Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Dagens Akame ga kill ass. Hype.

Spoiler:Tatsumi x Esdeath heheh
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Spoiler


Jeg shipper det så hardt.
  • 0
Siterer albaga:
Spoiler:


The bitch is insane.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer LesMiserable:
Jeg shipper det så hardt.


<3

Siterer Glorfindel:
The bitch is insane.


Stakkars Tatsumi....
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Stakkars Tatsumi....


Lucky son of a gun, mener du vel. Jaegers virker som en artig gjeng, hadde godt skifta side jeg.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Siterer albaga takkars Tatsumi....

Lucky son of a gun, mener du vel. Jaegers virker som en artig gjeng, hadde godt skifta side jeg.


I følge preview'en har han noe å glede seg til ja, hehe.

Jaegers virker ganske heftige, ja. Lo en god del da jeg så at han svære duden med maska viste seg å være sjenert og ga de andre te, hehe.

Og wave er jo prikk lik Tatsumi.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
I følge preview'en har han noe å glede seg til ja, hehe.

Jaegers virker ganske heftige, ja. Lo en god del da jeg så at han svære duden med maska viste seg å være sjenert og ga de andre te, hehe.

Og wave er jo prikk lik Tatsumi.


Ingen tvil om det, nei.

Mange som leser mangaen, ifølge det jeg har fått med meg, liker Jaegers svært godt. Noen virker å favorisere dem over Night Raid, så blir spennende å se hvorfor. Men med tanke på hva som har skjedd med NR til nå, så er det egentlig ikke så veldig rart heller.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
To episoder igjen av Persona 4 The Animation!
  • 0
Hell yeah! Dagens HunterXHunter!

Spoiler:Gon er tilbake, yay!!!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Hell yeah! Dagens HunterXHunter!


Spoileren din vises på forsiden. Du bør kanskje forlenge kommentaren din for å skjule den.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Spoileren din vises på forsiden.


You took his place, my friend.
  • 0
Tar som regel litt tid før posten vises på forsiden også. Pleier å sjekke om jeg har dytta spoileren langt nok ned i blant, men man finner jo fort ut at forsiden ikke oppdateres så veldig ofte.

Men nå som den er dytta: Spoiler:Denne episoden hadde vært en fin avsluttning på serien, men er fremdeles glad det er tre episoder igjen. Gleder meg også til å se Gon konfrontere Ging.

Blir kjipt å miste den ukentlige dosen av HxH. Blitt avhengig. Har faktisk gått 3 år nå siden den startet...
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Siterer albaga:Hell yeah! Dagens HunterXHunter!

Spoileren din vises på forsiden. Du bør kanskje forlenge kommentaren din for å skjule den.


Fuck. Må huske det til neste gang.

Siterer Ash Ketchum:
Blir kjipt å miste den ukentlige dosen av HxH. Blitt avhengig. Har faktisk gått 3 år nå siden den startet.


Ja, kommer til å føles rart. Togashi må få ræva i gir.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • Play
  • Play
K-On er kos.
  • 0
Jepp. Ser ut som Naruto mangaen kommer til å ende om 1 måned etter å ha lest det nye kapitlet. Med mindre noe uforventet skjer helt mot slutten.

Og dagens episode var også fantastisk. Spoiler:Dat Obito VS Kakashi
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Spesial-episoden av Kill la Kill har kommet nå, for de som er interesserte.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Spesial-episoden av Kill la Kill har kommet nå, for de som er interesserte.


http://x3.fjcdn.com/comments/Right+in+the+feels+_1eebbe4fb232
deee593a7f15c5e365ad.jpg
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har brukt lenger tid enn jeg hadde trodd, og under andre omstendigheter enn de siste månedene, ville jeg ha vært ferdig etter noen dager. Men nå, akkurat nå har jeg sett ferdig FMA:B, og jeg sitter igjen målløs. Trenger muligens litt tid til å la alt sammen synke helt inn, før jeg uttaler meg noe mer.
  • 0
Siterer ElGamer:
Har brukt lenger tid enn jeg hadde trodd, og under andre omstendigheter enn de siste månedene, ville jeg ha vært ferdig etter noen dager. Men nå, akkurat nå har jeg sett ferdig FMA:B, og jeg sitter igjen målløs. Trenger muligens litt tid til å la alt sammen synke helt inn, før jeg uttaler meg noe mer.


Now you can die happy \o/

Hva er neste prosjekt nå da?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ElGamer:
Har brukt lenger tid enn jeg hadde trodd, og under andre omstendigheter enn de siste månedene, ville jeg ha vært ferdig etter noen dager. Men nå, akkurat nå har jeg sett ferdig FMA:B, og jeg sitter igjen målløs. Trenger muligens litt tid til å la alt sammen synke helt inn, før jeg uttaler meg noe mer.


Hehe, been there done that. Og etter en slik anime er det vanskelig å finne noe nytt å se da du ender opp med å sammenligne alt med den, am I right?

Noen som trenger tips til serie? Sjekk ut "Kingdom". Folk sier at man skal overleve de ti første episodene før actionen kommer, da de ti første dreier seg mest om politikk osv, men fuck dem sier jeg, for jeg var hooked etter første episode. Du må btw klare å drite litt i animasjonskvaliteten.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hva er neste prosjekt nå da?


Først en liten pause for å summere meg opp på hva jeg faktisk har sett. Også vurderer jeg enten Hunter x Hunter eller Hajime no Ippo som neste anime å sette i gang med. Mens jeg følger med på de evigvarende FT og OP. Eventuelt er jeg åpen for andre anbefalinger, samt at jeg har allerede en liten liste på MAL å gå igjennom. Men det til sin tid.

Siterer Ash Ketchum:
Og etter en slik anime er det vanskelig å finne noe nytt å se da du ender opp med å sammenligne alt med den, am I right?


Den følelsen jeg sitter å håper jeg slipper unna. Vet jeg klarer det, men akkurat nå tror jeg at jeg må vente litt med noe nytt. Var jo først redd for at jeg hadde fått for store forventninger til FMA:B etter alt jeg har hørt om det og sånt. Men ikke bare innfridde den, men overgikk forventningene mine enda mer. Lenge siden noen som helst form for serie/anime har gjort det. Så tror jeg trenger en liten pause før jeg prøver noe nytt, så jeg slipper å "deppe" over at det ikke er like bra som FMA:B
  • 0
Bare jeg som synes Space Dandy har mistet litt piffen det hadde den første sesongen? Føler det er mer slit enn noe annet å se på det. Så langt har jeg bare likt episode 2 og 8 denne sesongen. Kjenner jeg egentlig gleder meg til denne sesongen er ferdig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer ElGamer:
Først en liten pause for å summere meg opp på hva jeg faktisk har sett.


Its like this.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Its like this.


Haha, du skjønner kanskje at jeg var redd for at jeg hadde litt for høye forventninger til den serien?
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer Glorfindel:Its like this.

Haha, du skjønner kanskje at jeg var redd for at jeg hadde litt for høye forventninger til den serien?


Never doubt. Always believe.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!