Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Da har jeg sett ferdig Love Stage!



7/10 får den fra meg
  • 0
Bare en episode igjen av HxH. feels bad, man
  • 0
Siterer LesMiserable:
Bare en episode igjen av HxH. feels bad, man

T-T
det må være rørende å se ferdig den fantastiske serien
  • 0
Siterer Linebeck:
Siterer LesMiserable:Bare en episode igjen av HxH. feels bad, man
T-T
det må være rørende å se ferdig den fantastiske serien


Ja, blir rart å ha en pause fra HunterXHunter. En episode igjen.

Likte denne episoden veldig godt. Spesielt hvordan de presenterte slutten. Dat soundtrack and ending. The feels.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Skal anmelde Love Stage til donald.no
  • 0
Siterer albaga:
Ja, blir rart å ha en pause fra HunterXHunter. En episode igjen.

Likte denne episoden veldig godt. Spesielt hvordan de presenterte slutten. Dat soundtrack and ending. The feels.


En pause som sikkert varer ti år.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Siterer albaga:Ja, blir rart å ha en pause fra HunterXHunter. En episode igjen.

Likte denne episoden veldig godt. Spesielt hvordan de presenterte slutten. Dat soundtrack and ending. The feels.

En pause som sikkert varer ti år.


Helt sikkert med tanke på at Togashi liker å ta hiatus. Han må få ræva i gir.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Helt sikkert med tanke på at Togashi liker å ta hiatus. Han må få ræva i gir.


Eller ryggen i orden. Overarbeid for noen år siden er grunnen til at ryggen hans har blitt dårlig, og det går ganske tydelig utover HxH i dag. Jeg forstår at han tar seg mange pauser, vond rygg er ingen spøk.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Siterer albaga:Helt sikkert med tanke på at Togashi liker å ta hiatus. Han må få ræva i gir.

Eller ryggen i orden. Overarbeid for noen år siden er grunnen til at ryggen hans har blitt dårlig, og det går ganske tydelig utover HxH i dag. Jeg forstår at han tar seg mange pauser, vond rygg er ingen spøk.


Vel, vis man ser det fra den siden så skjønner jeg det. Ryggen burde definitivt være førsteprioritet.

For de som leser Naruto mangaen. Epicness:

Spoiler:Naruto VS Sasuke har begynt i mangaen. Eller begynner vel neste uke. Wow, nå skjennes det virkelig som serien snart er ferdig. Den har vel kanskje en måned igjen, eller to.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Da var jeg ferdig med Attack on titan! Meget episk.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Nichijoint - My Ordinary Weed
(Se den på YouTube)
  • 0
Så akkurat nest siste episode av Gekkan Shoujo Nozaki-kun. Uten tvil en av de mest underholdende komediene denne sesongen for min del. Den parodierer shoujo manga, og gjør det med glans. Det er ekstra lett å finne den underholdende, siden jeg har sett noen shoujo serier selv. Droppet å plukke opp denne i starten av sesongen, siden jeg trodde det bare var en vanlig shoujo romanse, men heldigvis er det ren og skjer komedie. Litt romanse, men det blir hovedsaklig brukt for komedien.

Har funnet min AOTS innen komedie, det er helt sikkert.

Siterer Crazy Kraken:
Da var jeg ferdig med Attack on titan! Meget episk.


Bra du likte den. Kommer du til å fortsette med mangaen, eller venter du til det eventuelt kommer en ny sesong?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Keiji Fujiwara og Miyuki Sawashiro rapporteres å være med i Psycho-Pass 2. Yes, yes, yes.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Keiji Fujiwara og Miyuki Sawashiro rapporteres å være med i Psycho-Pass 2. Yes, yes, yes.


Godohgodohgod. Dette må bli bra. Hadde rent glemt at Psycho-Pass skulle fortsette neste sesong. Gleder meg enda mer nå.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
I går prøvde jeg å se på Oreimo
  • 0
Da var Tokyo Ghoul ferdig også. Rusha som faen, mener mange, men jeg synes det var en ganske underholdende serie.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Bra du likte den. Kommer du til å fortsette med mangaen, eller venter du til det eventuelt kommer en ny sesong?


Kommer nok til å plukke opp Colossal edition 2 om den kommer. Mangean er jo veldig bra, så jeg har ikke noe imot å lese videre.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Kommer nok til å plukke opp Colossal edition 2 om den kommer. Mangean er jo veldig bra, så jeg har ikke noe imot å lese videre.


Du har Colossal edition 1 da, regner jeg med? Selv har jeg de vanlige bøkene, men har bare opp til bok nr 5. Vet enda ikke om jeg kjøper resten, eventuelt når hele serien er ferdig kanskje

Selv har jeg ikke kjøpt noe manga på lenge, men tenkte jeg skulle se om de har denne på Outland når jeg skal til Oslo en tur i Oktober. Om noen har mulighet til å stikke innom Outland før den tid, og sjekke om de har den, så setter jeg selvsagt pris på det.
Monster Perfect Edition Vol. 1

Tenkte også jeg skulle se om de har Pluto, som også er av Naoki Urasawa.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Tenkte også jeg skulle se om de har Pluto, som også er av Naoki Urasawa.


Pluto er syk.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Pluto er syk.


Har forstått det slik, ja. Har veldig lyst å lese den, men vil aller helst lese den i bøker. Leser den på nett om jeg må, men kunne tenkt meg å eie bøkene uansett.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Har forstått det slik, ja. Har veldig lyst å lese den, men vil aller helst lese den i bøker. Leser den på nett om jeg må, men kunne tenkt meg å eie bøkene uansett.


De har dem blant annet på CDON, dersom du ikke finner dem hos Outland.
  • 0
Siterer LesMiserable:
De har dem blant annet på CDON, dersom du ikke finner dem hos Outland.


Får ta en titt på CDON om jeg ikke finner dem på Outland, takker for tipset.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Oooooreimo
  • 0
Fuck, etter å ha hørt denne igjen kommer jeg til å savne HunterXHunter mer:

https://www.youtube.com/watch?v=I7uXsgsZlps
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Linebeck:
Oooooreimo


Hvor mye har du sett av den?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!