Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Siterer Glorfindel:
Siterer albaga:Er det bare jeg som ikke har sett en eneste episode av Aldnoah Zero siden første episode kom ut? lol

Jeg har ikke begynt på 2. sesong enn gang egentlig.


Hahaha glad jeg ikke er den eneste som ligger bak.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Hahaha glad jeg ikke er den eneste som ligger bak.


Ja, jeg har hatt noen litt slække uker nå, så har ikke startet på noen av sesongens serier. Får vel kanskje sjekke ut et par stykker ihvertfall.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Å se Cowboy Bebop igjen er noe av det lureste jeg har gjort på lenge. Tidenes soundtrack.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Å se Cowboy Bebop igjen er noe av det lureste jeg har gjort på lenge. Tidenes soundtrack.


Uten tvil. Green Bird <3

Er det bare jeg som foretrekker Samurai Champloo over Cowboy Bebop, tho?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Uten tvil. Green Bird <3


Tank, Rain, Space Lion, Blue, The Real Folk Blues, Yo Pumpkin Head, Don't Bother None, Pot City. Klasse.

Siterer albaga:
Er det bare jeg som foretrekker Samurai Champloo over Cowboy Bebop, tho?


Jeg gjorde det også frem til jeg så Cowboy Bebop igjen.
  • 0
Nanatsu No Taizai er altfor hype nå. Frister nesten å lese mangaen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Dagens episode av Death Parade. Madhouse gjør det igjen. Fantastisk episode.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Er på episode 28 av Death Note nå. Må si at jeg digger denne animen veldig mye. De første 15 episodene var så bra at jeg ikke klarte slutte å se. Serien har utviklet seg veldig i løpet av disse 28 episodene, og det blir spennende å se hvilken retning den tar videre!!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Er på episode 28 av Death Note nå. Må si at jeg digger denne animen veldig mye. De første 15 episodene var så bra at jeg ikke klarte slutte å se. Serien har utviklet seg veldig i løpet av disse 28 episodene, og det blir spennende å se hvilken retning den tar videre!!


Misunner deg litt den førstegangsopplevelsen. Den var intens.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Misunner deg litt den førstegangsopplevelsen. Den var intens.


Haha
  • 0
Siterer albaga:
Dagens episode av Death Parade. Madhouse gjør det igjen. Fantastisk episode.


Var godt å høre Keiji Fujiwara i en slik rolle igjen. I've missed it so.

Siterer SirGalahad:
Er på episode 28 av Death Note nå. Må si at jeg digger denne animen veldig mye. De første 15 episodene var så bra at jeg ikke klarte slutte å se. Serien har utviklet seg veldig i løpet av disse 28 episodene, og det blir spennende å se hvilken retning den tar videre!!


Jeg har ikke sett Death Note enda, men har lest mangaen da. Burde vel kanskje se animeen også, for å se om jeg liker den bedre enn mangaen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Var godt å høre Keiji Fujiwara i en slik rolle igjen. I've missed it so.


Måtte faktisk søke opp hvem det var nå, hehehe. Ganske awesome med tanke på hva slags serier han har vært i.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Noen som kan anbefale en god manga av de som ligger ute på Crunchyroll? Leser for tiden Attack on Titan og Bokura wa Minna Kawaisou, men må ha noe å lese på imens jeg venter på nye kapitler.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer albaga:
Måtte faktisk søke opp hvem det var nå, hehehe. Ganske awesome med tanke på hva slags serier han har vært i.


Yeah. Keiji Fijiwara er en av favorittene mine, bare synd det ikke er så ofte han får noen hovedroller.

Siterer Grallen:
Noen som kan anbefale en god manga av de som ligger ute på Crunchyroll? Leser for tiden Attack on Titan og Bokura wa Minna Kawaisou, men må ha noe å lese på imens jeg venter på nye kapitler.


Av det de har som jeg selv har lest, så kan jeg anbefale The Seven Deadly Sins. Det føles litt som Fairy Tail, bare mye bedre. Den har vokst en del på meg siden jeg startet på den, og gleder meg til hvert nye kapittel hver uke.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Av det de har som jeg selv har lest, så kan jeg anbefale The Seven Deadly Sins. Det føles litt som Fairy Tail, bare mye bedre.


Vil du anbefale animen som er av den og, for en som ikke er så veldig inn i manga?
  • 0
Siterer ElGamer:
Vil du anbefale animen som er av den og, for en som ikke er så veldig inn i manga?


Den følger mangaen ganske godt, selv om den hopper over/endrer noen deler jeg likte ganske godt i mangaen. Netflix har rettighetene til animeen, så det er godt mulig den dukker opp der når den er ferdig i Japan. Usikker på hvilke land den blir tilgjengelig i da. Men for å svare på spørsmålet ditt, joda. Det vil jeg si den er. Liker den godt så langt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Av det de har som jeg selv har lest, så kan jeg anbefale The Seven Deadly Sins. Det føles litt som Fairy Tail, bare mye bedre


Alright, da gir jeg meg ikast med den. Har en kompis som sier at animen er veldig, veldig god, så da satser jeg på at mangan er det samme.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Den følger mangaen ganske godt, selv om den hopper over/endrer noen deler jeg likte ganske godt i mangaen. Netflix har rettighetene til animeen, så det er godt mulig den dukker opp der når den er ferdig i Japan. Usikker på hvilke land den blir tilgjengelig i da. Men for å svare på spørsmålet ditt, joda. Det vil jeg si den er. Liker den godt så langt.


Da tror jeg at jeg skal starte med animen i alle fall, og muligens la det bygge seg opp til å lese mangaen.
  • 0
Siterer Grallen:
Alright, da gir jeg meg ikast med den. Har en kompis som sier at animen er veldig, veldig god, så da satser jeg på at mangan er det samme.


Nice. Håper den faller i smak.

Siterer ElGamer:
Da tror jeg at jeg skal starte med animen i alle fall, og muligens la det bygge seg opp til å lese mangaen.


Det høres ut som en plan. Om du liker animeen, anbefaler jeg mangaen på det varmeste.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Det høres ut som en plan. Om du liker animeen, anbefaler jeg mangaen på det varmeste.


Ut fra hva jeg har lest om den så tror jeg at jeg kommer til å like den. Så da blir nok mangaen startet på etter hvert også.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Håper den faller i smak.


Den falt ekstremt godt i smak, har allerede lest de 60 første kapitlene.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Yeah. Keiji Fijiwara er en av favorittene mine, bare synd det ikke er så ofte han får noen hovedroller.


Keiji ass. Han har en hovedrolle i Hajime no Ippo, så det er bare å få ræva i gir. Men en såpass mannlig røst er ikke vanlig i dette animelandskapet, vet du. Hva skal man med Keiji når man har Yuki Kaji, liksom?
  • 0
Parasyte ass. Bare to episoder igjen nå. Jeg vet ikke hvordan det er i mangaen, men dagens episode ble utført på en veldig god måte. Dat soundtrack.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Parasyte ass. Bare to episoder igjen nå. Jeg vet ikke hvordan det er i mangaen, men dagens episode ble utført på en veldig god måte. Dat soundtrack.


Jeg liker Parasyte veldig godt så langt. Holder seg mye bedre enn det jeg trodde det kom til å gjøre. Er på episode 15 eller noe sånt tror jeg. Flott å ha noe som ikke er en enorm skuffelse ihvertfall! Ja, jeg ser på dere, SAO2 og Akame ga Kill!

Har dere sett gigguk videoene som oppsummerer anime året 2014? Ganske festlig.

Del 1: https://www.youtube.com/watch?v=jpA0DEGEQtM

Del 2: https://www.youtube.com/watch?v=ng184t4hJ5o
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg liker Parasyte veldig godt så langt. Holder seg mye bedre enn det jeg trodde det kom til å gjøre. Er på episode 15 eller noe sånt tror jeg. Flott å ha noe som ikke er en enorm skuffelse ihvertfall! Ja, jeg ser på dere, SAO2 og Akame ga Kill!

Har dere sett gigguk videoene som oppsummerer anime året 2014? Ganske festlig.


Kunne ikke vært mer enig.

Siterer Crazy Kraken:
Har dere sett gigguk videoene som oppsummerer anime året 2014? Ganske festlig.


Har sett begge to. Jeg elsker videoene hans.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!