Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Haha. Alltid moro når "mangafolk" ikke lenger kan spoile.
  • 0
To episoder av Parasyte i dag. Klasse.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
To episoder av Parasyte i dag. Klasse.


Disse episodene går så altfor fort.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Disse episodene går så altfor fort.


Å be om to episoder hver uke er vel litt for mye, men gud så godt det hadde gjort seg.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Vet noen av dere om "Durarara!" er noe bra? Så på hva som kommer i nå til vinteren og den virket interessant. Sesong 2 kommer vist nå til vinteren.

http://animecharts.bateszi.me/2015/winter
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Vet noen av dere om "Durarara!" er noe bra?


Ja, det er bra.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Siterer albaga:Vet noen av dere om "Durarara!" er noe bra?

Ja, det er bra.


"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ukens Mushishi-episode må være en kandidat til årets tristeste øyeblikk. dem feels.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Ukens Mushishi-episode må være en kandidat til årets tristeste øyeblikk. dem feels.


Tror det er første gang jeg har hevet øyenbrynene og fått gåsehud av noe i Mushishi, i det minste i denne sesongen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg har så utrolig lyst til å se "Fortellingen om prinsesse Kaguya" (som den heter på norsk)! Den har fått knallbra karakterer og er lagd av samme mannen som lagde Grave of the Fireflies. Bare synd ingen andre vil se den med meg på kino...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Bare synd ingen andre vil se den med meg på kino...


Se den alene.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Se den alene.


Har aldri gått på kino alene før, og det høres litt stusselig ut...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har så utrolig lyst til å se "Fortellingen om prinsesse Kaguya" (som den heter på norsk)! Den har fått knallbra karakterer og er lagd av samme mannen som lagde Grave of the Fireflies. Bare synd ingen andre vil se den med meg på kino...


Har tenkt å se den i morgen. Skal avlegge rapport. Håper du finner noen å se den med. Heldigvis kjenner jeg en som er gal etter slike filmer, så det var faktisk han som spurte meg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Etter å ha lest det nyeste kapittelet av Akame Ga Kill er jeg ikke like gråtkvalt som etter forrige episode av anime serien.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
"Fortellingen om prinsesse Kaguya"
Siterer LesMiserable:
Se den alene.


I did, and it was amazing. En utrolig vakker film.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har dere fått med dere kortfilmen "Me!Me!Me!" som har skapt mye kontrovers på nett? Aner virkelig ikke hva jeg skal si, annet enn syre + hypnotiserende musikk + nakenhet = Kunst? 2deep4me
  • 0
Har endelig fått sett Samurai Champloo. For en fantastisk serie. Shinichiro Watanabe er genial.

(SPOILER) Denne delen var utrolig vakker:

https://www.youtube.com/watch?v=IFWS3cfz7OE
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer LesMiserable:
Har dere fått med dere kortfilmen "Me!Me!Me!" som har skapt mye kontrovers på nett? Aner virkelig ikke hva jeg skal si, annet enn syre + hypnotiserende musikk + nakenhet = Kunst? 2deep4me

Deep plot
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg har lest ferdig Madoka Magica The Different Story...... Jævlig deprimerende....
  • 0
Vedder på at folk hater Akame ga Kill enda mer nå.
  • 0
White Fox har blitt til White Fucks.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer LesMiserable:
Vedder på at folk hater Akame ga Kill enda mer nå.


Aoty.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer LesMiserable:
Vedder på at folk hater Akame ga Kill enda mer nå.


Hvorfor det da?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvorfor det da?


Fordi den styrer vekk fra mangaen og dreper flere sentrale karakterer.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!