Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Naruto mangaen er ferdig om 1 uke....

Ukas kapittel...the feels. Elsket den.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Ukas kapittel...the feels. Elsket den.


Første kapittel jeg også har likt veldig godt på lenge. Den siste siden sier egentlig alt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Siterer albaga:Ukas kapittel...the feels. Elsket den.

Første kapittel jeg også har likt veldig godt på lenge. Den siste siden sier egentlig alt.


Jepp. Den overrasket meg også.

Neste uke får vi de to siste kapitlene samtidig. Rart å tenke på at serien vi har fulgt i så mange år er over snart.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Jepp. Den overrasket meg også.

Neste uke får vi de to siste kapitlene samtidig. Rart å tenke på at serien vi har fulgt i så mange år er over snart.


Ja, det er jo tross alt mangaen som introduserte mange for manga og anime mediet, meg inkludert. Heldigvis har vi fortsatt One Piece, og Nanatsu no Taizai har potensiale til å bli en god langløper den også.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer LesMiserable:
Siterer Kuriri:Heads up hvis noen i Trondheim er ledige neste torsdag:

http://www.no.emb-japan.go.jp/itpr_nb/makoto_shinkai2014.html

Hvor har du vært?


Rundtomkring~

Siterer Grallen:
Siterer Kuriri:Heads up hvis noen i Trondheim er ledige neste torsdag:

Smooth. Er det bare å komme, eller er det noen påmelding av noe slag?


Ser ut som om det bare er å komme. Er jo tross alt gratis!
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Heldigvis har vi fortsatt One Piece, og Nanatsu no Taizai har potensiale til å bli en god langløper den også.


Jepp. Har ikke begynt på sistnevnte enda, men den virker spennende. Og One Piece har nok noen år igjen den også. Elsker arcen som hoder på nå.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Jepp. Har ikke begynt på sistnevnte enda, men den virker spennende. Og One Piece har nok noen år igjen den også. Elsker arcen som hoder på nå.


Noen år? Tja, Oda sa vel at serien var halvveis når fisherman island var ferdig, så man kan vel godt regne med ti år til.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
What color are you, Sibyl? Psycho-Pass' nye manusforfatter har baller.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Noen år? Tja, Oda sa vel at serien var halvveis når fisherman island var ferdig, så man kan vel godt regne med ti år til.


Ti år blir det lett. Kan sikkert fort bli mye mer, så tror ingen av oss går ferdig med One Piece med det aller aller første.

Lagt til 2014-10-31 04:11:
Og der var Hunter x Hunter ferdig og...
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Siterer albaga:Jepp. Har ikke begynt på sistnevnte enda, men den virker spennende. Og One Piece har nok noen år igjen den også. Elsker arcen som holder på nå.

Noen år? Tja, Oda sa vel at serien var halvveis når fisherman island var ferdig, så man kan vel godt regne med ti år til.


Han sa det faktisk nå for ikke så lenge siden også. Så du har nok rett. Det blir jævlig mye content ass. Heldigvis er Oda flink til å holde ting interessant over lang tid, så.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Fikk sett ferdig anime adapsjonen av Battlefield Valkyria: Gallian Chronicles i dag og forhåndskjøpt Pc versjonen av spillet. Today was a good day.
Per aspera ad astra
  • 0
Death Billiards får en hel serie. Aw yeah.
  • 0
Siterer LesMiserable:
What color are you, Sibyl? Psycho-Pass' nye manusforfatter har baller.


Hehe, du sier noe der. Men gud hvor jeg savner Kougami, har lagt merke til at han ikke er på karakterlisten for denne sessongen, og jeg må si jeg blir skikkelig skuffet om han ikke dukker opp.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Hehe, du sier noe der. Men gud hvor jeg savner Kougami, har lagt merke til at han ikke er på karakterlisten for denne sessongen, og jeg må si jeg blir skikkelig skuffet om han ikke dukker opp.
Hvis han ikke dukker opp i løpet av sesongen blir jeg litt skuffet men han dukker vell opp i filmen da.
Per aspera ad astra
  • 0
Vel, da var man ferdig med Naruto mangaen. Phew. Det føles rart, det er helt klart. Det er langt ifra det beste jeg har lest, men det er ikke noe å legge skjul på at det var Naruto som introduserte meg for manga og anime mediet, tilbake i 2007. Det kunne vært hvilken som helst annen manga eller anime, men for meg var det Naruto. Så å lese de siste sidene føltes veldig rart. Kan bare forestille meg hvordan det vil føles når One Piece slutter.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Vel, da var man ferdig med Naruto mangaen. Phew. Det føles rart, det er helt klart. Det er langt ifra det beste jeg har lest, men det er ikke noe å legge skjul på at det var Naruto som introduserte meg for manga og anime mediet, tilbake i 2007. Det kunne vært hvilken som helst annen manga eller anime, men for meg var det Naruto. Så å lese de siste sidene føltes veldig rart. Kan bare forestille meg hvordan det vil føles når One Piece slutter.


Kunne ikke vært mer enig. Må innrømme at jeg ble veldig emosjonell mot slutten. Naruto er ikke den beste serien, men den er ikke dårlig heller. Samtidig som den i likhet med deg viste meg nye serier.

Den siste siden er virkelig tilfredsstillende, blant annet.
Spoiler:Spesielt siden du ser One Piece referansen der også

Vis du leser det nye One Piece kapitlet gir Oda en shoutout til Masashi Kishimoto. Elsket det.

Takker Kishimoto for denne serien. Det har vært awesome.

Anbefaler dette soundtracket:

https://www.youtube.com/watch?v=VIodKeyENlc
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Nå er jeg igang med FMA:B. Utrolig bra så langt og den er mye mørkere enn det jeg forventet. Må ønske meg del 2 til jul
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Nå er jeg igang med FMA:B. Utrolig bra så langt og den er mye mørkere enn det jeg forventet. Må ønske meg del 2 til jul


Har du sett den første adapsjonen eller hoppet du bare rett på Brotherhood?
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Har du sett den første adapsjonen eller hoppet du bare rett på Brotherhood?


Startet med Brotherhood. Men jeg har også lest 5-6 av bøkene også.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg må begynne å se på Steins;Gate snart.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Startet med Brotherhood. Men jeg har også lest 5-6 av bøkene også.

Ok, anbefaler deg å se 2003 versjonen også ettersom den ikke følger mangaen etter sånn ca episode 10 og er faktisk nesten like god som Brotherhood som er basert på mangaen.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Linebeck:
Jeg må begynne å se på Steins;Gate snart.


Samme her.

Siterer sowns:
Ok, anbefaler deg å se 2003 versjonen også ettersom den ikke følger mangaen etter sånn ca episode 10 og er faktisk nesten like god som Brotherhood som er basert på mangaen.


Jøss, du er den første som sier det. De fleste har sagt at Brotherhood er den eneste versjonen som er verdt å se. Men kanskje jeg kan ta en titt når jeg er ferdig med brotherhood.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg trenger Baka and Test sesong 3. Squid Girl sesong 3 hadde ikke skadet heller.
Og Madoka Magica sesong 2.
  • 0
Godt Crazy Kraken. Alt med serien er tilfredsstillende.

FMA:B er min favoritt anime.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Da har jeg begynt å se på Mirai Nikki. Jeg må si at Akise er utrolig sexy.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!