Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Siterer Glorfindel:
http://cdn.meme.am/instances/500x/55464038.jpg


Jeg føler rett og slett ikke at jeg har overskudd til å se dem. De faller rett og slett helt på bunn av prioritetene mine. Dessuten har det vel litt med at jeg har lest mangaen, så fillere føles bare...rart.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Gøy å få vite litt mer om Ginko, ja.


Den besvarte helt klart mange spørsmål, og bruken av mushi var også bedre enn vanlig.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Dessuten har det vel litt med at jeg har lest mangaen, så fillere føles bare...rart.


Ja, det blir kanskje litt annerledes da. Er noe tåpelig det de har lagt inn nå, men det er samtidig greit tidsfordriv
Så jeg hopper nok ikke av selv.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer LesMiserable:
Den besvarte helt klart mange spørsmål, og bruken av mushi var også bedre enn vanlig.


Følte det var en god påminnelse om hvorfor jeg startet å like serien så godt i det hele tatt.

Siterer Glorfindel:
Ja, det blir kanskje litt annerledes da. Er noe tåpelig det de har lagt inn nå, men det er samtidig greit tidsfordriv
Så jeg hopper nok ikke av selv.


Joda, alle fillere er ikke like ille. Gintama har jo fillere det også, men der har jeg ikke lest mangaen, så der går det liksom greit
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Gintama har jo fillere det også


Men de er jo awesome. Synes nesten de er bedre enn arcene
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg leste ferdig Puella-mangaen i går. Den siste scenen når Spoiler:Madoka sier ''Homura... my very best friend... ga meg tårer i øynene. Jeg må se ferdig Rebellion snart, greier ikke å stoppe med serien.
  • 0
Tsukimonogatari bekreftet. Aw yeah.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Men de er jo awesome. Synes nesten de er bedre enn arcene


Ja, de er ofte ganske hysteriske

Siterer LesMiserable:
Tsukimonogatari bekreftet. Aw yeah.


Aw yeah. Alltid bra med mer Monogatari.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ok. Nå ble jeg redd. Etter din live feed DSN trodde jeg denne tråden ble lagt ned.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har en stygg fornemmelse om hva som kommer til å skje i neste kapittel av Akame ga kill og hvis det viser seg å være rett dropper jeg serien.
Per aspera ad astra
  • 0
Gekkan Shoujo Nozaki-kun er årets overraskelse. Den morsomste serien siden Nichijou.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Gekkan Shoujo Nozaki-kun er årets overraskelse. Den morsomste serien siden Nichijou.


You forgot Love Lab, dude
  • 0
Siterer sowns:
Har en stygg fornemmelse om hva som kommer til å skje i neste kapittel av Akame ga kill og hvis det viser seg å være rett dropper jeg serien.


Må ikke si sånt.

Siterer LesMiserable:
Gekkan Shoujo Nozaki-kun er årets overraskelse. Den morsomste serien siden Nichijou.


Better check it out then.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Kampanimasjonene i nye Fate/SN er så heeeyyayeyeyayeyyay.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Må ikke si sånt..


Må nesten det dessverre
Per aspera ad astra
  • 0
Akame Ga Kill denne uka...fy faen. The feels.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Nettopp blitt ferdig med Chimera Ant Arcen i HxH, fytte svarte for noen feels! Klarer ikke å se flere i natt. Så får vel bli ferdig i løpet av de neste to dagene, før turen går videre til Hellsing Ultimate.
  • 0
Siterer albaga:
Akame Ga Kill denne uka...fy faen. The feels.


Skrivingen var over hele stedet i denne episoden, dessverre. Spoiler:Det heises flagg overalt, og det virker som at man bare slenger inn en flashback-sekvens for å synes synd på en ellers underutviklet karakter. Jeg følte ingenting.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Spoiler:


Spoiler:Hadde det ikke vært for den ene scenen med bols der han så familien sin hadde ikke jeg følt noe heller. Det var heller det at to personer døde i en episode som overrasket meg. Bare synd at jeg ikke brydde meg så mye om ho chelsea.

Godt du liker HxH ElGamer.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
#RandomTekstForÅHindreAtSpoilerHavnerPåForsiden. And I say hey whats going on?

Spoiler:Bols var en artig karakter, men har nesten blitt vant til at folk dør i den serien, så tok det ikke så veldig tungt jeg heller. Chelsea hadde jeg følelsen av skulle ryke med det fra øyeblikket hun entret serien. Men nå synes jeg derimot de kan ta det litt med ro. Mange av de gjenværende synes jeg litt mer om, so leave them alone.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Heads up hvis noen i Trondheim er ledige neste torsdag:

http://www.no.emb-japan.go.jp/itpr_nb/makoto_shinkai2014.html

Gratis visning på Nova Kino av 5 Centimetres Per Second og Garden of Words.

Vet det er mange Makoto Shinkai-fans her, og personlig gleder jeg meg skikkelig til å se dem!
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Siterer Kuriri:
Heads up hvis noen i Trondheim er ledige neste torsdag:


Smooth. Er det bare å komme, eller er det noen påmelding av noe slag?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Da kan du slutte å se nå det nå glorfindel
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Da kan du slutte å se nå det nå glorfindel


http://images.sodahead.com/polls/002714125/576262509_no_mem
e_answer_2_xlarge.jpeg
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!