller mangaen? Vurderer snart å lese mangaen, klarer ikke vente på hva som kommer next. Uansett om du ser eller leser, that's one hell of a train!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Play
  • Play
Holder på med anime'en. Blitt et par lange kvelder.
  • 0
Dat Hunter X Hunter.

Spoiler:Kjempeartig å se Kurapika og Leorio igjen!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Spoiler


Spoiler:Enig. Ser ut til at Leorio har blitt ett par hakk sterkere. Dat nen attack. Bare jeg som følte at Ging lot seg bli slått? Fikk mange spørsmål denne episoden. Hvor har Leorio vært? Hvor har Kurapika vært? Hvorfor tok ikke Kurapika telefonen? Morel redda dagen btw.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg synes at dere skal slutte å spoile. Spoilere synes til høyre.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Da var jeg ferdig med Baccano (ikke inkludert de 3 ekstra episodene enda). Og må takke LesMiserable for anbefalingen av denne. Tok litt tid før jeg skjønte mye av hva som foregikk, men herregud så heftig Baccano ble når jeg endelig klarte å koble sammen hendelsene.
  • 0
Baccano har så forbanna mange herlige figurer, og de tre ekstraepisodene introduserer enda en fet en. Anbefaler forresten Durarara, laget av de samme folka, og holder tilnærmet like høyt nivå som Baccano.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Baccano har så forbanna mange herlige figurer, og de tre ekstraepisodene introduserer enda en fet en.


Ja, de hadde virkelig mange herlige og heftige figurer. Og må vel få sett de ekstra episodene i løpet av i dag/morra. Må bare få klemt inn tid til de.

Siterer Grallen:
Anbefaler forresten Durarara, laget av de samme folka, og holder tilnærmet like høyt nivå som Baccano.


Skal sjekke den ut, men setter den litt ned på prioriteringslista. Akkurat nå skal FMA:B ses snarest, også har jeg fått anbefalt en ganske stor liste allerede. Men uansett FMA:B aller først.
  • 0
Siterer Grallen:
Baccano har så forbanna mange herlige figurer, og de tre ekstraepisodene introduserer enda en fet en. Anbefaler forresten Durarara, laget av de samme folka, og holder tilnærmet like høyt nivå som Baccano.


I mine øyne var Baccano mange ganger bedre enn Durarara.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Grallen:
og de tre ekstraepisodene introduserer enda en fet en.


Nettopp ferdig med de, og herregud så bra det var at jeg så dem. En god måte å summere alt opp på og avslutte en fantastisk anime på. Og tror jeg vet hvem du mener, og ja han var og fet. Derimot så blir nok min favoritt Claire Stanfield, selv om alle egentlig utstråler en form for utrolig sjarm og gjør at jeg liker de fleste, så er han den som virkelig står igjen som min favoritt.

Så da starter jeg opp med FMA:B en gang utpå dagen, føler jeg har utsatt den lenge nok nå.
  • 0
Siterer ElGamer:
Så da starter jeg opp med FMA:B en gang utpå dagen, føler jeg har utsatt den lenge nok nå.


That's the spirit. Håper den faller i smak, men det skal virkelig mye til for at den ikke gjør det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
That's the spirit. Håper den faller i smak, men det skal virkelig mye til for at den ikke gjør det.


Likte den første episoden, og om det bare bygger seg videre så er jeg vel sikker på at jeg kommer til å like den.
  • 0
Siterer ElGamer:
Likte den første episoden, og om det bare bygger seg videre så er jeg vel sikker på at jeg kommer til å like den.


Om du likte den første episoden, så lover det godt videre. Tenker du blir ferdig før du vet ordet av det.

Angående ukens Hunter x Hunter, så kan Chimera Ant arcen ta seg en bolle. Sitter på kanten av sofaen hver uke nå.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Om du likte den første episoden, så lover det godt videre. Tenker du blir ferdig før du vet ordet av det.


Jeg er i alle fall solgt nå etter 2 episoder. Hadde det ikke vært for at jeg gjerne skal beholde en forholdsvis grei døgnrytme til jeg starter på jobb igjen om 5 dager, så skulle jeg ha sittet oppe hele natta og sett videre.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Angående ukens Hunter x Hunter, så kan Chimera Ant arcen ta seg en bolle. Sitter på kanten av sofaen hver uke nå.


Sjæl. Denne arcen er så bra.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Angående ukens Hunter x Hunter, så kan Chimera Ant arcen ta seg en bolle. Sitter på kanten av sofaen hver uke nå.


Siterer LesMiserable:
Sjæl. Denne arcen er så bra.


Jepp, helt enig med dere begge. Tviler på at dette blir en lang arc, men for min del kan den bare fortsette en stund
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Ser ut som Madhouse kommer til å slå tilbake i høstsesongen med Kiseijuu. Endelig tilbake til det Madhouse kan. Nekter å tro at de greier å fucke opp en adaptasjon av en manga som er ferdigskrevet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!