Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Siterer LesMiserable:
Fordi den styrer vekk fra mangaen og dreper flere sentrale karakterer.


Høres ikke ut som den beste ideen. Har det ikke vist seg før at det ikke er så lurt å vike fra mangaen?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Play
  • Play
250,- kr for Ippo 1-3 + film og ova er ikke gale. Masse dvd for pengene. Men hadde nok punget ut mer for noe annet enn japanese/mandarin-versjonen.
  • 0
Den følelsen når man er ferdig med alle eksamener og kan maratonne Fate/Stay Night: UBW. ufotable har gjort det igjen. Shirou og Rin er faktisk likbare.

Siterer Crazy Kraken:
Høres ikke ut som den beste ideen. Har det ikke vist seg før at det ikke er så lurt å vike fra mangaen?


Det gjøres dessverre veldig ofte, og resultatet pleier å være dårlig.
  • 0
Er det noen her som vet om Crunchyroll app-en er på PS4 (i europa)?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det noen her som vet om Crunchyroll app-en er på PS4 (i europa)?


Den var ikke det sist jeg sjekka, iallefall. Kan jo selvsagt hende at det har endret seg i mellomtiden.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det noen her som vet om Crunchyroll app-en er på PS4 (i europa)?


Nei, ikke enda. Men du kan laste den ned gjennom en amerikansk PSN bruker. Det gjelder vel forsåvidt på PS3 også. Men synes det er bra slapt av CR å love resten av verden CR appen, så har vi ikke sett noe til den på snart...to-tre år.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Men synes det er bra slapt av CR å love resten av verden CR appen, så har vi ikke sett noe til den på snart...to-tre år.


Ja det er dårlig. Huff.

Er det det samme på Wii U og Xbox One?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er det det samme på Wii U og Xbox One?

Den kom på Xbox One for ikke så lenge siden. Blir flittig brukt fra min side.
Per aspera ad astra
  • 0
Og der var Hitsugi no Chaika ferdig. Veldig underholdende serie, bare synd slutten var veldig rushet. Skulle ønske Bones hadde tatt seg litt bedre tid med den andre sesongen. Vel, underholdende totalt sett. Bones vet virkelig hvordan action fungerer.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ja ble litt overasket over hvor rushe slutten var men nå var det vel heller ikke plottet som hadde hovedfokuset i serien like mye som action sekvensene.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Og der var Hitsugi no Chaika ferdig.


Håpet på sesong 3, men selvsagt endte det som det måtte, med en kjedelig og generisk avslutning. Bones begynner å bli det studioet man går til for kun action. Fortellingene har et bra utgangspunkt, men ender opp som noe underveldende og dårlig fortalt.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Håpet på sesong 3, men selvsagt endte det som det måtte, med en kjedelig og generisk avslutning. Bones begynner å bli det studioet man går til for kun action. Fortellingene har et bra utgangspunkt, men ender opp som noe underveldende og dårlig fortalt.


Indeed. Nå vet jeg ikke om novellen gjør noen forbedring her, men jeg har forstått det slik at den siste novellen kommer ut snart. Så hvorfor de ikke bare ventet litt til skjønner jeg ikke. De ville vel gi ut animeen mens de fortsatt hadde en viss fanbase å fore.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Indeed. Nå vet jeg ikke om novellen gjør noen forbedring her, men jeg har forstått det slik at den siste novellen kommer ut snart. Så hvorfor de ikke bare ventet litt til skjønner jeg ikke. De ville vel gi ut animeen mens de fortsatt hadde en viss fanbase å fore.


Roman, mener du vel? Novel på engelsk er roman på norsk. Short story er det som er novelle på norsk.

Bones har jo uansett det med å gi avslutninger som kan både være en avslutning i seg selv og noe man eventuelt kan bygge videre på, det kommer an på salgene. For hvor er Darker than Black 3?
  • 0
Ukas Fate/stay night UBW ass <3

Liker sammenhengen mellom Shirou og Archer. Epic episode.

Spoiler:Kuzuki eller hva han het er jo beast
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Bare en Mushishi-episode igjen. My body isn't ready.
  • 0
Nå er jeg glad for at Psycho-Pass 2 er over. Få Urobuchi tilbake som manusforfatter, sier nå jeg. Håper filmen får meg til å glemme denne sesongen.
  • 0
Så jeg har endelig fått sett Tokyo Ghoul animeen. Ser man bortifra alt den forbanna sensuren, så ble jeg overrasket over hvor godt jeg likte de 12 episodene.

Digger Kaneki som karakter.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
http://www.crunchyroll.com/anime-news/2014/12/20/gintama-new-
tv-anime-series-slated-for-april-2015


I came.
  • 0
Siterer Glorfindel:
http://www.crunchyroll.com/anime-news/2014/12/20/gintama-new-
tv-anime-series-slated-for-april-2015


I came too
Per aspera ad astra
  • 0
Hahaha <3
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Den nyeste Parasyte episoden, en julehilsen fra Madhouse.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Den nyeste Parasyte episoden, en julehilsen fra Madhouse.


Ja. Fantastisk episode. Izumi er blitt badass.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Så hviilke var deres favoritt serie som gikk i år?

Min er enten Aldnoah Zero eller Hunter X Hunter 2011.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det er få ting jeg har ledd så mye av, enn Gintamas MS Paint intro

Siterer albaga:
Så hviilke var deres favoritt serie som gikk i år?


Kill la Kill om du teller med serier som ble avsluttet i år. Ellers kanskje Barakamon eller Gekkan Shoujo Nozaki-kun.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!