Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Siterer LesMiserable:
Men så glemmer du den beste? https://www.youtube.com/watch?v=4JWw9hK1gzY


You really like dem bad guys.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ble veldig overrasket da jeg så det fantes norsk anime thread
  • 0
Siterer voidland:
Ble veldig overrasket da jeg så det fantes norsk anime thread


Jaså. Velkommen inn i varmen da
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Endelig føles det som One Piece sin nåværende arc er ferdig snart. Ikke at den er dårlig(en av mine favoritter så langt), men noen deler har vært treige.

Vurderer å se Gintama i mens jeg leser Nanatsu No Taizai. Multitasking ass...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hva syns folk er best av Fairy tail og One Piece?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer albaga:
Vurderer å se Gintama i mens jeg leser Nanatsu No Taizai. Multitasking ass...


Å se anime (eller serier generelt) mens jeg gjør noe annet, er en multitasking jeg ikke greier. Med mindre det er dubbet, da går det sånn halvveis.

Siterer Crazy Kraken:
Hva syns folk er best av Fairy tail og One Piece?


Nå har ikke jeg sett noe av One Piece på år og dag, men den er ranket bedre og jeg forestiller meg at de fleste som har sett begge her, vil mene den er bedre. Fairy Tail er greit, men det blir forferdelig repeterende i lengden.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva syns folk er best av Fairy tail og One Piece?


One Piece er uendelig mye bedre enn Fairy Tail.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva syns folk er best av Fairy tail og One Piece?


Det er som LesMiserable skriver. One Piece er uten tvil mye bedre. Elsker den serien så mye.

Faktisk vil jeg ikke si at Fairy Tail er en så god manga som folk sier....av ulike grunner. (Animeen er bra, tho)

Siterer Glorfindel:
Å se anime (eller serier generelt) mens jeg gjør noe annet, er en multitasking jeg ikke greier. Med mindre det er dubbet, da går det sånn halvveis.


Kan skjønne det. Tror kanskje jeg må lese først, hehe.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nå har ikke jeg sett noe av One Piece på år og dag, men den er ranket bedre og jeg forestiller meg at de fleste som har sett begge her, vil mene den er bedre. Fairy Tail er greit, men det blir forferdelig repeterende i lengden.


Siterer LesMiserable:
One Piece er uendelig mye bedre enn Fairy Tail.


Siterer albaga:
Det er som LesMiserable skriver. One Piece er uten tvil mye bedre. Elsker den serien så mye.

Faktisk vil jeg ikke si at Fairy Tail er en så god manga som folk sier....av ulike grunner. (Animeen er bra, tho)


Her var det mye enighet! Da syns jeg det er litt synd at CR har Fairy Tail mangaen og ikke One Piece mangaen. Er Fairy Tail fremdeles verdt å lese eller burde jeg prioritere andre mangaer på CR som Seven Deadly Sins? Det er ikke mange Mangaer på CR jeg har hørt om og jeg har ikke noen forutsetning for å vite om det vil falle i smak eller ikke.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Du burde se One Piece og Fairy Tail! One Piece er best men Fairy Tail er min nest beste serie.
Nye arc i Fairy Tail ser epic ut, burde ikke gå glipp av den.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Her var det mye enighet! Da syns jeg det er litt synd at CR har Fairy Tail mangaen og ikke One Piece mangaen. Er Fairy Tail fremdeles verdt å lese eller burde jeg prioritere andre mangaer på CR som Seven Deadly Sins? Det er ikke mange Mangaer på CR jeg har hørt om og jeg har ikke noen forutsetning for å vite om det vil falle i smak eller ikke.


Ta The Seven Deadly Sins du. Har fått inntrykk av at den har falt godt i smak hos en del her inne.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer albaga:
Endelig føles det som One Piece sin nåværende arc er ferdig snart. Ikke at den er dårlig(en av mine favoritter så langt), men noen deler har vært treige.


Har likt arcen her ganske så godt, men som du sier den har vært litt treig til tider. Men i sin helhet så vil jeg si at denne arcen er blant de beste i One Piece.

Siterer albaga:
Vurderer å se Gintama i mens jeg leser Nanatsu No Taizai. Multitasking ass...


Har du ikke lest den ferdig enda? What? Når jeg først begynte så klarte jeg ikke å legge det fra meg jeg, så leste den på to netter.

Siterer Crazy Kraken:
Hva syns folk er best av Fairy tail og One Piece?


Uten tvil One Piece.

Siterer Crazy Kraken:
Er Fairy Tail fremdeles verdt å lese eller burde jeg prioritere andre mangaer på CR som Seven Deadly Sins?


Vil si at FT er verdt å lese en gang, men Seven Deadly Sins må prioriteres.
  • 0
Siterer ElGamer:
Har du ikke lest den ferdig enda? What? Når jeg først begynte så klarte jeg ikke å legge det fra meg jeg, så leste den på to netter.


I know. Har ikke fått tid. Forhåpentligvis endrer det seg til helga.

Siterer ElGamer:
Har likt arcen her ganske så godt, men som du sier den har vært litt treig til tider. Men i sin helhet så vil jeg si at denne arcen er blant de beste i One Piece.


Helt enig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
I know. Har ikke fått tid. Forhåpentligvis endrer det seg til helga.


Da skjønner jeg. Mulig du også har en litt bedre døgnrytme enn meg, så jeg har vel fordelen akkurat der.
  • 0
Zavvi.com har tilbud på en del anime nå. Man får serier som Gurren Lagann og Durarara til priser under tollgrensa på blu-ray.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg holder fortsatt på med Gurren Lagann. Er på episode 18 nå. Haha. Det går litt sakte, men det er fordi jeg har hatt viktigere ting å gjøre enn å se på anime i det siste, men håper på å bli ferdig snart. Synes fortsatt serien er meget underholdene.
  • 0
Siterer Grallen:
Zavvi.com har tilbud på en del anime nå. Man får serier som Gurren Lagann og Durarara til priser under tollgrensa på blu-ray.


Ohh, må sjekke ut dette. Takker for tipset.
  • 0
Yes! Fate Stay Night er tilbake. <3
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Yes! Fate Stay Night er tilbake. <3


...med den verste introen hovedserien noen gang har hatt.
  • 0
Siterer voidland:
Du burde se One Piece og Fairy Tail! One Piece er best men Fairy Tail er min nest beste serie.
Nye arc i Fairy Tail ser epic ut, burde ikke gå glipp av den.


Kult.

Siterer Glorfindel:
Ta The Seven Deadly Sins du. Har fått inntrykk av at den har falt godt i smak hos en del her inne.


Ja, det virker rimelig trygt.

Siterer ElGamer:
Vil si at FT er verdt å lese en gang, men Seven Deadly Sins må prioriteres.


Da blir det SDS!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer LesMiserable:
...med den verste introen hovedserien noen gang har hatt


Likte den jeg.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Da blir det SDS!


Et virkelig godt valg. Vil også gjerne høre hva du synes om den når du har fått kommet i gang.

Siterer voidland:
Nye arc i Fairy Tail ser epic ut, burde ikke gå glipp av den.


Ser ut som at ting blir bra igjen etter den horible fillern som vi ble utsatt for. Men forhåpentligvis uten flere fillere med det første, så ser jeg ekstremt frem til neste arc igjen. Det kommer til å bli episk det.
  • 0
Så akkurat første episode av Seraph of the End. Ganske standard farse egentlig. Litt bra animasjon her og der, men den rir i all hovedsak på AoT bølgen (selv om den burde ha krympet litt nå). Gutt mister familien, og vil drepe alt som var ansvarlig for det. Er villig til å gi den noen episoder, men tviler på dette blir noen favoritt for min del.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer LesMiserable:
...med den verste introen hovedserien noen gang har hatt.


Er jo ikke bare bare å overgå introene til Fate/Zero heller

Disillusion er også ganske nice.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!