Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Siterer Grallen:
Er samme folka som står bak Spirited Away-dubben, og siden den var veldig bra, så var jeg veldig sikker på at denne kom til å bli bra også.


Åja! Jeg har ikke sett Spirited Away på norsk heller, burde kanskje sjekke det ut?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Åja! Jeg har ikke sett Spirited Away på norsk heller, burde kanskje sjekke det ut?


Er ikke et must, imo. Men det er jo så god en film at det ikke skader å se den flere ganger.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Space Patrol Luluco er ganske fantastisk. Anbefales!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Trigger vet virkelig hvordan de skal blåse i eget horn med Space Patrol Luluco. Først refererer de til Inferno Cop, så Kill la Kill og nå Little Witch Academia. Blir Ninja Slayer det neste?
  • 0
Wooow! One Punch Man var en rimelig fet serie. En av de best jeg har sett tror jeg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Når det begynner å bli så mange serier i en sesong at du har satt opp liste over når episodene slippes så du vet hvor mye tid du skal sette av til nye episoder.
  • 0
Dæven døtte. Nanatsu no Taizai mangaen er helt drøy for tiden.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Dæven døtte. Nanatsu no Taizai mangaen er helt drøy for tiden.


Får vel fortsette på den snart da, har hatt den på pause på kapittel 122 ekstremt lenge nå. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg tok pause i utgangspunktet.

Pokker altså, sportserier kan umulig være bra for meg. Hajime no Ippo-spoiler: Spoiler:Herregud, kampen mellom Ippo og Mashiba i East Japan Rookie-turneringen må være en av de råeste kampene jeg har sett innen anime. Var så jævla hype at jeg ikke greide å sitte rolig i stolen. Om serien fortsetter slik har jeg mye bra å se frem til.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Dæven døtte. Nanatsu no Taizai mangaen er helt drøy for tiden.


Hvor skal dette ende? Lenge siden en manga har vært like ille å vente på som Nanatsu no Taizai er nå.
  • 0
Siterer Grallen:
Får vel fortsette på den snart da, har hatt den på pause på kapittel 122 ekstremt lenge nå. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg tok pause i utgangspunktet.


Ah, da har du stoppet like før det tar skikkelig av. Denne arcen er veldig underholdende så langt.

Siterer ElGamer:
Hvor skal dette ende? Lenge siden en manga har vært like ille å vente på som Nanatsu no Taizai er nå.


Yep. Helt klart den mangaen jeg leser for øyeblikket som jeg gleder meg mest til hver uke.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Yep. Helt klart den mangaen jeg leser for øyeblikket som jeg gleder meg mest til hver uke.


Yeah! Og sånn som ting begynner å bli, tror jeg det kommer til å bli helt for j**lig å vente på neste igjen.
  • 0
Fy flate, hypenivået til den nyeste episoden av Boku no Hero Academia gikk rett i gjennom taket. Spoiler:Go beyond! PLUS ULTRA! All Might er soleklart favorittkarakteren min fra denne sesongen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Fy flate, hypenivået til den nyeste episoden av Boku no Hero Academia gikk rett i gjennom taket


Må bare vente en uke nå! Gleder meg vilt til neste søndag!
  • 0
Sykt pain å ha tatt igjen One Piece. Hater at jeg må vente en uke for hver episode :////////
  • 0
Siterer SirGalahad:
Sykt pain å ha tatt igjen One Piece. Hater at jeg må vente en uke for hver episode


Vel, med tanke på at det er filler neste uke, så kan du jo gjøre som meg. Jeg venter til filler episodene er ferdige, og etter det venter jeg til den neste skikkelige arcen er ferdig, før jeg fortsetter å se.

http://www.animefillerlist.com/shows/one-piece
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Vel, med tanke på at det er filler neste uke, så kan du jo gjøre som meg. Jeg venter til filler episodene er ferdige, og etter det venter jeg til den neste skikkelige arcen er ferdig, før jeg fortsetter å se.

http://www.animefillerlist.com/shows/one-piece


Ja. Det kan være lurt. Hater fillers. Takk
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Jeg venter til filler episodene er ferdige, og etter det venter jeg til den neste skikkelige arcen er ferdig, før jeg fortsetter å se.


Følger som oftest samme planen, men ender alltid opp med å starte opp igjen før arcen er ferdig. Gjerne da jeg har sett ferdig noe, men ikke føler for å starte opp noe nytt med engang.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Ja. Det kan være lurt. Hater fillers. Takk


Veldig grei den siden jeg sendte link til. Full oversikt over hvilke episoder som er filler i de mest sette shounen seriene.

Siterer ElGamer:
Følger som oftest samme planen, men ender alltid opp med å starte opp igjen før arcen er ferdig. Gjerne da jeg har sett ferdig noe, men ikke føler for å starte opp noe nytt med engang.


Jeg hadde marathon med nesten hele Dress Rosa arcen, og merker egentlig at One Piece egner seg best å bli sett på den måten, i det minste for min del.

Men for å nevne en gladnyhet, som ikke er så veldig uforventet. Boku no Hero Academia får en sesong 2!
http://www.animenewsnetwork.com/news/2016-06-23/my-hero-academia-anime-gets-2nd-season/.103534
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Siterer dark samus nemesis:
Men for å nevne en gladnyhet, som ikke er så veldig uforventet. Boku no Hero Academia får en sesong 2!


Konge! Den første sesongen har vært fenomenal.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Jeg hadde marathon med nesten hele Dress Rosa arcen, og merker egentlig at One Piece egner seg best å bli sett på den måten, i det minste for min del.


Det er jo sånn det er best å se det. Har aldri hatt det morsommere med Anime enn da jeg så opp alle de 700 episodene jeg hadde til gode når jeg startet det. Men faller jo tilbake på den. Neh, får være sterk, vente til arcen er ferdig, lese mangaen som er heftig, og bruke tid på andre animer. Nå som ting begynner å bli ferdig for sesongen.

Siterer dark samus nemesis:
Men for å nevne en gladnyhet, som ikke er så veldig uforventet. Boku no Hero Academia får en sesong 2!


Wohoo! For en herlig nyhet!
  • 0
Koser meg med Hunter x Hunter (2011) nå!

Lagt til 2016-06-27 00:59:
Tror nok jeg kommer til å se denne filler-arven av One Piece og. Selvom jeg er temmelig lei av det irriterende trynet til Spoiler: Bartolomeo , blir deilig å slippe han fremover synes jeg. Ser frem til Spoiler: Zou . Det blir dødskult. Forhåpentligvis bedre enn Spoiler: Dressrosa

Jeg likte Spoiler: Dressrosa godt til tider, og andre ganger ikke. Den var i hvertfall litt for lang etter min mening. Men jaja.. Vi får se vi får se.
  • 0
Crunchyroll tar Simulcasting til nye høyder, og skal slippe alle episodene av ReLIFE første juli. Interessant måte å gjøre det på, kanskje det som skal til for at jeg skal se på serien.

Og nå som en ny sesong er rett rundt hjørnet, hva er det folk har tenkt å følge med på?

Sjæl skal jeg nok følge med på:

- Mob Psycho 100
- Food Wars 2
- Handa-kun
- Orange (Mangaen var okay nok, så animen kan bli bra)
- Nejimaki Seirei Senki: Tenkyou no Alderamin (Virker ikke så interessant, men Madhouse er Madhouse)

Og kanskje 91 Days og DAYS, får se ann hvor god mottakelse de får.

Også plukker jeg sikkert opp noen andre serier som får mye hype og omtale.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Og nå som en ny sesong er rett rundt hjørnet, hva er det folk har tenkt å følge med på?


Har faktisk ikke sjekka hva som dukker opp. Så blir vel egentlig å følge med på de som går videre inn i spring per nå. SÅ får jeg se over hva som dukker opp. Selv om jeg sikkert ikke får sett noe særlig nå i starten av juli. Kan jo da sjekke innom her og høre hva som starter bra i alle fall.
  • 0
Den nye Berserk animeen får meg til å gråte.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!