Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Siterer LesMiserable:
Shhh, only anime physics now. Kan hende at de prøver å bruke dopforklaringen på det også.


Vi får sjå på det, ja. Ellers er det forsåvidt ganske gøy å høre Nicholas snakke. Prøve å snakke i det minste.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Sesong 6 av Teekyuu er annonsert. Når skal denne galskapen stoppe?!
  • 0
Siterer LesMiserable:
Sesong 6 av Teekyuu er annonsert. Når skal denne galskapen stoppe?!


The ride never ends.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
The ride never ends.


pls let it die
  • 0
Siterer LesMiserable:
pls let it die


Såvidt jeg vet, så baserer de seg ikke engang etter mangaen. Så dette kan holde på en stund.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Såvidt jeg vet, så baserer de seg ikke engang etter mangaen. Så dette kan holde på en stund.


bruh
  • 0
Dere burde se Shirobako. Meget morsom og meta.
  • 0
Da var Crunchyroll appen tilgjengelig over hele verden. Så for dere som ikke har Amerikansk PSN, så er den endelig litt lettere tilgjengelig nå. Det inkluderer også at den er tilgjengelig på PS Vita, noe av det jeg har håpt mest på.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det var jaggu på tide. Den har vært tilgjengelig en stund på europeiske Wii U'er, så det er merkelig at det tok så lang tid før det kom på europeisk PSN.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Faen så intens stemning det er i Higurashi.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Faen så intens stemning det er i Higurashi.


Bitches be cray cray. Første sesong har mest av dette da, selv om andre sesong ikke er helt fri for det heller. Lenge siden jeg har sett den da, så du burde ikke ta meg helt på ordet.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hva er det ufotable holder på med? Hvor mange fuckings ekstraepisoder skal de sende ut før de blir ferdige med God Eater?

Og Miss Monochrome S3 er bekreftet. ohyes
  • 0
Food Wars er noe av latterligste og beste som har kommet hittil i år.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Food Wars er noe av latterligste og beste som har kommet hittil i år.


Utrolig bra produksjonl, men jeg blir litt forstyrret av å se på det så har ikke kommet lenger enn til episode 6, haha!

I dag tvang jeg meg selv til å se ferdig Sword Art Online 2. Jeg likte ikke SAO så veldig godt, men den helt siste story arcen i sesong 2 syns jeg var ganske bra og det gjorde at det var verdt å se den ferdig.

Nå kan jeg med god samvittighet starte på en annen serie. Log Horizon kanskje?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Utrolig bra produksjonl, men jeg blir litt forstyrret av å se på det så har ikke kommet lenger enn til episode 6, haha!


Litt for mye ecchi for deg, eller? Synes selv at det gikk greit pga. at hele greia er strukturert som en vanlig shounen-serie.

Siterer Crazy Kraken:
Log Horizon kanskje?


Database/10
  • 0
Siterer LesMiserable:
Litt for mye ecchi for deg, eller?


Er ikke 100% sikker på om jeg vet hva det ordet betyr, men joa sikkert. Det ble nesten litt flaut å se på. Men serien virker veldig bra.

Siterer LesMiserable:
Database/10


...would watch again?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Er ikke 100% sikker på om jeg vet hva det ordet betyr, men joa sikkert. Det ble nesten litt flaut å se på. Men serien virker veldig bra.


Dette har vi vært gjennom før. Fanservice og overseksualisering.

Siterer Crazy Kraken:
...would watch again?


Det tviler jeg på. Første sesong av Log Horizon er ganske grei, den andre er så som så. Grei nok underholdning, men det er tvilsomt at jeg kommer til å se den igjen.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Dette har vi vært gjennom før. Fanservice og overseksualisering.


Føler bare at folk legger ulike ting i det uttrykket, haha. Men joda, det blir litt for mye for meg.


Siterer LesMiserable:
Det tviler jeg på. Første sesong av Log Horizon er ganske grei, den andre er så som så. Grei nok underholdning, men det er tvilsomt at jeg kommer til å se den igjen.


Skjønner. Det ble ikke Log Horizon, men heller Time of Eve.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ble fort ferdig med Time of Eve kan man si! Nå må jeg finne noe annet på CR å se på.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ble fort ferdig med Time of Eve kan man si! Nå må jeg finne noe annet på CR å se på.


Non Non Biyori.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Non Non Biyori.


Wow! Den hadde fått veldig bra rating på siden der. Har aldri hørt om den, er det en type slice of life serie eller noe?

Jeg vurderte å se Rokka, det er liksom reklamer for den over alt, men nå tror jeg at jeg kan la den vente litt...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Wow! Den hadde fått veldig bra rating på siden der. Har aldri hørt om den, er det en type slice of life serie eller noe?


En av de bedre Slice of Life-seriene. Ekstremt avslappende og atmosfærisk.
  • 0
Siterer LesMiserable:
En av de bedre Slice of Life-seriene. Ekstremt avslappende og atmosfærisk.


Har sett episode 1 og 2 og det er helt fantastisk!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Har sett episode 1 og 2 og det er helt fantastisk!


Godt å høre.
  • 0
Dæven, er sesong 1 på Crunchyroll? Hadde fått for meg at det bare var sesong 2 jeg.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!