Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Hahah episode 382 av One Piece er så LOL.

For de som har sett den mener jeg Spoiler:Når luffy, chopper og usopp sklir i vannsklia og usopp skriker ´´yaaa yaaa yaaa´´
  • 0
Den nye Fate-episoden ass. Gåsehud.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Den nye Fate-episoden ass. Gåsehud.


Indeed.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Omg! One piece er så gøy!!
  • 0
Siden jeg ikke har fått startet på Cowboy Bebop enda (starter derimot nå i kveld/natt), så ble jeg sittende å se "Mondaiji-tachi ga Isekai kara Kuru Sou Desu yo?" mens jeg ventet på GoT-sesong premieren. Endte opp med å se den i løpet av natta, for den overrasket positivt.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Omg! One piece er så gøy!!


It's dope.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ElGamer:
Siden jeg ikke har fått startet på Cowboy Bebop enda (starter derimot nå i kveld/natt)


Man kan si at det blir en "tank" av en kveld. Kan hende at du må gå i regnet. Eller kanskje du finner noen løver i rommet. Det er også sannsynlig at du kommer til å rushe for å rekke katteblues mens du valser med Zizi.

Huehuehuehuehuehue
  • 0
Siterer LesMiserable:
Huehuehuehuehuehue


Så overdrevent mye hue.
  • 0
Siterer SirThomas:
Så overdrevent mye hue.


Get out of my thread, filthy peasant.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Get out of my thread, filthy peasant.
  • 0
Next week is Yamazaki week.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Next week is Yamazaki week.


Blir en magisk uke isåfall.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer LesMiserable:
Man kan si at det blir en "tank" av en kveld. Kan hende at du må gå i regnet. Eller kanskje du finner noen løver i rommet. Det er også sannsynlig at du kommer til å rushe for å rekke katteblues mens du valser med Zizi.

Huehuehuehuehuehue


Alt jeg sitter igjen med er at Cowboy Bebop er ulikt alt annet jeg har sett, og selv om jeg ikke helt skjønner noe særlig enda, så er det et eller annet med serien som sier meg at dette er verdt å se.
  • 0
Har stoppet litt opp med Monster grunnet jeg har sett 80 episoder One Piece de to siste ukene, men i dag har jeg begynt å se Monster igjen, og til nå har jeg sett fem episoder i dag
  • 0
Det ser ut som vi får årets verste serie allerede nå. Ninja Slayer From Animation er servert.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Det ser ut som vi får årets verste serie allerede nå. Ninja Slayer From Animation er servert.


"What the fuck is this shit?"
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Den følelsen når man finner gull blant de mindre kjente seriene. feels good, man. Bartender og Ristorante Paradiso ass.

Siterer Glorfindel:
"What the fuck is this shit?"


Stalker De listen min? Bra, i så fall.
  • 0
Da har jeg sett ferdig kantai collection. Kan vel oppsummeres som en slags strike witches kun til havs. Ellers ikke noe spesielt merkverdig

Siterer LesMiserable:
Det ser ut som vi får årets verste serie allerede nå. Ninja Slayer From Animation er servert.


Hva? Dette er da definitivt årets beste serie
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer LesMiserable:
Stalker De listen min? Bra, i så fall.


Every day.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Next week is Yamazaki week.


Og for en episode det ble.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Og for en episode det ble.


http://bildr.no/image/T05HTHQ1.jpeg
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Oda er Gud. Dat One Piece kapittel.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Oda er Gud. Dat One Piece kapittel.


Og nå må vi vente 2!!! uker på neste kapittel! I WANNA SEE MORE NOW!!!
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer albaga da er Gud. Dat One Piece kapittel.

Og nå må vi vente 2!!! uker på neste kapittel! I WANNA SEE MORE NOW!!!


Faen stemmer det. Er jo en uke pause igjen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Faen stemmer det. Er jo en uke pause igjen.


Var jo ille å vente på hva det faktisk var vi kom til å se, men å nå måtte vente på hvor heftig det viser seg å være. Faen så jævlig det er
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!