Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Siterer dark samus nemesis:
Det er trist hvor utilgjengelig Nichijou skal være


Yeah, spesielt med tanke på hvor latterlig bra den serien er.

Siterer dark samus nemesis:
Ingen har gitt den ut på Blu-ray eller DVD, og nå forsvinner den fra CR.


Fullt mulig å importere en versjon på DVD fra Australia, sone 2 og greier. Har vært farlig nær å gjøre det et par ganger, selv om det kommer til å bli dyrt.

http://www.madman.com.au/catalogue/view/20937/nichijou-my-or
dinary-life-series-collection-subtitled-edition
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Crunchyroll fjerner noen titler fra katalogen sin om noen dager, så om det er noen her som feks ikke har sett den fantastiske Nichijou så er det bare å få ræva i gir.


Well.....fuck...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Well.....fuck...


Du burde raske på.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Så to episoder av Ice Bear Cafe (noe slikt) da jeg var i Bergen sist og det var ganske avslappet. Så fort jeg gidder å se mer anime så må jeg se ferdig den.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg begynte å tro at du var en tapt sak, gnyg.
  • 0
Har kommet litt inn i berserk. Satan og mørk og depressiv manga. Gjør det ikke noe dårlig på noe måte da. Liker det så langt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer LesMiserable:
Jeg begynte å tro at du var en tapt sak, gnyg.


Ikke regn med meg helt enda. Men satte på en episode av Gintama, og skrudde av etter 1 min. Ikke helt der, men kanskje ikke langt unna. Med denne farten har jeg kanskje en 30 kapitler One Piece og lese også. lol
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Ikke regn med meg helt enda. Men satte på en episode av Gintama, og skrudde av etter 1 min. Ikke helt der, men kanskje ikke langt unna. Med denne farten har jeg kanskje en 30 kapitler One Piece og lese også. lol


We'll get there, pal.
  • 0
Siterer gnyg:
Men satte på en episode av Gintama, og skrudde av etter 1 min. Ikke helt der, men kanskje ikke langt unna. Med denne farten har jeg kanskje en 30 kapitler One Piece og lese også. lol


Oh noes. gnyg has entered the "tørke-zone".
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Glorfindel:
Oh noes. gnyg has entered the "tørke-zone".


Desverre har jeg vært der lenge.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Desverre har jeg vært der lenge.


Et bra tidspunkt for å fyre opp LOGH, igjen.
  • 0
Ferdig med Fullmetal Alchemist: Brotherhood for noen dager siden. Må si at det virkelig er en fantastisk serie. Fy så jeg koste meg. Beste jeg har sett.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Ferdig med Fullmetal Alchemist: Brotherhood for noen dager siden. Må si at det virkelig er en fantastisk serie. Fy så jeg koste meg. Beste jeg har sett.


Godt å høre.

Vurderer å se den igjen, men denne gangen på Blu-Ray. Det er tross alt min favoritt anime. For mange serier å se på for tiden....

Forresten, er det noen av dere som har kjøpt en full manga serie? Liksom alle volumene?
Tror One Piece er den eneste serien jeg vil ha alle volumene av. Krever en del penger, men...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Forresten, er det noen av dere som har kjøpt en full manga serie? Liksom alle volumene?


Ja, jeg kjøpte alle de åtte volumene av Pluto. Ikke akkurat så mange, men det er da en full manga.
  • 0
Siterer gnyg:
Desverre har jeg vært der lenge.


You will escape it! Etterhvert

Siterer albaga:
Forresten, er det noen av dere som har kjøpt en full manga serie? Liksom alle volumene?
Tror One Piece er den eneste serien jeg vil ha alle volumene av. Krever en del penger, men...


Nei, jeg mangler 10 volumes av FMA mangaen, som jeg sikkert skaffer en eller annen gang jeg er innom Outland igjen. Også tenkte jeg å få tak i hele Dragon Ball mangaen på engelsk. Må bare finne frem til en decent pris for hele samlingen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer LesMiserable:
Siterer albaga:Forresten, er det noen av dere som har kjøpt en full manga serie? Liksom alle volumene?

Ja, jeg kjøpte alle de åtte volumene av Pluto. Ikke akkurat så mange, men det er da en full manga.


Pluto, ja. Har hørt det er en veldig god manga. Har ingen anelse hva den handler om, men den skal visst være bra. Er vel derfor du kjøpte de og, hehe.

Siterer Glorfindel:
Nei, jeg mangler 10 volumes av FMA mangaen, som jeg sikkert skaffer en eller annen gang jeg er innom Outland igjen. Også tenkte jeg å få tak i hele Dragon Ball mangaen på engelsk. Må bare finne frem til en decent pris for hele samlingen.


FMA var virkelig fristende etter jeg så animeen. Og dragonball leste jeg igjennom da jeg var i barneskolen. Lånte det fra biblioteket om jeg husker riktig. Men det er definitivt en samling du burde skaffe deg. Nå er jeg mer interessert i One Piece, så Dragonball er ikke akkurat noe jeg vil ha akkurat nå, men de første manga bøkene(16 av de) er utrolige gode. Eller så er det bare nostalgien som prater.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
FMA var virkelig fristende etter jeg så animeen.


Jeg har ikke fått lest så veldig mye av den enda, men det virker som det er rimelig høy kvalitet på den også.

Siterer albaga:
Og dragonball leste jeg igjennom da jeg var i barneskolen. Lånte det fra biblioteket om jeg husker riktig. Men det er definitivt en samling du burde skaffe deg.


Hehe, gjorde omvendt jeg da. Så animen i stedet for å lese mangaen. Og siden jeg er en av de som liker den ganske godt, så tenkte jeg det kunne være verdt å endelig lese gjennom den. Kult å ha i samlingen og.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer albaga:
Forresten, er det noen av dere som har kjøpt en full manga serie?


Det har jeg, ja. Har kjøpt hele Death Note, på 11 bøker. Hele Fullmetal Alchemist, som er på 27 bøker. Og dessuten har jeg alle bøkene av Fairy Tail som er ute. Usikker på om jeg kommer til å fullføre den da, men enn så lenge, så kjøper jeg bøkene når de kommer ut. Ellers har jeg også alle 11 VizBig utgavene av Vagabond som er ute, som tilsvarer 33 vanlige bøker, bare at det er tre bøker samet i èn. Håper det kommer flere ganske fort, for jeg dør etter å lese videre.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer albaga:
Forresten, er det noen av dere som har kjøpt en full manga serie? Liksom alle volumene?
Tror One Piece er den eneste serien jeg vil ha alle volumene av. Krever en del penger, men...


Jeg har alle 42 Dragon Ball bøkene, men på norsk da.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Det har jeg, ja. Har kjøpt hele Death Note, på 11 bøker. Hele Fullmetal Alchemist, som er på 27 bøker. Og dessuten har jeg alle bøkene av Fairy Tail som er ute. Usikker på om jeg kommer til å fullføre den da, men enn så lenge, så kjøper jeg bøkene når de kommer ut. Ellers har jeg også alle 11 VizBig utgavene av Vagabond som er ute, som tilsvarer 33 vanlige bøker, bare at det er tre bøker samet i èn. Håper det kommer flere ganske fort, for jeg dør etter å lese videre.


Nice

Death Note og FMA <3

Når det gjelder Vegabond har jeg hørt at tegnestilen er fantastisk. Kanskje jeg sjekker den ut når jeg har nådd opp til Berserk. Når du sier at du dør etter å lese videre så er det bare mer fristende.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ikke noe Barakamon eller Zankyou no Terror denne uka. feels bad, man.
  • 0
Så nettopp One Piece spesialen 3d2y. Likte den utrolig godt. Anbefales.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hva har skjedd med MAL nå a? En del serier på listen som har episoder på over 9000 nå jo.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hva har skjedd med MAL nå a? En del serier på listen som har episoder på over 9000 nå jo.


En av moderatorenes brukere ble tatt. Du burde sjekke forumet der under "Updates and announcements".
  • 0
Siterer LesMiserable:
En av moderatorenes brukere ble tatt. Du burde sjekke forumet der under "Updates and announcements".


I see. Hackers everywhere these days.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!