Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Siterer LesMiserable:
Her, ta og se de fantastiske introene: https://www.youtube.com/watch?v=n4jo_3HrXdU


SONO CHI NO SADAME! JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJO!

Må virkelig begynne på Stardust Crusaders snart.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer LesMiserable:
Du har ingen anelse ennå.

Her, ta og se de fantastiske introene: https://www.youtube.com/watch?v=n4jo_3HrXdU


Har allerede sett 5 episoder. Digger det så langt. Dat intro.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siden neste sesong nærmer seg med stormskritt, er det noen nye serier som har potensialet til å bli bra?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Siden neste sesong nærmer seg med stormskritt, er det noen nye serier som har potensialet til å bli bra?


Har troa på God Eater av ufotable, Gangsta. av Manglobe og Overlord av Madhouse.

Forventer at Durarara!! og Non Non Biyori Repeat blir bra.
  • 0
Og der var Bleach sett ferdig. Så hva skal en starte med nå.
  • 0
Siterer ElGamer:
Og der var Bleach sett ferdig. Så hva skal en starte med nå.


JoJo.
  • 0
Siterer LesMiserable:
JoJo.


Vurderer det. Står mellom det, Monster, Durarara!! og Fate/Zero.
  • 0
Måtte bare ha noe JoJo relatert etter Stardust Crusaders finalen. Så jeg kjøpte begge soundtrackene. Tror det skal mye til for fremtidige JoJo deler å slå Stardust Crusaders. Men man bør vel aldri si aldri.

Angående UBW finalen, så ble det en nesten forventet overaskelse Spoiler:å se Waver igjen. Men gøy var det. Og som Rin fan deluxe, så ble jeg relativt fornøyd med hele epilogen, til tross for at hele andre sesong har blitt dratt ut til de grader.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er sååå happy! Fant Nausicaa of the valley of the wind mangaen på Outland. Elsker filmen og gleder meg veldig til å lese mangaen. Slik ser den ut: http://cdn.madman.com.au/images/screenshots/screenshot_8_194
24.jpg


Har sett den der noen ganger selv, og vurderer egentlig å kjøpe den. Har ikke sett filmen enda (i know, shame on me). En venn av meg sier mangaen er flerfoldig ganger bedre enn filmen, så jeg vurderer å bare hoppe rett på mangaen før jeg i det hele tatt ser filmen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Har sett den der noen ganger selv, og vurderer egentlig å kjøpe den. Har ikke sett filmen enda (i know, shame on me). En venn av meg sier mangaen er flerfoldig ganger bedre enn filmen, så jeg vurderer å bare hoppe rett på mangaen før jeg i det hele tatt ser filmen.


Filmen burde du absolutt se. Det er en av mine favoritt Miyazaki filmer og har et av de beste soundtrackene av alle filmene hans. Har ikke kommet langt i boken/bøkene enda, men de er av absurd høy kvalitet. Alt fra hvor solide de er til hvor fantastisk bra artworket er. Bøkene veier tilsammen et tonn. Vel verdt å kjøpe de.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Filmen burde du absolutt se. Det er en av mine favoritt Miyazaki filmer og har et av de beste soundtrackene av alle filmene hans. Har ikke kommet langt i boken/bøkene enda, men de er av absurd høy kvalitet. Alt fra hvor solide de er til hvor fantastisk bra artworket er. Bøkene veier tilsammen et tonn. Vel verdt å kjøpe de.


Ser den vel mest sansynlig før jeg gyver løs på mangaen. Får se om jeg har lyst på mer etter at jeg har sett filmen. Skal kanskje til Oslo senere i sommer, så jeg får se om de har bøkene på Outland
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Da var sommersesongen i gang og Gangsta skuffet virkelig ikke. Sammen med God eater Shokugeki no Souma og Arslan Senki så kan det bli en bra sommer
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Gangsta


Litt av en OP.
  • 0
Første episode av Dragon Ball Super gave me the feels. Følte nostalgien. Herlig å se Goku igjen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Owarimonogatari bekreftet til høstsesongen. feels good, man.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Owarimonogatari bekreftet til høstsesongen. feels good, man.


Og fortsatt ikke noe Kizumonogatari. Love it.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Og fortsatt ikke noe Kizumonogatari. Love it.


Som om Shaft ikke kommer til å melke Monogatari-kua for alt den er verdt.
  • 0
Siterer albaga:
Første episode av Dragon Ball Super gave me the feels. Følte nostalgien. Herlig å se Goku igjen.


Jeg likte åpningen. Ellers virker det forsåvidt lovende. Er bare synd at vi allerede vet hvordan det ender, siden Super er satt før slutten i DBZ. Håper også at dubben ikke drøyer så alt for lenge. Akkurat å se DB på japansk er som å se Pokémon på japansk...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Et Kill la Kill-spill med MGR-gameplay hadde vært veldig kult.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Oyasumi Punpun, for en manga. Inio Asano kan det.
  • 0
Hva er folka i Gangsta laget av egentlig? Hoppingen fra gatenivå til hustak ser relativt teit ut, usikker på hva serien prøver seg på med akkurat det. Ellers veldig grei serie.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Hva er folka i Gangsta laget av egentlig? Hoppingen fra gatenivå til hustak ser relativt teit ut, usikker på hva serien prøver seg på med akkurat det. Ellers veldig grei serie.


Shhh, only anime physics now. Kan hende at de prøver å bruke dopforklaringen på det også.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!