Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Den siste episoden av Aldnoah Zero gjorde alt verdt det. Ser frem til andre sesong i januar.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Siterer Linebeck ooooreimo

Hvor mye har du sett av den?
Litt av første episode. Skulle egentlig se serien med en venn, men han kunne ikke se den akkurat da.
Men den ligger i queuen (er det sånn det staves?) min på Crunchyroll.
  • 0
HAR DERE SETT SISTE EPISODE AV ONE PIECE? Jesus! Lenge siden jeg har vært så hyped av One Piece. Episode 662 Spoiler: Ting går fort frem, BIg Mom angriper skipet, samt. introduksjonen av en barndomsvenn ... det var Sabo, ikke sant?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
HAR DERE SETT SISTE EPISODE AV ONE PIECE? Jesus! Lenge siden jeg har vært så hyped av One Piece. Episode 662 Spoile


Jepp, awesome episode. Gleder meg til å forhåpentligvis se mer av bakhistorien til Law og Doflamingo.

Spoiler:Det var Sabo, ja. De spoilet det i den nyeste One Piece spesialen før denne episoden kom. Hadde ikke noe i mot det da. Neste episode blir utrolig bra, for om jeg husker riktig møter han luffy.

Han dukker opp her og(slutten av rulleteksten):
http://www.youtube.com/watch?v=ma39crFKlsQ
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hadde vært fint om du nevnte at det var en mangaspoiler. Ikke noe nevneverdig da det var noe jeg forutså fra før, men likevell.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Hadde vært fint om du nevnte at det var en mangaspoiler. Ikke noe nevneverdig da det var noe jeg forutså fra før, men likevell.


Sorry, min feil.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Plutselig ble jeg ikke like gira på Log Horizon S2, kan det ha noe med at fuckings Studio Deen overtar produksjonen?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Plutselig ble jeg ikke like gira på Log Horizon S2, kan det ha noe med at fuckings Studio Deen overtar produksjonen?


Jeg tar det med knusende ro. Greit at Deen ikke akkurat har det beste ryktet på seg, men de fikk jo til Rurouni Kenshin, så hvem sier de ikke kan få det til igjen? Jeg forstår bekymringene dine, men jeg tar det med ro til jeg ser hvordan de håndterer Log Horizon.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
HAR DERE SETT SISTE EPISODE AV ONE PIECE? Jesus! Lenge siden jeg har vært så hyped av One Piece. Episode 662


Så den i natt selv! Etter å egentlig ha blitt lite interessert etter å ha tatt igjen serien, så følger jeg jo med så klart, men nå er jeg sykt hypa sjæl! Spoiler:Big Mom kommer, fortsetter alt i Dressrosa, og på toppen av det hele, SABO!!! Selv om jeg har spoila det for meg selv allerede, herregud så sykt det var å se han igjen! NESTE SØNDAG KOMMER IKKE FORT NOK!
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Jeg tar det med knusende ro. Greit at Deen ikke akkurat har det beste ryktet på seg, men de fikk jo til Rurouni Kenshin, så hvem sier de ikke kan få det til igjen? Jeg forstår bekymringene dine, men jeg tar det med ro til jeg ser hvordan de håndterer Log Horizon.


Rurouni Kenshin ble sendt for 15 år siden. Det har nok vært en del utskiftninger siden da. Hvis de allikevel ikke greier å reise kjerringa med en allerede etablert serie etter togvraket Pupa, er det ikke noe håp for dem.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Rurouni Kenshin ble sendt for 15 år siden. Det har nok vært en del utskiftninger siden da. Hvis de allikevel ikke greier å reise kjerringa med en allerede etablert serie etter togvraket Pupa, er det ikke noe håp for dem.


Ja, fair enough. Jeg så aldri Pupa, så jeg føler meg vel kanskje ikke like rammet som det du gjør. Vi får bare satse på at de klarer å gjøre Log Horizon skikkelig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hyped for HunterXHunter i morra.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Ja, fair enough. Jeg så aldri Pupa, så jeg føler meg vel kanskje ikke like rammet som det du gjør. Vi får bare satse på at de klarer å gjøre Log Horizon skikkelig.


Pupa er uten tvil verre enn Mars of Destruction og Tenkuu Danzato Skelter Heaven til sammen. Jeg skrev faktisk en anmeldelse om den her om dagen for Filmfront: http://filmfront.no/omtale/3943/pupa---sesong-1--et-makkverk-av-
en-serie


Kjør skamløs selvreklamering. Kommer også til å legge ut en anmeldelse der av Hanayamata i kveld.
  • 0
Oh man, siste episode av HunterXHunter. The feels. Soundtracket og episoden var generelt ganske bra. Fikk nesten gåsehud gjennom hele episoden. Ser ut som serien er langt i fra ferdig med tanke på Spoiler:hva Ging sa om at verden er mye større

Kommer til å savne animeen ass.
Hva synes dere om episoden?

Har lagt til et sitat under som jeg likte godt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Hva synes dere om episoden?


Gåsehud, spesielt når Departure ble spilt.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Gåsehud, spesielt når Departure ble spilt.


Departure har aldri blitt brukt bedre enn i denne episoden. Det er leit å se HxH slutte, for nå. Men det blir godt å se Madhouse fokusere på nye serier også.

Så akkurat ferdig Nobunaga Concerto. Likte den veldig godt. Etter Sidonia no Kishi, og så Nobonaga Concerto, så er egentlig ikke 3D-CGI så ille. Så lenge historien og karakterene er engasjerende, så spiller det ikke så stor rolle hvordan det er animert, og man merker det mindre her enn i Sidonia. Garantert en av favorittene mine denne sesongen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det store hypet i Naruto's historie er her. Spoiler om du ikke leser mangaen:

http://bildr.no/view/cWRQelJV

Så hype.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Der var jeg endelig gjennom Dramatical Murder. Jeg hater dere alle sammen.
  • 0
Love Lab er bra



Siterer LesMiserable:
Der var jeg endelig gjennom Dramatical Murder. Jeg hater dere alle sammen.

I like måte
  • 0
Siterer LesMiserable:
Der var jeg endelig gjennom Dramatical Murder. Jeg hater dere alle sammen.


Don't hate, congratulate.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Space Dandy lurte alle.
  • 0
Føler jeg har falt litt på baksiden av anime nå. Etter jeg ble ferdig med FMA:B så er jeg liksom ikke like keen på å se noe anime lenger. Prøvde å se første episode av Fairy Tail, men mer frister liksom ikke. Kanskje lysten kommer tilbake etter hvert... håper i hvertfall det.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
. Kanskje lysten kommer tilbake etter hvert... håper i hvertfall det.


Bare ta en pause, så kommer nok gnisten tilbake igjen etterhvert. Gjorde ihvertfall det for min del, når jeg havnet i "tørkesonen."
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Anime har vært ganske dødt i det siste, kommer ut altfor mye cringeworthy otaku bullshit.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Anime har vært ganske dødt i det siste, kommer ut altfor mye cringeworthy otaku bullshit.


Yes.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!