Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

SpillExpo 2014


Hvem kommer i år?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Hvem kommer i år?


Tenker du på hvem av oss som kommer, eller hvem som skal ha stands and such?
Om det er det første, så kommer hvertfall jeg på lørdagen i år også. Skal prøve å holde ut fra det åpner til det stenger denne gangen. Blir hvertfall mer enn nok tid til å finne meg hvis noen vil hilse på/få tak i en tegning eller to.
  • 0
Siterer TK Art:
Siterer albaga:Hvem kommer i år?

Tenker du på hvem av oss som kommer, eller hvem som skal ha stands and such?
Om det er det første, så kommer hvertfall jeg på lørdagen i år også. Skal prøve å holde ut fra det åpner til det stenger denne gangen. Blir hvertfall mer enn nok tid til å finne meg hvis noen vil hilse på/få tak i en tegning eller to.


Tenker på hvem som kommer, ja. Det er fint du er der på en av dagene , TK. Muligens jeg kjøper en av tegningene dine faktisk.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Hvem kommer i år?


Eg kjem. I hvertfall på lørdag, godt mulig hele helga også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Skal nok dit i år også!
mah boi
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer albaga:Hvem kommer i år?

Eg kjem. I hvertfall på lørdag, godt mulig hele helga også.
Siterer Duck Song:
Skal nok dit i år også!


Godt å høre! Jo flere jo bedre.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg vet at jeg kommer på lørdag. Jeg må jo betale TK for et metal gear solid bilde til veggen min!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg vet at jeg kommer på lørdag. Jeg må jo betale TK for et metal gear solid bilde til veggen min!


De har jo jeg allerede reservert
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Glorfindel:
De har jo jeg allerede reservert


Han får lage noen til.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Planlegger å bestille meg hotell så snart storlønna kommer inn i august, og så følger vel flybillett på når jeg finner billig tur
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer albaga:
Hvem kommer i år?


Kommer, ikke overraskende, i år også. Denne gangen mest sannsynlig med en kompis.
  • 0
Jeg satser på å få stikket innom. Hvor lenge jeg er der, er en annen sak.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Archana:
Planlegger å bestille meg hotell så snart storlønna kommer inn i august, og så følger vel flybillett på når jeg finner billig tur


Dette er bra nyheter.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg og Archana kommer i år også, mest sannsynlig sivile denne gangen! artig å stå i stand ifjor, men fikk så lite tid til å oppleve andre stands og aktiviteter.
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer albaga:Hvem kommer i år?

Kommer, ikke overraskende, i år også. Denne gangen mest sannsynlig med en kompis.
Siterer sonic og link:
Jeg satser på å få stikket innom. Hvor lenge jeg er der, er en annen sak.
Siterer Cyanine:
Jeg og Archana kommer i år også, mest sannsynlig sivile denne gangen! artig å stå i stand ifjor, men fikk så lite tid til å oppleve andre stands og aktiviteter.


Yay! Kjempebra!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Da er både flybilletter og hotell (i Oslo da..) i boks! =)
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Noen som har en gratisbillett å gi bort? Er ikke vant til å måtte betale for SpillExpo.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Noen som har en gratisbillett å gi bort? Er ikke vant til å måtte betale for SpillExpo.


Nei, har ikke funnet noen konkurranse enda.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hva koster egentlig spillexpo? Pga eksamener så har jeg "no go zone" i Bergen... da har man tid
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Hva koster egentlig spillexpo? Pga eksamener så har jeg "no go zone" i Bergen... da har man tid


471,- for helgepass eller 245,- per dag.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei, har ikke funnet noen konkurranse enda.


Du kan jo bare gjenta suksessen fra ifjor, #GRHelgen - Ellers har vel GR alltid kjørt en konkurranse, men den ligger vel enda noen uker unna.

Siterer Glorfindel:
471,- for helgepass


Er vel 100 kr dyrere enn ifjor da.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Glorfindel:
471,- for helgepass eller 245,- per dag.


Nice. Men da blir det i utgangspunktet lørdag. Spørs litt på hvor mye man jobber på dette tidspunktet. Siden cash er noen ganger i ekstremt limited edition. :p
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Da var hotellrom booket for fredag-lørdag. Siden jeg i år bare blir der de to første dagene. Så tar jeg billetter når den tid nærmer seg.
  • 0
Skal kjøpe billetter neste uke. Litt usikker på hvilke dager jeg skal være der. Er der hele helga mest sannsynlig.

Siterer ElGamer:
Da var hotellrom booket for fredag-lørdag. Siden jeg i år bare blir der de to første dagene. Så tar jeg billetter når den tid nærmer seg.


Nice mann. Hørte billettene for lørdagen begynner å bli utsolgt, tho. Håper det holder seg usolgt litt lenger.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Nice mann. Hørte billettene for lørdagen begynner å bli utsolgt, tho. Håper det holder seg usolgt litt lenger.


Hehe, kommer til å skaffe et weekendpass uansett. Så kommer jeg inn begge dagene. Dessuten så kommer det mange konkurranser fremover som deler ut billetter, så venter til jeg eventuelt ikke vinner noe der...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!