Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


  • gnyg
  • gnyg
polar bears cafe er en koselig serie

Lagt til 2014-10-02 14:45:
og apropos one piece. nå som jeg har vært uten nett så lenge så skal jeg la serien være vekk fra meg til det er mye mer å se på / lese. Serien har vært rimelig lame når en må vente hver uke på progresjon.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hva syns folk om Gargantia?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva syns folk om Gargantia?


Helt grei, men langt i fra det beste fra Urobuchis kant.
  • 0
Siterer gnyg:
og apropos one piece. nå som jeg har vært uten nett så lenge så skal jeg la serien være vekk fra meg til det er mye mer å se på / lese. Serien har vært rimelig lame når en må vente hver uke på progresjon.


Vurderer å gjøre det samme.

Den eneste grunnen til at jeg ikke gjør det samme med Naruto er fordi serien er ferdig innen desember. One Piece derimot har lenge igjen, så vurderer å vente litt med kapitlene. Spesielt når:
Spoiler:vi er ved spennende ting som law's flashback som er pågående
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer LesMiserable:
Helt grei, men langt i fra det beste fra Urobuchis kant.


Vel, jeg har ikke sett noe annet fra han, men serien er veldig koselig, selv om den er langt ifra den beste.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Vel, jeg har ikke sett noe annet fra han, men serien er veldig koselig, selv om den er langt ifra den beste.


Tror musikken var noe av det jeg likte best ved hele serien. Egentlig liten tvil om at det var 2013's beste soundtrack for min del.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Vel, jeg har ikke sett noe annet fra han


Jeg trodde du så Psycho-Pass?
  • 0
Psycho-Pass s2 neste uka gutta.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Psycho-Pass s2 neste uka gutta.


My body is ready.
  • 0
Noen som har funnet et bra sted å se Fate/stay night? Crunchyroll har jo denne flotte: "licensing limitation."
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Persona 4 The Animation var flott.
The Golden Animation er ok, men Marie er en bitch.
  • 0
Er ikke helt anime, men jeg så tredje sesongen av The Legend of Korra i dag. Dæven, for en rå sesong, er lenge siden jeg har sett så velkoreograferte kampscener. Skurken var også virkelig god.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Animasjonen i Shingeki no Bahamut: Genesis er noe av beste eg har sett på lenge
Per aspera ad astra
  • 0
Blargh, har en enorm backlog av sesongens nye serier etter noen dager i Oslo uten internett. Til gjengjeld fikk jeg kjøpt en god del manga på Outland, så det var i det minste stas. Om noen bryr seg om hva jeg kjøpte.

- Uzumaki, hardcover edition (hele serien)
- Monster: The Perfect Edition vol.1 (tre bøker i èn)
- Pluto, vol 1-8 (hele serien)
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fy faen, Parasytes pilotepisode var helt rå. Madhouse is back. Null sensur, mye blod og gørr.

Siterer dark samus nemesis:
- Uzumaki, hardcover edition (hele serien)
- Monster: The Perfect Edition vol.1 (tre bøker i èn)
- Pluto, vol 1-8 (hele serien)


Nice.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Nice.


Følger tipsene dine i ny og né, skjønner du.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Følger tipsene dine i ny og né, skjønner du.


Bare når griser flyr, mener du. Heh.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Bare når griser flyr, mener du. Heh.


Ja, og noen ganger skjer jo det også. Innkjøpene denne gangen beviser jo det. Men nå skal jeg se anime, har mye å ta igjen.

Parasyte altså. Just gonna go take in my laundry now.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer LesMiserable:
Jeg trodde du så Psycho-Pass?


Vurderte det sterkt men det ble ikke noe av. :-/

Siterer dark samus nemesis:
Parasyte altså. Just gonna go take in my laundry now.


Bra serie?

Den her? http://www.crunchyroll.com/parasyte-the-maxim-
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Bra serie?

Den her?


Likte veldig godt første episode. So far, so good. Kan man vel si.

That's the one

Da har jeg fått sett mesteparten av det jeg har gått glipp av denne sesongen, bortsett fra Unlimited Blade Works 2014. Parasyte ligger godt ann til å bli sesongens favoritt etter bare første episode, Chaika og Log Horizon er fortsatt gøy å se på. Selv om ett eller annet føles litt rart ved ansiktene i Log Horizon. Og Nanatsu no Taizai starter med mye gøy animasjon og et faktisk ganske greit Sawano Hiroyuki soundtrack.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Da har jeg fått sett mesteparten av det jeg har gått glipp av denne sesongen, bortsett fra Unlimited Blade Works 2014. Parasyte ligger godt ann til å bli sesongens favoritt etter bare første episode, Chaika og Log Horizon er fortsatt gøy å se på. Selv om ett eller annet føles litt rart ved ansiktene i Log Horizon. Og Nanatsu no Taizai starter med mye gøy animasjon og et faktisk ganske greit Sawano Hiroyuki soundtrack.


Parasyte ser helt klart ut som den beste for øyeblikket, i hvert fall helt til Mushishi kommer i gang igjen. Det var ikke bare ansiktene som så rare ut i Log Horizon, det var alt med den. Fuckings Deen. Det var som om jeg så en helt ny serie med karakterer som var hentet inn fra Log Horizon. Alt så bare vridd ut. Chaika er heldigvis fortsatt Chaika, men jeg forventer at (stor spoiler for Chaika S1) Spoiler:lederen av "Antichaika-gruppa" dukker opp etter en så diffus død.

Psycho-Pass 2 åpnet også for øvrig helt greit, det ser fortsatt like pent ut, men det resirkuleres en del med tanke på det som skjedde i S1, og introen røper vel mye, ifølge mange.

Tenkte jeg skulle følge flere serier denne sesongen, men det meste har allerede blitt slaktet, så får vente å se om jeg gidder å følge Terra Formars eller World Trigger.
  • 0
Haruhi Suzumiya er elsk.
DÆVEN, KOIZUMI ER SØT.
  • 0
Wooow! Akame ga kill virker spennende!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Satan. Legend Of Korra. Sesong 4 er digg så langt. The feels...

Kunne ikke vært mer enig med Grallen angående sesong 3.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!