Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Endless Eight-arcen i The Melancholy of Haruhi Suzumiya må være noe av det mest meningsløse noen gang langet innen anime.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ny Dragon Ball serie annonsert. På en side skriker mitt indre yngre selv av glede, men på en annen side tenker jeg bare på en ting: melking.

Anyway, her er linken til artikkelen:
http://www.saiyanisland.com/2015/04/dragon-ball-anime-returns-w
ith-dragon-ball-super/
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Ny Dragon Ball serie annonsert. På en side skriker mitt indre yngre selv av glede, men på en annen side tenker jeg bare på en ting: melking.


Jeg vet ikke helt. Jeg har alltid digget Dragon Ball, men dette føles litt "out of place". Selv om Toriyama selv visstnok skal være en del av det. Kommer sikkert til å sjekke det ut, men det frister egentlig mer å se Z på nytt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Selv om Toriyama selv visstnok skal være en del av det. Kommer sikkert til å sjekke det ut, men det frister egentlig mer å se Z på nytt.


Der kan jeg si meg enig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Litt av en referanse til Assassination Classroom i ukas Gintama.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Litt av en referanse til Assassination Classroom i ukas Gintama.


Burde kanskje fortsette på den sjæl.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Grallen:
Endless Eight-arcen i The Melancholy of Haruhi Suzumiya må være noe av det mest meningsløse noen gang langet innen anime.


Var det bare jeg som nøt 8 episoder som var mer eller mindre kliss like?
Per aspera ad astra
  • 0
11 episoder igjen av Monster.
  • 0
Den prompe-scenen i dagens Gintama, er noe av det særeste jeg har sett. Haha, herregud.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Den prompe-scenen i dagens Gintama, er noe av det særeste jeg har sett. Haha, herregud.


he-he-herregud
  • 0
Siterer sowns:
Var det bare jeg som nøt 8 episoder som var mer eller mindre kliss like?


Det var småunderholdende å se etter forskjeller de 4-5 første gangene, men etter det ble det bare slitsomt. De hadde greid seg fint med 2-3 episoder.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ser ut som at Digimon Adventure Tri blir en filmserie i seks deler, og den første kommer 21. november.

Siterer Glorfindel:
Den prompe-scenen i dagens Gintama, er noe av det særeste jeg har sett. Haha, herregud.


Litt av en Human Centipede-referanse.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Litt av en Human Centipede-referanse.


Da må jeg se den, sender du link?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Litt av en Human Centipede-referanse.


Jeg har ikke sett den filmen, men det hørtes spesielt ut

Siterer LesMiserable:
Ser ut som at Digimon Adventure Tri blir en filmserie i seks deler, og den første kommer 21. november.


Synes ikke den traileren minnet særlig mye om de gamle seriene. Men blir den ikke lengre enn seks deler, så kan det vel være verdt å sjekke ut uansett.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Synes ikke den traileren minnet særlig mye om de gamle seriene. Men blir den ikke lengre enn seks deler, så kan det vel være verdt å sjekke ut uansett.


Samme. Da tror jeg nok at jeg ser den jeg og.
  • 0
Skal bli godt å bare trenge å vente en uke på nye One Piece kapitler fremover. De siste 4 ukene med bare 2 kapitler har vært et mareritt.
  • 0
Spirited Away er tilbake på kino med norsk tale. Overraskende bra dubbet. Dere burde få den med dere hvis dere får sjansen.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Spirited Away er tilbake på kino med norsk tale. Overraskende bra dubbet. Dere burde få den med dere hvis dere får sjansen.


Skulle gjerne, men så bor jeg på et så øde sted at sånn godbiter aldri blir vist her.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Spirited Away er tilbake på kino med norsk tale. Overraskende bra dubbet. Dere burde få den med dere hvis dere får sjansen.


Vil virkelig se den. Glad den er på kino her i byen.

Siterer ElGamer:
Skal bli godt å bare trenge å vente en uke på nye One Piece kapitler fremover. De siste 4 ukene med bare 2 kapitler har vært et mareritt.


Helt enig. Glad det er vanlige tider.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Helt enig. Glad det er vanlige tider.


Ja, selv om jeg må si at den ekstra ventinga de siste kapitlene har gjort vært kapitel ekstra spennende å få lese.
  • 0
Når du ikke tror at anime-listene til WatchMojo på YouTube kan bli verre, så trekker de fram Mushishi, Elfen Lied, Deadman Wonderland, Baccano, Samurai Champloo og Angel Beats som undervurderte.
  • 0
Siterer LesMiserable:
WatchMojo


Uff, de vet virkelig ikke hva de snakker om. Er ofte jeg har blitt irritert over listene de lager på anime fronten. En av grunnene til at jeg har sluttet å abbonere på kanalen.

Denne er også dårlig. Er bare enig med to av de:

https://www.youtube.com/watch?v=C-xuFo-0bUI
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Uff, de vet virkelig ikke hva de snakker om. Er ofte jeg har blitt irritert over listene de lager på anime fronten. En av grunnene til at jeg har sluttet å abbonere på kanalen.


Dragon Ball er alltid øverst.

Siterer albaga:
https://www.youtube.com/watch?v=C-xuFo-0bUI


Seks av dem er verdt å se: Death Note, Code Geass, Baccano, Samurai Champloo, Kill la Kill og Attack on Titan.

Hvilke to av disse er verdt å se, mener du?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Når du ikke tror at anime-listene til WatchMojo på YouTube kan bli verre, så trekker de fram Mushishi, Elfen Lied, Deadman Wonderland, Baccano, Samurai Champloo og Angel Beats som undervurderte.


Haha, Jaja, de inkluderte da Toward the Terra. Det er en kul serien man ikke hører så mye snakk om.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer LesMiserable:
Hvilke to av disse er verdt å se, mener du?


Linka til feil video, hehe. Tenkte på noe helt annet nå.
Nesten alle er verdt å se ja.

Men folkens jeg trenger hjelp til noe. Tenkte å begynne på Gintama nå. burde jeg lese mangaen eller se animeen? Klarer ikke å bestemme meg. Går litt mer foran animeen da, men hva tenker dere?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!