Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Litt av en Kuroko no Basket-referanse i ukas Gintama.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Litt av en Kuroko no Basket-referanse i ukas Gintama.


Dat Spoiler:lolicon-Takasugi troll, really made me lol.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Spoiler


Regnte med at det kom til å være noe bullshit når jeg så forhåndstitten i slutten på forrige episode. Jeg lo, men det gjorde fortsatt vondt at han ikke dukket opp.
  • 0
Startet på The Seven Deadly Sins i går (mangaen) og er nå et sted i bok 3. Jeg liker tegnestilen og det er underholdene sånn mens man leser det men jeg må si jeg egentlig er litt skuffet. Har hørt så mye bra om den serien og da forventet jeg en god del mer. Historien er så godt som ikke-eksisterende og karakterene er foreløpig veldig stereotype og todimensjonale. Jeg vet ikke hvorfor men jeg får litt Bleach "feeling" av den seroen og bleach hadde bedre story i den første story arcen.

Det er selvfølgelig langt bedre enn Akame ga Kill og Sword Art Online, men blir storyen bedre etterhvert? For akkuratt nå så handler det jo om "ingenting".
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
JoJo's Bizarre Adventure har vært helt sykt de siste ukene.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det er selvfølgelig langt bedre enn Akame ga Kill og Sword Art Online, men blir storyen bedre etterhvert? For akkuratt nå så handler det jo om "ingenting".


Historien tar seg opp utover og gjør at ventetiden på vært nye kapitel er en sant helvete. Når det gjelder karakterene, så blir de også mye bedre ganske fort, i alle fall når du får storyene til hver og en av de.
  • 0
Ser ut som Fairy Tail begynner på Tartarus Arcen nå. Da kan det vel faktisk hende det blir ganske underholdende å se på igjen,
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ser ut som Fairy Tail begynner på Tartarus Arcen nå. Da kan det vel faktisk hende det blir ganske underholdende å se på igjen,


Dette jeg har ventet på i alle fall. Bare at jeg nå har vel en 3+ episoder å ta igjen først.
  • 0
Siterer ElGamer:
Dette jeg har ventet på i alle fall. Bare at jeg nå har vel en 3+ episoder å ta igjen først.


Håper den blir bra. Synes denne sesongen har dabbet ganske av siden Grand Magic Games.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ser ut som Fairy Tail begynner på Tartarus Arcen nå. Da kan det vel faktisk hende det blir ganske underholdende å se på igjen,


Hm, kanskje på tide å ta en skikkelig økt etter eksamen da. Har ikke sett på siden Grand Magic Games.

Hibike! Euphonium er overraskende underholdende, forresten.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Det nye Attack on Titan spillet til 3DS, ser virkelig ut til å slå an xP
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Kaiji er fantastisk!
  • 0
Siterer Glorfindel:
Håper den blir bra. Synes denne sesongen har dabbet ganske av siden Grand Magic Games.


Det tapte seg veldig etter Grand Magic Games, spesielt med den fillern som fulgte... Men setter min lit til at Tartaros Arcen kan blåse liv inn i serien igjen.
  • 0
Idag fullførte jeg Kaiji. Helt utrolig spennende serie. En meget bra psykologisk thriller som handler om gambling.

Har nå startet offisielt på Gintama, og har sett 10 episoder.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Har nå startet offisielt på Gintama, og har sett 10 episoder.


Prepare for a fucking blast!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Prepare for a fucking blast!


I will!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Idag fullførte jeg Kaiji. Helt utrolig spennende serie. En meget bra psykologisk thriller som handler om gambling.


Sesong 2 er skuffende som faen.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Sesong 2 er skuffende som faen.


Har hørt at den ikke er like bra som sesong 1. Derfor tror jeg at jeg venter med den!
  • 0
Årets bro: Iggy fra JoJo's Bizarre Adventure. Spoiler:dem feels
  • 0
Merker jeg savner å maratone Gintama. Én episode i uka er litt magert.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Merker jeg savner å maratone Gintama. Én episode i uka er litt magert.


Lul
  • 0
Siterer SirGalahad:
Lul


Anse deg som heldig du, din gomp.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Merker jeg savner å maratone Gintama. Én episode i uka er litt magert.


Jeg er bare glad for at det er tilbake og at det visst nok skal være nok materiale til å holde det gående i et helt år.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Anse deg som heldig du, din gomp.


Det jeg tenkte på.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Jeg er bare glad for at det er tilbake og at det visst nok skal være nok materiale til å holde det gående i et helt år.


Joda, så klart. Jeg også har lest at mangaen skal være et stykke foran, så jeg håper på 100 episoder +.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!